Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:12

Afbeelding

marlijnt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:27

Afbeelding

Philadelphia

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:37

nou ik ga eens een keer commetaar geven:

Gittekit: hij oogt simpel zo als je al zei ik zie niet zo veel verschil

paOlien: hij is super grappig heel leuk gedaan de verhoudingen kloppen alleen niet maar hij is heel leuk

gliss: net als wat de andere zeggen het vlindertjes stoort heel erg.
verder mooi die zon gedaan.

elout: het ziet er mooi uit leuk die sterre en mooi belicht

sesieltjuhh3: dit is nou echt..... super leuk lekker druk ik vind hem geweldig maar ik vind het zwarte lijntje om het paard storen.

horses_freak: je heb hem heel mooi belicht het ziet er goed uit alleen hij oogt zo simpel.

NinaTijger: hij ziet er erg simpel uit maar de lettertyp vind ik helemaal super

Dieuwke1989: hij ziet er heel mooi uit mooi op de wolken en de lettertype gewoon mooi het past.

Shalimar: ik vind hem niet zo mooi het is een gewoone achtergrond en het uitknippen is zoals je zei ook niet zo (oortje dan)

Miss_Mo: het ziet er apart uit leuke kleur maar hij is wat klein en moeilijk te zien.

Lipydo: erg mooi dat licht heel mooi gedaan wel wat donker maar dat maakt het erg mooi.

Kasmir: ik vind het niet echt een bewerking maar toch heeft hij wel wat heel raar

P3gasusj3: het vlindertje is super uitgeknipt en het stoort niet zo gelukkig maar het water vind ik helemaal super.

NoaFleur: hij oogt ook simpel maar de rand en de letter maken het helemaal goed .

Shalimar: hij is heel leuk geworden leuke achtergrond heel apart. maar je heb hem er zo opgeplakt er staat copyricgt op ofzo

Yellowfish: heel apart mooie maan heel mooi met het licht gespeeld,

marlijnt: deze oog erg simpel lijkt alsof er een filterje over heen is gegooid en meer niet.

nou ik geef cvoor het eerst commetaar ik hoop dat ik niet te ...ben
maar ja

marlijnt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:38

Is de banaan je niet opgevallen

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 22:52

Afbeelding
Whaha, kvond um wel grappig

Palhaço

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-06 23:10

commentaar:

Gittekit: net zoals je zegt lijkt het alsof je er niet echt veel aan hebt gedaan... maar hij ziet er heel mooi en zonnig uit hoor leuk lettertyp erbij ook.

Paolien: Wat jammer nou dat ik deze niet kan zien!! ik zie alleen maar de bovenste 9 centimeter! hij lijkt me heel gaaf

Glis: Leuk hoor, mooie belichting de vlinder op de neus had ik mooier gevonden als hij iets kleiner was en de vleugels iets minder uitgerekt.. maar toch leuke gedaan.

Elout: het paard heeft een leuk zacht kleurtje en valt mooi op door de grijsgemaakte achtergrond...

Sesieltjuhh3: het oogt vrolijk en het heeft een mooie blauwe tint. Ik vind hem wel grappig en leuk, maar het paard had van mij iets groter gemogen, zodat je meer kan zien dat het om het paard gaat. verder leuk hoor!

Horses_freak: goh het zonnetje schijnt lekker bij jou hij is lekker vrolijk ook door het gele randje mooi

Ninatijger: leuke rand en de tekst kleur past daar weer goed bij.. ik zie alleen een randje om het paard zijn borst, verder leuk

Dieuwke1989: wel leuk, maar de manen hadden iets "echter " gekunt misschien, nu zie je wat puntjes i.p.v. haartjes... ik weet het dat is enorm moeilijk, verder een leuke bewerking.

Shalimar: leuke, vrolijke letters van haar naam in leuke kleuren! het paardje heb je aardig uitgeknipt maar alleen vind ik het een beetje apart dat hij zo boven het water zweeft? verder leuk hoor!

Miss_mo: lekker apart en vrolijk kleurtje! , maar ik vind die zwarte stippen persoonlijk ietsje minder mooi.

Lypido:Mooie achtergrond, mooie belichting, mooie kleur, mooie houding paard, mooi uitgeknipt... conclusie: PRACHTIG!!!!!!

Kasmir: hoezo ligt hij niet in de sneeuw? mooie letters! ik vind hem niet echt bijzonder maar wel leuk.

P3gasusj3: blauwe doorzichtige vlinder past mooi bij het water! leuk hoor met die weerspiegeling. leuk idee.

Noafleur: heel erg leuk! mooie kleur rand, past er goed bij. Mooi randje aan de tekst

Shalimar:ik vind het paardje ietsjes hoekig uitgeknipt, vrolijk groen kleurtje en leuk idee met dat bamboe . is dat in de hoek een Macdonalds tekentje?

Philadelphia: leuk idee zeg! die paarden op die manier. Ik vind alleen de kleur van de tekst niet zo mooi passen bij het roze van de achtergrond.

Yellowfish: mooie sfeer! mooie belichting, mooi uitgeknipt! mooie bewerking dus

Marlijnt: Ik vind hem heel grappig zo met die bananenschil!! leuk idee..

Pasamba: Super!! geweldig mooi kleuren, die roodtinten!
het past goed bij elkaar en je hebt het echt leuk bewerkt! ook heb je die manen leuk gedaan zeg! het is net een soort schilderij

echt geinige bewerkingen zitten erbij, ook leuk dat er zoveel verschillende bij zitten
dit commentaar is gewoon mijn mening

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 07:53

ik heb ook één idee maar of de uitwerking gaat lukken is twee ben er al mee begonnen

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 08:12

Afbeelding

Alles behalve tevreden, maar mijn aandeel hebben jullie ook weer binnen

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 08:32

Mijn commentaar komt wel als er wat meer mensen er een hebben gemaakt, dan kan ik het namelijk in een keer doen

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 09:20

Hier is mijn bewerking.. Dit is de eerste keer dat ik meedoe!
ik hoop dat het iets is !
Groetjes !!

Afbeelding

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 10:40

marlijnt: ja nu zie ik het pas sorry haha maar gisteravodn heb ik het niet gezien. wel grappig

blz. 3 verder
Pasamba: hij ziet er stoer uit leuk kleurtje en grappige zonnebril.
het lijkt alsof je aan het verven geweest bent heel leuk

eknein: hier is niet veel aangedaan je zegt ik ben er niet tevreden mee !!! ga dan nog even dopor met bewerken tot je er wel tevreden mee benthaha

keeyzie: heel apart die manen en dan die grote rand erom heen het lettertyp past heel mooi bij de manen

nou ik kijk later weer dan geef ik miss weer commetaar als het niet al te veel is.

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:37

hee mensen hier komen mijn bewerkingen, ze zijn een beetje het zelfde, maar toch.. kon niet kiezen!!

Bewerking 1:

Afbeelding

bewerking 2:

Afbeelding

ArGieVai

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:38

eigen commentaar: 1 vind ik een beetje saai.. 2 is wel leuker, maar de tekst is niet helemaal goed..

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 12:50

ik vind het ook een beetje saai de tweede is wel mooier

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 16:15

Nou, Mijn creatie.. Ik denk dat ik ook maar een 2e versie ga maken. Ik vind 'm zelf niet echt goed gelukt... Ik vind 'm wel geinig.
Ik heb niets, van niemand na-ge-aapt! Ik ben hier zo'n beetje 1,5 uur mee bezig geweest..

Afbeelding

loveSaros

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:16

Eindelijk is er weer een nieuw topic!
Ik ga zo snel mogelijk beginnen met mijn bewerking.

Groetjes,
Laura

sesiel_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:37

Wauw smeetjoew die bewerking is echt heel mooi

Philadelphia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 17:56

weer commetaar (blijf zo aan de gang )

GiorGio_Ndme: de eerste is niet zo maar de 2de is super leuk de lettertyp vooral

smeetjoew:leuk maar ik weet niet de vlinders zijn wel heel mooi maar ik vind ze toch niet zo in het plaatje.

Lipydo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 19:16

Commentaar van mij komt ook als er meer bewerkingen zijn gemaakt

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 19:44

Oke, ik heb ook even een mening over alle bewerkingen!

Gittekit: Het lijkt inderdaad niet dat je er heel veel aan hebt gedaan, het lettertype vind ik wel heel mooi!

Pa0lien: Hij klopt niet helemaal maar wel heel erg knap gedaan hoor! Ik doe het je niet na!

Gliss: Leuk met het licht gespeeld, verder vind ik hem niet heel erg bijzonder ofzo.

Elout: Mooi bewerkt! De pony heeft een hele mooie kleur zo!

sesieltjuhh3: Die vind ik op een een of andere manier niet zo mooi. Beetje simpel ook.

Horses_freak: Leuk bewerkt. Leuk kleurtje. Verder niet heel veel aan gedaan volgens mij.

NinaTijger: Mooi! Doordat je de achtergrond wat hebt vervaagd komt de pony heel mooi uit! Leuk lettertyppe ook!

Dieuwke1989: mooi gedaan! Alleen bij de manen iets te puntig geknipt. Verder erg leuk idee, en leuke tekst erbij!

Shalimar: Mooie achtergrond! Ook wel redelijk mooi uitgeknipt. Alleen lijkt het net of de pony zweeft? Of was dat de bedoeling..?

Miss_Mo: Leuk zo met die waterspiegeling! Alleen vind ik die 2 kleuren niet echt mooi bij elkaar passen.

Lipydo: Wauww! Die vind ik erg mooi! Mooie kleuren en ..en .. gewoon prachtig!!

Kasmir: Ik vind hem niet echt mooi gelukt. Zie er ook niet echt sneeuw in eigenlijk

P3gasusj3: Mooooi!! Heel mooi met dat water zo! En die vlinder ook heel mooi!

NoaFleur: Behalve kader en tekst niet heel veel aan gebeurd. Verder wel grappig

Shalimar: Ik vind deze fun bewerking van je veeell minder mooi dan de wel fun bewerking Ik vind deze niet zo mooi uitgeknipt.

Philadelphia: Grappig idee! Ook wel mooi uitgeknipt.

Yellowfish: Heel mooi! Alleen vind ik het niet echt bij het thema passen.

Marlijnt: Haha, grappig met die bananenschil. Veder niet heel veel aan gedaan geloof ik.

Eknein: Ik zie niet echt wat eraan is veranderd eigenlijk..

Keeyzie: Wel leuk gedaan met die blauwe manen zo, bijpassend bij de tekst. Ik vind alleen het randje iets te scherp, die had je beter wat kunnen vervagen.

GiorGio_Ndme: Wel mooi met die rode gloed erover. Ik vind de tweede iets mooier dan de eerste. Hij is iets scherper ofzo..

Smeetjoew: Wauww prachtig!! Mooi bewerkt met dat gras en die vlinders. Heel mooi lettertype!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:13

Oke, ik heb wat geprobeerd, trouwens best een moeilijke foto!...

Afbeelding

Escha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:40

Afbeelding
ik weet dat de flesjes+kratjes niet echt realistische grootte zijn, maar dit waren de meest geschikte

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:43

tis niet helemaal geworden wat ik in gedachten had wilde een drieluik maken met ook een van bij de kapper maar kon geen kappers spullen vinden zoals krullers en droogkap dus nu dan maar een tweeluik
heb zoveel lopen klooien dat ik niet meer precies weet wat ik gedaan heb

dus hier het resultaat

Afbeelding

nou wat vinden jullie ervan

Pasamba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 20:44

haha leuk idee edda!

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-06 21:22

pagina 1
Gittekit niet echt veel mee gedaan wel heel mooi lettertype
paOlienik vind je idee heel orgineel is alleen een beetje jammer dat de verhoudingen niet helemaal kloppen, en de fun straalt eruit
glissis wel erg licht geworden en die vlinder op zijn neus zou ik ook weglaten
sesieltjuhh3 leuk gemaakt ben je zeker wel even bezig mee geweest
horses_freak ik vind dat oranje erin wel wat hebben lekker warm
NinaTijger leuk lettertype en sterretjes zijn ook leuk alleen jammer dat er voor de rest niet veel mee is gedaan

pagina 2
Dieuwke1989 origeneel idee alleen jammer dat het niet echt netjes is uitgeknipt
Shalimar jammer dat de manen niet zo netjes zijn uitgeknipt maar het idee is leuk
Miss_Moerug klein om te beoordelen vind hem alleen wel ergu rood/paarsig
Lipydo heel mooi bewerkt maar zoiets noemen ze toch ook wel Zeepaardje lol tot nu toe de beste
Kasmir snow fun zonder sneeuw ? is alleen erug klein
P3gasusj3lekker aan het water mooi gedaan hoor
NoaFleurzou het lijstje eroverheen laten gaan leuk lettertype
Shalimar nog steeds jammer van het knipwerk wel heel erg vrolijk met deze kleur
Philadelphia leuk idee alleen zou ik een andere kleur hebben gekozen maar dat is persoonlijk

pagina 3
Yellowfish netjes uitgeknipt en lekker donker dit is zeker niet je fun bewerking
marlijnt mooi filter maar meer is er ook niet mee gedaan volgens mij
Pasamba ja deze is grappig heeft ook een gaaf kapseltje gekregen
ekneinniet echt veel mee gedaan
keeyzie leuk haarkleurtje is de kapper ook bij jouw langs geweest
GiorGio_Ndme tweede is leuker
smeetjoewmooi uitgeknipt alleen de vlinders hadden iets mooier uitgeknipt gekunt wel gaaf lettertype lekker in het gras
[***] is wel leuk maar ik zie de fun niet echt
Edda idee is wel leuk maar dat zou ik hem nog wel op zijn rug laten leggen en haar roes uitlaten slapen