Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smeetjoew schreef:ik ben nog steeds op zoek naar een mooie hoofdfoto van een new-forest.
Verder ben ik ook opzoek naar een shetlander, die wil poseren voor mijn (ahum ahum) kunst werk.Hoofdfoto's graag.
In alle posities.
sorry als het niet mag, maar ik weet anders even niet hoe ik het moet vewoorden wat ik bedoel! even een voorbeeldje van xXveronaxX.
http://img271.imageshack.us/img271/7884 ... ets4lg.jpg
zo bedoel ik het dus, wie heeft daarvoor een shet en/of een échte welsh.
alena schreef:hier een nieuw lijstje.
het gebeurt neit altijd dat ik een paard ook direct na teken
1.Perdylover
2.Thunder4ever
3.
4.
5.
fot moet :
-duidelijk zijn
-geen zwarte plekken bevatten (schaduwen dei zo donger zijn dat je alleen maar zwart ziet
- en hoe mooier de foto hoe mooier je resultaat ( mag ik hopen )
groetjes judith
Nikki_jimmy schreef:kaia ik zou eerdaags wel is jouw paardje na willen tekenenals ik tijd heb (nu dus niet;) morgen of zo) groetjes
smeetjoew schreef:ik ben nog steeds op zoek naar een mooie hoofdfoto van een new-forest.
Verder ben ik ook opzoek naar een shetlander, die wil poseren voor mijn (ahum ahum) kunst werk.Hoofdfoto's graag.
In alle posities.
sorry als het niet mag, maar ik weet anders even niet hoe ik het moet vewoorden wat ik bedoel! even een voorbeeldje van xXveronaxX.
http://img271.imageshack.us/img271/7884 ... ets4lg.jpg
zo bedoel ik het dus, wie heeft daarvoor een shet en/of een échte welsh.
alena schreef:@smeetjoew : ik heb anders ook ngo wel een heleboel shetland fotos![]()
en dan mijn uber lieve welsh hengstje maar die wist je al toch
@Thunder4ever : ik wil het wel proberen maar of het resultaat goed word vraag ik me af dus verwacht alsjeblieft niet te veel![]()
dus hier mijn aangepaste lijstjealena schreef:hier een nieuw lijstje.
het gebeurt neit altijd dat ik een paard ook direct na teken
1.Perdylover
2.Thunder4ever
3.fairytail
4.
5.
fot moet :
-duidelijk zijn
-geen zwarte plekken bevatten (schaduwen dei zo donger zijn dat je alleen maar zwart ziet
- en hoe mooier de foto hoe mooier je resultaat ( mag ik hopen )
groetjes judith
BellyBel schreef:Ik ben nu dus bezig met een tekening voor een mede-bokker..En ik zie hier nog wel leuke foto's langs komen, als ik tijd heb (en mag van jullie
) wil ik er wel een paar gebruiken als oefenmatriaal..