OemmiejO schreef:Enne.. die inktopdracht heb ik nooit gehad.![]()
ik wel, echt zooo vaak
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
OemmiejO schreef:Enne.. die inktopdracht heb ik nooit gehad.![]()
.
kizz_rianne schreef:@ maartjuh - ik heb vroeger ook hele verhalen geschreven.. wou kinderboeken gaan schrijven. Ik heb die verhalen nooit helemaal afgemaakt en dan kom ik ze een paar jaar later tegen op de computer. Is wel leuk om te lezen, maar verder niet leuk genoeg om af te maken en naar een drukker te sturen vind ik. Ik wil nog steeds ooit iets van een boek schrijven, ik heb altijd genoeg inspiratie maar nooit de tijd.
Als iemand anders beter is - niks van aan trekken. Misschien ben jij wel veel origineler.
Hahaha, echt zo dan nog in kindertaal gesschreven en na elke zin een spatie..
plattegrond van huis stal enz.. http://artpad.art.com/?isw27010wlpg Eve_lien schreef:
beter als die van mij iig..
.
?
(bak er niks van..
)
abigaillover schreef:Maartjuh ik wil jouw huis
.
. abigaillover schreef:

. maartjuh schreef:kizz_rianne schreef:@ maartjuh - ik heb vroeger ook hele verhalen geschreven.. wou kinderboeken gaan schrijven. Ik heb die verhalen nooit helemaal afgemaakt en dan kom ik ze een paar jaar later tegen op de computer. Is wel leuk om te lezen, maar verder niet leuk genoeg om af te maken en naar een drukker te sturen vind ik. Ik wil nog steeds ooit iets van een boek schrijven, ik heb altijd genoeg inspiratie maar nooit de tijd.
Als iemand anders beter is - niks van aan trekken. Misschien ben jij wel veel origineler.
Is leuk he, dat terug te lezenHahaha, echt zo dan nog in kindertaal gesschreven en na elke zin een spatie..
echt zo:
"jan liep naar de wip.
De wip was blauw
waarom was de wip blauw
dat dacht jan"![]()
![]()
)
moooooi