Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jacqueline schreef:Ik zit echt nog weinig op bokt sinds ik scrap hihihi.
Ik zit heel veel op een scrapsite......echt daar doe je megaveel ideeen op (Amerikaanse site).
Ik shop me helemaal arm aan al die spulletjes en zit tot savonds laat nog op ebay te bieden wahahaha.
@Inka mooi gemaakt zeg.
cecieltje schreef:Wat een werk! Ik zou volgens mij helemaal kriegel worden.@Guinevere we hebben die hoefijzers op google gevonden en op grijs papier uitgeprint. En hebben ze daarvan uitgeknipt en gewoon opgeplakt
voor de letters gebruiken we mallen. De letters trekken we over en knippen ze uit.
Guinevere schreef:Ik had laatst zo'n leuk idee ... nu het herfst is ben ik overal mooie bladeren aan het verzamelen om te scrappen. Al mijn dikke leerboeken zitten vol met bladerenmaar zo worden ze tenminste wel mooi plat. Zou je ze moet fixeren met hairspray ofzo? Ik ben bang dat ze anders makkelijk beschadigen.
MISTRAL94 schreef:Weet niet meer precies hoeveel ik ervoor betaald heb, maar ik woon in de VS dus ik denk niet dat jij daar iets aan hebt.Wie had nou die scharenset gekocht en waar en wat kosten ze?
MISTRAL94 schreef:Hè jammer, leek me net zo leuk om een bokt meeting te houden.Nou nee, voor een scharenset is het net wat te ver weg
manzano schreef:Hmm ik had er nog nooit van gehoord, maar zo met alle voorbeelden weet ik ook niet of ik het nou echt mooi vind..... sommige dingen zijn wel leuk, maar zo druk. Zo maakte ik mijn plakboeken ook toen ik klein was zeg maar.