(ik zal nu weer braaf ontopic gaan in mijn volgende berichtjes)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Talent is echt een relatief iets, ik vind niet dat ik veel talent heb. Als je mijn tekeningen van een paar jaar terug ziet is dat pure bagger, door heel veel te oefenen (ik heb boeken vol met tekeningen, schetsen, mislukte probeersels et cetera) kan je een heleboel gebrek aan talent maskeren. Naar mijn mening zorgt talent er alleen voor dat je ergens komt door er een stuk minder moeite voor te doen
Maar laat ik het zo zeggen: ik denk niet dat je veel opdrachten krijgt als je er standaard 20 euro voor vraagt.

Leuk!!
).
. En ook bedankt voor jouw bijdrage
Ellende schreef:Als je mijn tekeningen van een paar jaar terug ziet is dat pure bagger, door heel veel te oefenen (ik heb boeken vol met tekeningen, schetsen, mislukte probeersels et cetera) kan je een heleboel gebrek aan talent maskeren. Naar mijn mening zorgt talent er alleen voor dat je ergens komt door er een stuk minder moeite voor te doen.
(sorry, ik zal on-topic gaan...)
) 
!
.
.
. Huidige project is compositioneel alweer niet perfect, ben bezig t beest lekker te laten liggen (alias in gevecht met gevouwen beentjes!)
.
.
, rond de 40 euro kun je er makkelijk voor vragen (en krijgen).

Fnanne schreef:@ Utan: ik zie geen foto's...![]()
)
I like it! Mooie (lastige) pose, tekening heeft een soort tederheid over zich. 20 euro zou moeten kunnen in mijn ogen... 
15 euro

Fnanne schreef:@ Valiente: (ik ben bevooroordeeld...) Wat ik me afvraag: waarom heb je deze potloodtekening gekozen??? Afijn dat even tussendoor

:
. Ik denk dat je daar wel zo tussen de €40,-/€50,- zeker voor mag vragen. Erg mooi gedaan!
Deze is idd beter dan de eerste die je postte, vandaar mijn vraag