zo jammer

Maar iig is het wel cool

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
buster4ever schreef:dit is de mijne...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=TGLTBRZK
het is niet juh van het....maar t is me 1ste keer dat ik dit doe..
Guinevere schreef:
Zwart/wit met originele kleur
Nog even als aansluiting op dit tutorial. In PSP kan je ook bepaalde onderdelen de originele kleur laten behouden (bijv. jij met je paard nog wel kleur, achtergrond zwart wit). Dit doe je zo:
- Open de afbeelding in paint.
- Maak hiervan een kopie (ctrl +c)
- Plak deze als een nieuwe afbeelding (ctrl + v)
- Maak hiervan een foto in grijswaarden
- Maak hiervan een kopie (ctrl + c).
- Klik nu op de originele foto en plak de foto in grijswaarden als een nieuwe laag!!! (ctrl + l).
- Gebruik nu het selectie uit vrije hand gereedschap om de ondelen die je in de originele kleur wilt hebben te omlijnen en uit te knippen (ctrl + x). Je kan dit eventueel in kleine stukken doen.
lindatje schreef:Guinevere schreef:
Zwart/wit met originele kleur
Nog even als aansluiting op dit tutorial. In PSP kan je ook bepaalde onderdelen de originele kleur laten behouden (bijv. jij met je paard nog wel kleur, achtergrond zwart wit). Dit doe je zo:
- Open de afbeelding in paint.
- Maak hiervan een kopie (ctrl +c)
- Plak deze als een nieuwe afbeelding (ctrl + v)
- Maak hiervan een foto in grijswaarden
- Maak hiervan een kopie (ctrl + c).
- Klik nu op de originele foto en plak de foto in grijswaarden als een nieuwe laag!!! (ctrl + l).
- Gebruik nu het selectie uit vrije hand gereedschap om de ondelen die je in de originele kleur wilt hebben te omlijnen en uit te knippen (ctrl + x). Je kan dit eventueel in kleine stukken doen.
Kan dit ook met PhotoFiltre?
lindatje schreef:Stel dat je bij PhotoFiltre een stukje vergeten bent in te kleuren, is er dan een manier om achter de kleur te komen?
(Dus hoe kom ik er achter welke geel ik voor het bit heb gebruikt?)
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HYMOTENL
gabyfedde schreef:Helemaal rechts (naast het pijltje) staat een pipetje. Als je dat gebruikt 'zuigt' dat de kleur op en is die kleur geselecteerd. Is maar een ideetje....