@ Utan: ik zie geen foto's...
@ Ellende: wat betreft jouw commentaar op het "niet betalen" gevalletje: ik ben het met je eens, ga zo gelijk mailen. Maar ik zette het ook even neer zodat mensen weten dat dat dus ook kan gebeuren... Helaas.
@ Moonlight: je tekeningen hebben wel expressie in mijn ogen, maar je zou nog wat meer aan details en contrast er in aan mogen brengen, nog even flink oefenen en misschien materiaalkosten declareren. Maar vooral doorgaan!!!
@ Fenn: inderdaad een beetje naïef, maar ik snap wel waar je op doelt. Het is een hoop geld, maar er zit vaak ook een hoop tijd in en bij sommigen ook materiaal.
Grote vraag is eigenlijk: wie bepaald wat de kwaliteit is van een werk? En hoé bepaal je dat...
Als je het doet als vervanger van de Appie en je bent goed + mensen willen er geld voor geven. Waarom dan niet?
Ellende schreef: Als je mijn tekeningen van een paar jaar terug ziet is dat pure bagger, door heel veel te oefenen (ik heb boeken vol met tekeningen, schetsen, mislukte probeersels et cetera) kan je een heleboel gebrek aan talent maskeren. Naar mijn mening zorgt talent er alleen voor dat je ergens komt door er een stuk minder moeite voor te doen.
_/-o_ Doorzettingsvermogen!!! (En dan is talent mooi meegenomen...)
@ Marjoke: van de werken die je hier hebt gepost spreekt de arabier me het meeste aan. Daar kan je een euro of 20/25 wel voor vragen denk ik.
@ Lontje: idd wel een flink lopend topic, erg leuk!!! En watbetreft een Bokt-Kunstmarkt... Ik ben voor!!!
(sorry, ik zal on-topic gaan...)
Laat ik ook een plaatje posten:

Formaat is A4, 2b potlood...
Kijken of mijn prijs redelijk is...