Nynkk schreef:
@ Dieuwke1989; Erg mooie bewerking, jammer dat de bewegende tekst ook over de rand van de foto gaat en dat hij zo snel beweegt, ik let meer op de tekst dan op de foto, dat vind ik erg jammer. Ook zit er op sommige plekjes iets té veel contrast.
De bewegende tekst moest juist het beeld scheppen van een storende tv, als je er ongeveer 3 seconden naar kijkt zit dat ritme er wel in.. En dat hij over de rand gaat is ook expres. Mischien een beetje vergezocht, maar de bewerking gaat over Memories. Herinneringen zijn altijd een klein stukje weg.. vandaar de tekst ook
zo 'klopt' het meer in de bewerking.. En het contrast vind ik zelf juist wel goed gelukt, het moet al met al een oude foto voorstellen en toen waren de camera's nog niet zo scherp en duidelijk.. Ik leg nu alleen maar mijn gevoel bij mijn bewerking uit, ik val je niet aan ofzo hoor. Iedereen mag zijn eigen mening hebben.
Goed mijn commentaar:
Ik stoor me eigenlijk aan de kleuren die niet bij elkaar passen.
) Je tweede bewerking is leuk, maar ook eigenlijk weer simpel, als het goed is 1 effecten laagje, bovendien is het mijn smaak niet
Maar dat is weer iets persoonlijks
Als je niet zo weten dat er een halstertouw zat op het origineel dan zou ik het wel geloven zo. Maar nu ik het weet, zie ik hem nog wel zitten. Ik krijg er alleen een beetje een naar gevoel bij, vooral door de tekst, alsof deze pony overleden is oid (en geloof me, ze is nog springlevend
)
Ik vind de tekst net iets té, hij trekt voor mij net te veel aandacht, maar gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak
Anders had ik zeker mee gedaan.
Toch maar wel iets in elkaar geflanst:
En één troost, dit topic met deze foto blijft nog 13 dagen op bokt staan