Nog een keer en nogmaals er zitten echt heel veel fouten in en de deken is ook niet mooi maar ik ben slecht in tekenen en dit was mijn eerste paardentekening.
horsieslover@ Ja! hij is echt al goed voor de 1e keer hoor! misschien als het hoofd iets minder ver weg van de deken stond, de nek wat minder lang was. Als je em licht probeert in te kleuren (proberen niet te krassen) met donkere en lichte vlakken, ben je al heel erg op weg . De bovenkant van de deken is niet 1 rechte lijn, maar wat ''kronkeliger''. Nouwja... het enige wat ik je nog mee kan geven als tip is: HEEL goed kijken naar de vormen en verhoudingen in de foto Dan komt het helemaal goed
Laatst bijgewerkt door 1234 op 13-03-06 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Patricia, ik PB je zo even over de tek. van Chica. Heb gister niks aan vito gedaan...Schandelijk gewoon! Nee, maar ik voel me niet lekker, dus dan verpest ik hem gewoon. Ik wacht tot ik weer tekenkriebels krijg! Haha
heey heey. fijn dat er een nieuw topic is geopend als iemand mijn verzorgpony wilt tekenen, dan stuur maar een pmetje. keuze is uit dit album : http://www.mijnalbum.nl/Album=4LIWBRCW
Laatst bijgewerkt door Bubblicious op 14-03-06 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt
wouw wat geweldig, dat maanoog, heel mooi, misschien als ik er eerdaags tijd voor heb maak ik hem, maar voor school moet ik nog 5 opdrachten maken, dus tijdelijk teken ik niet(tot donderdag oid)
heeje wie wil mijn leiverdt na tekenen heb duidelijkeren foto`s maja hier kan je een beteje zien hoe hij er uit ziet als ik geen duidelijkeren foto`s heb maak ik ze natuurlijk!
Ik zou ook (gratis) graag een tekening hebben van mijn Bijou!! Hij is niet echt een 'knuffeltype', dus meestal staan de oortjes naar achter. Wie dit kan, mag ze naar voren zetten. Anders is het zo ook goed!! En dan nog een erg mooie foto van onze knuffelpony Frou-Frou, die mag ook getekend worden!! Heel graag zelfs!! Alvast bedankt!!