Werk mee aan dit fantasieverhaal en maak het af (deel 2)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 14:43

Hij besloot de toverstaf van Magica te zoeken. Jááá, daar lag de toverstaf! Micro pakte hem vast met zijn mond en hinnikte een spreuk; "Hihihi, hihuhi, huhuhu, hi." En toen... toen stond er overal eten en bronwater!

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 17:54

Yes!! gelukt dacht Micro.. Hij at zijn buike helemaal vol en ging toen een dutje doen Hij werd wakker door geklop op de deur.. Wie zou het zijn??

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:12

Voor de deur stond een aardige dame; Elle. Micro!! Waar ben je al die tijd geweest ik heb je zo gemist schreeuwde ze.

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:15

Ik ben gekidnapt door zwarte magica, zei micro, maar gelukkig is ze er nu niet meer.

xLaus_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:51

ik heb haar in 90000 stukjes de grond in zien verdwijnen, en doordat ze me heeft gepaardnapt, was ik ook nog eens bijna opgepakt door de politie

Biebz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:51

o zei elle.
nu ben je veilig.
blijf maar bij mij.

Miss_DJS

Re: Werk mee aan dit fantasieverhaal en maak het af (deel 2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 18:59

Dan gaan we naar mijn huis en dan ben je voor altijd veilig.Maar toen...

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:01

was het verhaal afgelopen en leefden ze nog lang en gelukkig

Nagini

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:01

dook opeens weer de zwarte magica en ze riep : Ik heet niet voor niets zwarte magica van mij ben je niet zo snel af !!!

Zazoo schreef:
was het verhaal afgelopen en leefden ze nog lang en gelukkig

of is dat echt et eind?

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 19:02

Neee.. dat is saai we gaan nog even door

Dan gaan we naar mijn huis en dan ben je voor altijd veilig.Maar toen... Kwam de politie opeens langs!!

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:03

Maar plotseling veranderde Elle's hoofd langzaam in een ander hoofd, en daarna de rest van haar lichaam ook. "Hoe kan dat... ? Elle? Wat gebeurt er?" Hinnikte Micro in paniek. Dat lichaam leek wel verdacht veel op Magica... "Ik ben..........

xAmigo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:04

owh sorry ik had de laatste reacties niet gezien...

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:05

Magica hahahahaha..Maar de politieman stond er nog steeds en..

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:05

Gaf m een hele hoge boete

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 19:11

Wacht even..

We gaan verder met het verhaal van Amigotjuhh!! dat wordt wel spannend

Mango_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:22

Amigotjuhh schreef:
Maar plotseling veranderde Elle's hoofd langzaam in een ander hoofd, en daarna de rest van haar lichaam ook. "Hoe kan dat... ? Elle? Wat gebeurt er?" Hinnikte Micro in paniek. Dat lichaam leek wel verdacht veel op Magica... "Ik ben..........

Met dit bericht moet je verder gaan!!!

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 19:28

Ik ben de zus van Magica!! Gnaaagnagnaa

excelsior

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 19:37

Toen de zus van magica een toverspreuk uitsprak veroorzaakte ze een storing in de genetische samenstelling van de cellen, waardoor de politieman veranderde in een smurk.

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 19:42

Smurk?? hahah

De "smurk" hupste in het rond en zong rare liedjes.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 21:23

Er was eens een oud vrouwtje, die Magica heette, met toverkrachten. In het weitje naast haar huis stond een mini-shetlander genaamd Micro, waar ze haar expirimenten op probeerde zoals: Groene staarten aan laten groeien, rood gespikkelde horens laten zetten, hoefijzertjes van 3 meter lang aanzetten,... Maar na een tijdje was de Micro het zat!! hij verzon een plan: hij bond zijn skies aan de hoefijzers en skiede de berg af, en aangezien het winter was lag er veel sneeuw dus ging dat makkelijk.

Maar ohoh!! onder de berg lag een dorp en hij kon niet meer stoppen!! Hij remde als een gek, maar was te laat, hij skiede zo door een winkelruit heen en het alarm begon te loeien.. Ondertussen had Magica een drankje gebrouwen en liep naar buiten om het aan Micro te geven. Maar hij was weg!! Magica was helemaal in paniek omdat ze nu haar expirimenten niet meer kon uitvoeren.. dus belde ze de politie op om te vragen of zij wisten waar haar shet was.

De politie had net een melding binnengekregen van een kapotte winkelruit dus daar gingen ze eerst naar toe.. Ondertussen zat Micro nog steeds stiekem in de winkel. Maar toen hij de politie aan zag komen sloop hij zo zacht mogelijk weg. Helaas deze poging mislukte. De politie wilde Micro pakken.. Oh oh dacht Micro, wat moest hij nou??? Hard weggaloperen leek hem nog het beste. Zo gezegd zo gedaan. Micro vloog door de enige overgebleven hele winkelruit heen. Het was hem gelukt om buiten te komen maar waar moest hij nou heen?

Als hij naar links zou gaan kwam hij weer uit bij Magica, dus ging hij maar naar rechts en galoppeerde heel hard het bos in. Maar Micro kreeg honger.. en begon bomen op te eten! Micro kreeg hele erge buikpijn van al die bomen, dus besloot hij iets anders te gaan zoeken om te eten. En wat zag hij daar!! Een hele grote berg met paarse wortels! Maar.. Magica maakte die ook altijd! Snel draaide Micro zich om en rende weg. Hij zag Magica nog net staan. Ze vloog hem achter na op een vliegend zadel. Hij trapte heel hard en Magica en het zadel klapten keihard tegen de grond. Eigen schuld! Magica werd boos en toen... Ontplofde ze!! zomaar.. in het niets.. vlogen er allemaal stukjes in het rond!! toen micro de knal hoorde, draaide hij snel om en zag Magica in wel 9000000 kleine stukjes op de grond liggen. Micro stampte flink op alle overgebleven stukjes. Toen Micro alle stukjes de grond in had gestampt, ging hij terug naar zijn oude huisje. Maarja, Magica bestond niet meer en wat moest hij nou? Geen eten meer geen drinken..

Hij besloot de toverstaf van Magica te zoeken. Jááá, daar lag de toverstaf! Micro pakte hem vast met zijn mond en hinnikte een spreuk; "Hihihi, hihuhi, huhuhu, hi." En toen... toen stond er overal eten en bronwater! Yes!! gelukt dacht Micro.. Hij at zijn buike helemaal vol en ging toen een dutje doen Hij werd wakker door geklop op de deur.. Wie zou het zijn?? Voor de deur stond een aardige dame; Elle. Micro!! Waar ben je al die tijd geweest? Ik heb je zo gemist schreeuwde ze. Ik ben gepaardnapt door zwarte magica, zei Micro, maar gelukkig is ze er nu niet meer. Ik heb haar in 90000 stukjes de grond in zien verdwijnen, en doordat ze me heeft gepaardnapt, was ik ook nog eens bijna opgepakt door de politie. Ooh.. zei Elle. Maar nu ben je veilig, blijf maar bij mij. Dan gaan we naar mijn huis en dan ben je voor altijd veilig.

Precies op het moment dat er politie aan kwam gelopen veranderde Elle's hoofd langzaam in een ander hoofd, en daarna de rest van haar lichaam ook. "Hoe kan dat... ? Elle? Wat gebeurt er?" Hinnikte Micro in paniek. Dat lichaam leek wel verdacht veel op Magica... "Ik ben Magica hahahahaha.. Maar de politieman stond er nog steeds en de neppe Magica riep: Ik ben de zus van Magica!! Gnaaagnagnaa! Toen de zus van magica een toverspreuk uitsprak veroorzaakte ze een storing in de genetische samenstelling van de cellen, waardoor de politieman veranderde in een smurk. De "smurk" hupste in het rond en zong rare liedjes. Huh.. Dacht de zus van Magica.. Zo had ze het niet bedoeld!

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 21:24

We hebben al een lekker verhaal

Zazoo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 23:23

er was zeker een letter verkeerd uitgesproken in de toverspreuk. want ze wilde hem niet veranderen in een smurk, maar in een smurf.

JessiiCaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 07:53

en de smurk/f moest ook blauw zijn maar dat was hij oOk niet! hij was hartstikke...

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 11:50

pimpelpaars met een goud randje!

x_amber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:59

en een roze muts