Ik heb er ook een voor de lol bewerkt. Ik heb geen photfile ofzo ik doet het met microsoft photo editor. geen geweldig programma Ik vind hem zelf wel grappig
pipanda, erg leuk! het is net alsofde bloemen nu het haar zijn! erg leuk bedacht en inderdaad ben ook wel benieuwd hoe sander die oogschaduw gedaan heeft:P
zo hier is de mijne ben wat aan het stoeien geweest met die haren, hier wat kopieren en dan roteren met penselen in de weer geweest hier en daar weer gegumt ook veel natte vinger werk zit er in. de kleur uit de foto gehaald op de achtergrond geplakt dan de achtergrond gekopierd en er overheen geplakt wat doorzichtig gemaakt en soes bedankt voor je tip ik heb het meisje bedekt weggezet zonder grauwianse vervaging (zegt jou genoeg)
Zo mijne is af vind hem niet helemal gelukt maar was best inspri loos Ik weet het de ogen zijn raar maar ik kreeg het niet meer weg en was al bijna klaar kwaliteit is achteruit gegaan door het uploaden
Edit: ik weet alleen nog steeds niet hoe je een copyright teken maakt
@ love_paarden, ik vind hem echt prachtig!! echt geen commentaar.. supermooi. @ Loutjelou, best leuk gedaan, iets te roze vind ik, huid glimt wel heel erg @ P3gasusj3, Ik vind hem best mooi, maar denk ik wel iets te donker, witte rand staat er ook niet bij. @ Stravero, het idee is leuk! Alleen die haren zien er echt té nep uit.. té opgeplakt, probeer het misschien een keer met de uitveegknop. (wijsvingertje). Kroontje is leuk bedacht @ Noeki, volgens mij best simpel, *correct me if I’m wrong* maar hij is wel heel erg mooi
Pagina 2
@ xLSZ, verschrikkelijk mooi echt prachtig!! @ Kasmir, ik vind hem zéker iets hebben @ bokkiej, ik vind die eerste simpel, de tweede heeft wel wat @nujaro, ik weet niet wat ik vinden moet, hij is best leuk, met die roos enzo, maar dat je de foto gespiegeld hebt vind ik niet zo @ Supah_Sky, heel erg mooi gedaan, upload volgende keer bij imageshack.us dan heb je dat mijn-album niet kleuren passen heel goed bij elkaar
Pagina 3
@ Sander_, prachtig! Dit is pas stijl! @ Mootje, Beetje simpel, maar wel grappig @ pipanda, echt prachtig!! Wauwie zeg, vreselijk mooi @ xXVeronaXx, mooi gedaan! Ziet er heel echt uit, die roos @ Boemba, Ik vind hem vreselijk mooi .. Ga zo door kan ik enkel zeggen @ love_lucca, Ik vind niet dat je echt superveel hebt gedaan..
zo hier mijn comentaar vond het een leuke foto om te bewerken pagina 1 love_paarden er is niet echt veel aangedaan maar ik vind hem heel mooi en rustige uitstraling hebben Loutjelou vind hem wel wat hebben maar ik zou de licht inval of weglaten of doorlaten lopen in het gezicht en mischien zou ik hem in een andere kleur doen maar dat is mijn mening P3gasusj3 ik vind het contrast wel erg hoog maar de omlijsting vind ik wel wat hebben Stravero nou zoals je zelf al aangeeft die haren zijn inderdaar niet mooi dan had je denk ik beter wat anders kunnen maken of nog wat aan het oefenen gegaan ik heb het gedaan door middel van delen van het haar te kopieren en dan te roteren en weer gummen en met een natte vinger alles in punten trekken (de mijne staat op pagina 3) ook het kroontje past niet goed dan had je mischiem beter de voorhoofd kunnen klonen weet natuurlijk niet of dat kan met je programma ik hoop dat je wat hebt aan deze tips Noeki vind hem wel mooi maar er is jammer genoeg niet zo veel mee gedaan paOlien heel leuk gedaan hoe doe je dat kleur verranderen in de lippen zou ik ook wel willen weten hoe dat moet
pagina 2 xLSZ mooie kleursverrandering en zo voor de eerste keer, leuk lettertype Kasmir ik vind hem er schildery achtig uitzien alsof je het zelf geschilderd zou hebben mooi hoor bokkiej is niet echt ingewikeld maar zeker niet lelijk is wel wat saai geworden de rode die heeft wel wat nujaro eerst was ik ook zoiets van plan om de gezichten aan elkaar te koppelen maar had een idee dat heelveel dat zouden doen ziet er wel appart uit maar niet echt spectaculair maar gewoon dooroefenen Supah_Sky heel leuk geddan de kleuren eruit gehaald en dan weer andere kleuren erin doen (hoe doe je dat toch) de tekst is jammer genoeg heel onduidelijk Sander_ ik vind deze de mooiste tot nu toe de ogen knaller er gewoon uit toppie hoor ( hoe verrander je de kleur van iets en die higligts zijn ook gaaf ) ik weet zeker bij jou mislukt geen ene foto meer.
pagina 3 Mootje dacht effen dat je hem nagetkend had lol ziet er leuk uit alleen jammer dat er nu geen kleur meer inzit pipanda ik vind deze bewerking van jouw iets minder, ben beter van je gewend, maar het idee is wel leuk zou allen de bloem denk ik helemaal naar voren laten komen zodat het haar van de achtergrond verdwijnd heb je mijn beoordeling al gelezen van je kat en muis april fool hahaha xXVeronaXx vind hem wel wat hebben zou zelf denk alleen een andere kleur hebben uitgekozen boemba (ik zelf ) ik weet dat er niks met het hoofd is gdaan maar het lijkt net of het hoofd langer is geworden maar dat zal wel komen door de lange haren de verhoudingen heb ik intakt gelaten love_lucca er is volgens mij niet veel mee gedaan maar de ogen knallen er wel uit is inderdaad jammer dat het hier en daar niet goed zit maar blijven oefenen ik weet zelf ook niet hoe je de kleur verrander dus dat vind ik al knap
Dan is hier mijn 2e thema loze versie ik heb geprobeert de oogschaduw te verwijderen en het meisje gekleurde lenzen gegeven omdat ik de wipers zelf getekend had en niet helemaal zo mooi bij paste heb ik het geheel maar helemaal geverft.
Vind je deze versie beter, soes boemba. groetjes pipanda
p.s.Ik vond hem opzijn kop ook wel wat hebben vind je het niet leuk dan draaien jullie hem zelf maar weer om hahahahahahahahahaha lol
mijn commentaar over paginaaaaa 3!!! Mootje: mooi hoor alleen ik had wel een andere kleur lettertype gepakt! pipanda: mooi hoor! vooral die bloemen xXVeronaXx: waat mooi die kleur! het lettertype en die bloem zijn ook erg mooi! Boemba: ik vind het haar niet zo mooi, maar de achtergrond wel love_lucca: je had de ogen misschien iets netter kunnen doen pipanda: ik vind de wimpers erg mooi gemaakt alleen hij is zo op z'n kop
Dankje voor het commentaar op die van mij De kleur kwam ik heel toevallig op en vond het wel iets hebben. De roos is een foto van mezelf die ik erbij heb gebruikt en de letters vond ik erbij staan.
@ Sander_; Prachtig! Een dikke 10! Dit is echt mijn style @ Mootje; Nogal saai, er is niet zoveel aan gedaan. @ pipanda; Leuk gedaan, maar vind het jammer dat je dan links toch haar ziet, er rechts niet, ik zag liever of helemaal wél haar, of geen. @ xXVeronaXx; Leuk gedaan, straalt echt iets uit, jammer dat de roos voor de kin zit, dat stoort me heel erg. @ Boemba; Die haren zien er gewoon heel slordig uit, dat is jammer. Verder vind ik het idee ook niet zo geweldig. Hij is wat simpel @ love_lucca; Niet zoveel aan gedaan, zo lijkt het. En die ogen zijn nu wat raar. @ Pipanda; Deze vind ik mooier dan je eerste, hij komt een beetje over als een sierlijk stenen beeld (door het filter) Leuk gedaan. @ Gearl; Jammer dat de lippen een beetje in het gezicht wegvallen het (voor de kijker) rechter ook ook een beetje. Maar toch vind ik hem erg mooi Zeker een goede.