commentaar:
Gittekit: net zoals je zegt lijkt het alsof je er niet echt veel aan hebt gedaan... maar hij ziet er heel mooi en zonnig uit hoor
leuk lettertyp erbij ook.
Paolien: Wat jammer nou dat ik deze niet kan zien!! ik zie alleen maar de bovenste 9 centimeter! hij lijkt me heel gaaf
Glis: Leuk hoor, mooie belichting
de vlinder op de neus had ik mooier gevonden als hij iets kleiner was en de vleugels iets minder uitgerekt.. maar toch leuke gedaan.
Elout: het paard heeft een leuk zacht kleurtje en valt mooi op door de grijsgemaakte achtergrond...
Sesieltjuhh3: het oogt vrolijk en het heeft een mooie blauwe tint. Ik vind hem wel grappig en leuk, maar het paard had van mij iets groter gemogen, zodat je meer kan zien dat het om het paard gaat. verder leuk hoor!
Horses_freak: goh het zonnetje schijnt lekker bij jou
hij is lekker vrolijk ook door het gele randje
mooi
Ninatijger: leuke rand en de tekst kleur past daar weer goed bij.. ik zie alleen een randje om het paard zijn borst, verder leuk 
Dieuwke1989: wel leuk, maar de manen hadden iets "echter " gekunt misschien, nu zie je wat puntjes i.p.v. haartjes... ik weet het dat is enorm moeilijk, verder een leuke bewerking.
Shalimar: leuke, vrolijke letters van haar naam in leuke kleuren! het paardje heb je aardig uitgeknipt
maar alleen vind ik het een beetje apart dat hij zo boven het water zweeft? verder leuk hoor!
Miss_mo: lekker apart en vrolijk kleurtje!
, maar ik vind die zwarte stippen persoonlijk ietsje minder mooi.
Lypido:Mooie achtergrond, mooie belichting, mooie kleur, mooie houding paard, mooi uitgeknipt... conclusie: PRACHTIG!!!!!!
Kasmir: hoezo ligt hij niet in de sneeuw?
mooie letters! ik vind hem niet echt bijzonder maar wel leuk.
P3gasusj3: blauwe doorzichtige vlinder past mooi bij het water! leuk hoor met die weerspiegeling. leuk idee.
Noafleur: heel erg leuk!
mooie kleur rand, past er goed bij. Mooi randje aan de tekst 
Shalimar:ik vind het paardje ietsjes hoekig uitgeknipt, vrolijk groen kleurtje en leuk idee met dat bamboe
. is dat in de hoek een Macdonalds tekentje? 
Philadelphia: leuk idee zeg!
die paarden op die manier. Ik vind alleen de kleur van de tekst niet zo mooi passen bij het roze van de achtergrond.
Yellowfish: mooie sfeer! mooie belichting, mooi uitgeknipt! mooie bewerking dus

Marlijnt: Ik vind hem heel grappig zo met die bananenschil!!
leuk idee..
Pasamba: Super!!
geweldig mooi kleuren, die roodtinten!
het past goed bij elkaar en je hebt het echt leuk bewerkt! ook heb je die manen leuk gedaan zeg! het is net een soort schilderij
echt geinige bewerkingen zitten erbij, ook leuk dat er zoveel verschillende bij zitten
dit commentaar is gewoon mijn mening