Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ik_

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 10 (thema-ronde 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 18:08

Afbeelding

Vind hem deze keer niet zo....

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 18:08

paOlien schreef:

@ Ramona_lief,

ik ga met je eigen commentaar mee, maar die slechte randen kun je een tikje vervagen, dan valt dát niet zo op, misschien ook wat mist oid toevoegen..

Tsjaa, wil ik allemaal wel alleen ik kan dat niet met mijn progamma, kan trouwens vast wel maar niet dat ik weet.

pipanda: Kan ik idd doen, maar ik heb er al 2 geplaatst

Mijn commentaar komt btw nog want ik zit telkens heel even op bokt.

Ilsje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 19:44

Afbeelding

dit is mijn bijdrage

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:15

nou soes ik vond nog een foto van je gespierde spijker whoehahaha heb hem even tatoage gegeven vind je er van

de uitgeknipte versie is nu natuurlijk moeilijk te beoordelen maar ja soes je heb hem zelf uitgeknipt dus dat zit wel goed

oke hier is hij dan

Afbeelding

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 20:34

P3gasusj3 : ik vind hem wat wazig en het was zo`n scherpe foto
Shalimar : is niet zo mijn ding pepe is onherkenbaar geworden vind ik dan altijd jammer
nou soes Pipanda je heb je best weer gedaan ziet er leuk uit ( wat nou tegen licht als ik naar de schaduw van de bomen keek had je geen zon in de lens maar van opzij lol )ben geen
dus licht verhouding klopt niet je weet het moet wat te zeiken hebben

pagina drie

LindeCaspar vind het heel leuk gedaan maar ik vind het niet echt bij dit paard passen en niet echt ingewikkeld
gekkeils vind de achtergrond helemaal tot ook wel leuk bewerkt zou alleen het paard iets duikelijker maken
boem eigen commentaar wouw wat een lichaam maar te klein om te beoordelen lol jammer dat het broekie niet nog meer doorschemerde hahaha

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 21:34

Mijn themagevallie

Afbeelding

voor de andere moet ik nog eventjes inspiratie opdoen haha

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:22

Boemba schreef;( wat nou tegen licht als ik naar de schaduw van de bomen keek had je geen zon in de lens maar van opzij lol )
dus licht verhouding klopt niet je weet het moet wat te zeiken hebben

Met tegenlicht bedoel ik licht van een hele super sterke lamp en die lamp hing aan een toren rechts van mij bijna boven het paard hahahahahahahahahahahahahaha lol

boemba;Er doen ook jonge mensen mee hoor soes ik denk niet dat jack een tatoo neemt maar anders zou hij het bij 1 tatoo gelaten hebben(alleen die op de borst!)Je bent wel lekker aan het gogelen geweest ik wil NIET weten op welke sites jij komt! }>
Laatst bijgewerkt door pipanda op 26-03-06 22:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Mireille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:27

Ben er heel eventjes mee bezig geweest maar, dus het stelt vrij weinig voor.... :

Afbeelding

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:32

mijn thema:

Afbeelding

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:33

BLADZIJDE 1
Philadelphia: Schattig Vind alleen dat Pepe iets teveel wegvalt tegen de achtergrond.
Nynkk: Opzich is hij wel leuk, maar toch mist er iets De bloemetjes vind ik er niet bij passen.

BLADZIJDE 2
Pasamba: Gaaaf! zeer mooie achtergrond!!
_Bloempje_: Oei, erggg slordig!
Sindbad: Het is te zien dat je geen inspiratie had, zonde Wel aardig netjes uitgeknipt! De donkere versie vind ik leuker!
Ramona_lief: Ik vind de kleur van Pepe echt mooi! De waas eromheen ook, dat geeft het iets ' mysterieus '
PaOlien: Mooie achtergrond, leuk gedaan met die vleugels, al is het niet erg origineel meer!
P3gasusj3: Dat noem ik nou nog eens origneel! Leukg edaan! Jammer dat het niet helemaal netjes uitgewerkt is.
Smeetjoew: De eerste vind ik een beetje 'standaard'. Ik weet het niet, er mist iets. De tweede daarentegen vind ik echt prachtig! Het lettertype past er echt perfect bij!
P3gasusj3: Leuk bedacht, mooie achtergrond, best leuk uitgewerkt. Jammer dat Pepe niet erg netjes is uitgeknipt!
Shalimar: Oeh, de middelste Pepe is mooi! Het totaalplaatje vind ik iets te druk..
Pipanda: Prachtig, echt HEEL gaaf.. Wat een werk moet dat geweest zijn zeg!

BLADZIJDE 3
LindeCaspar: Ik vind hem niet erg bijzonder. Behalve het zwart/wit maken van de achtergrond en het toevoegen van wat gekleurde vlakjes is er niet veel gebeurd, wel erg simpel zo.
Gekkeils: Jammer van het lettertype, dat vind ik er niet bij passen. Pepe is wel heeel netjes uitgeknipt zeg! Top!
Boemba: Haha, origineel Leuk gedaan!!
Haffie_lover: Jammer, deze achtergrond is al een keer gebruikt en zo te zien heb je ook geen poging gedaan om het op iets anders te laten lijken. Een pepe met vleugels is niet erg origneel meer, ondanks dat alles nog best een leuk totaalplaatje.
Fairie: Tja, hoe kan het ook anders Echt prachtig, wauhauw!
Austria: Leuk gedaan, Pepe is netjes uitgeknipt. Het plaatje ' klopt '.

ZO.

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:38

morgen ga ik aan me commentaar maar hier alvast me bewerking:

Afbeelding

eigen commentaar:

*hij lijkt vrij simpel
*mag wat mistieker:P

ik kon niet echt goed iets bedenken maar ben wel vrij tevreden erover ook over het uitknippen!

XxLiEsJuHhxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:47

hij is niet egt goed geworden maar was de 1e keer dat ik dat met photo filtre deed,

Afbeelding

XxLiEsJuHhxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 22:48

srry las net het thema moregn maak ik er 1 met het goede thema

XxLiEsJuHhxX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 23:04

nou is die beter

Afbeelding

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 23:28

En nu *poeh* even al mijn commentaren voor de anderen:

Kasmir
De achtergrond is leuk passend bij Pepe. Buiten de manen en de staart om heb heb je hem ook wel goed uitgeknipt. Jammer vind ik alleen die tekst. Niet echt mooi, dat komt voornamelijk door de structuur. Die maakt de boel een beetje kitch.

Boemba
Vrij netjes uitgeknipt. Blijft toch lastig he dat haar uitknippen. De vleugels vind ik leuk gezocht en staan er in redelijk perspectief goed op, alleen zijn ze érg slecht van kwaliteit. Ook de aanhechting vind ik erg matig gedaan. De sterretjes vind ik wel leuk gedaan. Samen met de vleugeltjes doet het me een beetje denken aan een kerststalletje. hihi.

CestMii
Jammer van die tekst. Die vind ik niet heel mooi gedaan. Positie is goed, font is verschrikkelijk op dit formaat. Ik denk dat het wel een hele mooie is als je hem in een groot corps kunt gebruiken. De sterretjes vind ik iets minder goed gedaan. Wel netjes gedaan, maar niet doordacht geplaatst...

Loutjelou
Leuke kleurt match zo met dat lijstje en de achtergrond. Buiten het feit om dat ik niet echt van dit type img houd vind ik hem toch wel leuk gedaan!

luf_horses
Leuk om Pepe te koppelen aan Narnia. Dat is goed toepasselijk bij dit thema. Ik vind alleen de uitwerking een beetje zwak. Daar zou je meer mee kunnen en mogen doen wat mij betreft.

Lil0l0v3r
Best leuk gedaan, zo voor je eerste keer. Jammer alleen dat de pixels zo enorm goed te zien zijn van die wolken die er overheen liggen. De kleurstelling vind ik dan wel weer leuk gedaan. Lekker donker, passend bij het thema.

luf_horses
Leuk bedacht, maar wat hebben Winnie the Pooh en zijn vriendjes te maken met het thema? Uitwerking vind ik ook niet heel geslaagd. Beetje simpel.

Yellowfish
Met welk programma werk je nu?
De achtergrond vind ik best leuk, maar jammer van die hele duidelijke, grote pixels. 'Pepe' is in een leuk font geplaatst. Moet je alleen even verder naar kijken, de meeste programma's kun je dus ook de tekst een beetje softer zetten, inplaats zo gepixelt. Misschien is het ook beter als je de randjes van de manen etc. een klein beetje blurt of smudged.

Philadelphia
Lief met die paddenstoeltjes. Leuk tintje rood zo ook in combinatie met wit. Jammer alleen dat Pepe zo storend is binnen dit plaatje. Je bewerking vind ik ook een beetje saai. Had je best wat meer aan kunnen doen.

Nynkk
Vrij netjes uitgeknipt verder vind ik hem alleen wat saai. De directe link met het thema kan ik niet leggen en het paardje en de bloemetjes aan de rechterkant hebben ook geen toevoegende waarde.

Pasamba
Betreft de vleugeltjes geldt eigenlijk voor jou het zelfde als voor Boemba. Aan die vleugeltjes had je net wat meer aandacht mogen besteden, en misschien ook beter anderen kunnen gebruiken i.v.m. deze kwaliteit. Het idee met die achtergrond vind ik wel héél erg leuk bedacht! Jammer alleen dat de tekst daar zo storend bij staat.

_bloempje_
Hij is wat groot. Denk aan de maximale afmetingen van een foto/plaatje voor je het post!!
Leuk dat je ook een geprobeerd hebt uit te knippen. Alle begin is moeilijk. Goed oefenen en gedetaileerd willen werken. Succes verder!

sindbad
Jammer dat je hoofd leeg was en je geen leuk idee voor die foto had. Hij is maar saai en leeg. Tekst vind ik ook érg matig. Heb je dat gedaan met wordart van word?

Ramona_lief
Ik ga mee met je eigen commentaar. Hij is niet netjes uitgeknipt. Geef het anders nog een poging, wie weet gaat het dan beter! Misschien ben je inmiddels ook wel aan inspiratie gekomen bij het zien van andere werkjes in dit topic.

paOlien
Leuk bedacht, mindere uitvoering. De vleugeltjes vind ik leuk van vorm alleen mis ik een goede kwaliteit. Verder betreft aansluiting etc. geldt voor jou ook het zeldfe als voor Boemba.

P3gasusj3
Hihi wat leuk bedacht! Pepe als zee(meermin)paardje! Ik vind de uitvoering hiervan alleen iets minder. Maar het lijkt me moeilijk om zo iets heel netjes uit te voeren. Hij past inderdaad ook bij het thema. Haha. Kijk nog een keertje naar de tekst trouwens. Die had je wat beter kunnen doen.

smeetjoew
Ik vind ze allebei maar erg saai en niet netjes uitgeknipt. Mag ik je vragen hoe je aan de achtergrond foto van de eerste bewerking komt?

Shalimar
Jammer dat je de filters kunt tellen. Daardoor word het een rommelig geheel. Met Photoshop kun je héél erg veel, ga even zitten oefenen met verschillende fototjes en dan heb je in feite bijna geen filter meer nodig.

pipanda
Deze vind ik leuk! Netjes uitgeknipt en een leuke achtergrond die mooi de aandacht naar Pepe trekt. De rand vind ik ook wel leuk gedaan. het zijn ook allemaal fototjes van Pepe neem ik aan?

LindeCaspar
Ik sluit me bij je eigen mening aan. Simpel en verder niets zeggend. Probeer anders nog een keertje, je mag er toch 2 maken.

gekkeils
Heel leuk bedacht. Net een mooie begroeide waterval. Het uitknippen heb je ook best netjes gedaan. Jammer is alleen de tekst in dit plaatje. Die had je ook weg kunnen laten, dan het het nog steeds dezelfde feeling, alleen minder druk en vervelend.

Boemba 2
Leuk bedacht alleen vind ik het niet echt passend bij het thema. Meer kan ik er niet over zeggen. Het rijmpje er naast vind ik wel cool.

haffie_lover
Leuk bedacht. Jammer is alleen dat deze achtergrond al eerder in dit topic is gebruikt. Zo geeft het niet echt een originele sfeer weer, dat is wel jammer. De vleugels vind ik wel leuk alleen zou het mooier zijn als je de kleur en contrasten iets meer zou bijwerken tot dat ze zouden passen bij pepe. Het meisje op de rug had je wat mij betreft weg mogen laten. Die past er niet zo heel goed op.

Austria
Whoeshj, dat is goed thema gerelateerd! Hoe kom je aan die 3d afbeeldingen? Het kadertje er omheen vind ik niet zo mooi. Maar ik houd gewoon niet van gekke kadertjes etc. daar kan het aan liggen.

l0rdJ
Leuk bedacht! Haal alleen de tekst weg en ik vind hem al stukken prettiger om naar te kijken. Misschien kun je ook nog iets doen aan het contast van de achtergrond.

XxLiEsJuHhxX
De eerste is inderdaad niet volgens het thema. De 2de vind ik een beetje zwak maar toch leuk geprobeerd voor de 2de keer Photofiltre (neem ik aan?). Misschien kun je wat gaan oefenen op het uitknippen.

Nondeju, dat is nogal wat. Hopelijk heeft iedereen er iets aan.

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-06 23:46

haffie_lover wel een hele mooie vleugel maar waar is de andere ik mis ook de schaduw van de vleugel op het paardje wel heel netjes uitgeknipt
Fairie ondanks hij simpel en en zegt dat het weinig voorstelt vind ik hem heel mooi zeker de staart en manen zijn onwijs mooi ook mooi weg laten lopen in de lucht dit is een van de betere bewerkingen
Austria zo deze is echt gaaf heel mooi uitgeknipt kleur combinatie is ook top mooi achtergrond erbij gezocht zodat de manen en staart in takt zijn gebleven mag ik vragen met wat voor programma je dit gemaakt heb ik zelf heb adobe photoshop elements 2.0 ook deze bewerking vind ik een van de betere
l0rdJ tjonge jonge drie op een rij ook op deze niets aan te merken behoord ook bij de betere gaaf gedaan hoe hij in de achtergrond wegvalt
XxLiEsJuHhxX idee is leuk maar het knippen had beter gekunt
XxLiEsJuHhxX deze vind ik wel beter zou hem aleen iets helderder doen en het knippen blijven oefenen

quote fairie boemba 2 Leuk bedacht alleen vind ik het niet echt passend bij het thema. Meer kan ik er niet over zeggen. Het rijmpje er naast vind ik wel cool.
moet een thema versie maken en mag een vrije versie maken
in iedergeval bedankt voor je comentaar

Yellowfish

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 08:59

@ Fairie ; Ik werk met PSP

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 09:29

@Pipanda: je hebt een heel mooi paard en die foto is op zich al geweldig mooi.

pagina 1:

Kasmir: manen zijn niet mooi uitgeknipt. Ik vind het rood wel mooi maar een beetje te veel text.
Boemba: leuk idee die vleugels maar wel spijtig dat ze niet scherper zijn. De sterretjes vind ik ook heel mooi maar het lettertype past niet bij het geheel.
CestMij: de glittertjes vind ik storend en de kleurencombinatie is ook niet mooi.
Loutjelou: mooie kleurencombi en mooi in zijn geheel. De naam in het kader is ook leuk. Het hoefje van zijn rechter been evt. iets donkerder maken?
luf_horses: hmm, Pepe is een beetje verdwijnen. Het is een orig. idee maar niet mijn smaak.
Lil0l0v3r: Het is wel heel simpel. Er zit geen contrast in het plaatje.
Yellowfish: goed geslaagd, vind ik heel mooi.
Philadelphia: hier moet je echt kijken van wat zie ik nou eigenlijk. Mijn album.nl is storend, misschien toch eens waar anders uploaden.
Nynkk: haal die lelijke bloemetjes weg . Het is zeker niet jou beste bewerking, jij kan echt veel beter.

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 09:34

@Fairie: bedoel je met 3d afbeeldingen die vogels?
@Boemba: het is gemaakt met photoshop CS2

Mireille

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 11:50

Ja Austria, en de poort ook. Het lijken net van die 3d plaatjes die iemand heeft gemaakt. Snap je?

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:26

Wat te doen op een saaie maandag middag?
Bewerkingen beoordelen
en er zullen nog wel meer beoordelingen komen in de loop van de week aangezien in morge ook weer om kwart over 10 klaar ben

Hier het commentaar op de bewerkingen tot nu toe:

@Kasmir: Past goed bij het thema: Mystiek. Misschien had je het paard iets duidelijker uit kunnen laten komen.
@Boemba: Mooi met die beweginkjes. Alleen vind ik de glinsters in het paard zelf niet zo mooi, maar dat is mijn mening
@CestMii: Hij is opzich wel mooi, misschien had de tekst boven in iets duidelijker kunnen zijn maar zo is het ook mooi.
@LoutjeLou: Ik vind de kleuren mooi bij elkaar passen. Ik zie er niet iets van Mystiek in, misschien komt dat als je er langer naar kijkt ofzo:P
@luf_horses: Leuk ideetje met Narnia. Misschien had je de paarden iets duidelijker kunnen maken
@luf_horses 2:P : Aah wat schattig Heel leuk gedaan
@Nynnk: Hij is mooi, niet saai, juist Mysterieus
@_bloempje_: Mooi, misschien de volgende keer proberen hem iets kleiner te maken maar dat had je zelf denk ik ook al in de gaten
@sindbad: De eerste versie vind ik mooier, de tweede is misschien iets te donker.
@Ramona_lief: Hij is mooi voor iemand die een half jaar nix met PhotoShop heeft gedaan.
@LindeCasper: Hij is hetzelfde gebleven voor het grootste deel. Die bewegende vlakken vind ik ook niet echt bij het thema passen eerlijk gezegd
@Austria: Helemaal mooi bij het thema Mystiek Ik vind het egt mooi;)

Ik zelf heb er nog helemaal geen ervaring mee dus moet Nevony [:P] me dat ff uitlegge en doe ik voortaan ook mee:) Verder mijn complimentjes voor mensen die deze ronde hebben meegedaan ik vind het egt leuk om te zien dat er verschillende stijlen zijn

Groetjes
van
Mij

Philadelphia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 15:56

heej bedankt voor mijn commetaar ik zal er zeker wat mee doen maar waar loaden jullei ze dan op want ik ken alleen mijn album maar ik zie hele leuke bewrkingen en ik ga straks mijn commetaar geven als het niet al te veel is

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 16:32

@ LindeCaspar; Wel leuk, maar nogal simpel
@ gekkeils; Lettertype is niet zo mooi en het paard komt niet echt tot zijn recht.
@ Boemba; Ik vind het onderwerp gewoon niet zo leuk Beetje raar. Verder als bewerking ook wat saai.
@ Haffie_lover; Leuk gedaan, jammer dat het 'mens' een heel ander soort structuur heeft als het paard (paard = foto, mens = animation) Verder wat saai.
@ Fairie; Erg leuk Sommige delen zijn naar mijn idee iets té fel, maar hij is zeker erg mooi!
@ Austria; Erg leuk, net of vlucht ie weg. Vind het kader alleen niet zo denderend en ben ook beter van jou gewend
@ L0rdJ; Wel leuk. Sommige delen wat te vaag. Zoals de achterkant van het paard. Maar wel leuk.
@ XxLiEsJuHhxX; Paard niet echt netjes uitgeknipt. Vind hem verder wat simpel en ik ben niet zo van de msn teksten (afkortingen)
2de; Weer het paard niet zo netjes uitgeknipt en hij valt nogal weg. Vind het lettertype niet zo mooi. GEwoon nog even verder oefenen

Hier mijn andere bewerking

Afbeelding

Ben hier veel meer tevreden over, staart iets te grof/ uit de kluiten gewassen. Maarja,

Sindbad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 16:37

Fairie schreef:
En nu *poeh* even al mijn commentaren voor de anderen:

sindbad
Heb je dat gedaan met wordart van word?

Ja, ik heb nog niet door met mijn progamma hoe je mooie lettertypes kan doen

Missy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-06 16:39

ok net klaar met mijn eerste bewerking
nou nog ff uitzoeke hoe k up kan loade

let met commentaar geven niet teveel op het uitknippe want das egt 3 x nix!!! en hij s ook nogal standaard. Maarja das misschien ook wel logisch bij een 1e x