Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
*Tamara* schreef:Zie erg mooie dingen voorbij komen in dit topic, voel ergens ook wel de behoefte om deze speciale te proberen, gewoon voor mijn portfolio, maar dan moet ik wel de tijd hebben...
@ Meie: vind hem al erg mooi, maar er zijn een paar puntjes die me opvallen:
* Je kunt misschien wat meer kleurverschil in het oog aanbrengen, ook lichtpuntje erin zodat het wat meer gaat spreken
* Niet omlijnen! Dat is zonde, bovendien zit er om het paard zelf ook geen lijntje.. Is moeilijk, zeker met de witte vlakken, maar doe het dan heel licht, dat het nauwelijks opvalt, of zorg voor een donkere achtergrond.
* Neusgat mag wat groter & wat gedetailleerder, nu is het een klein streepje, er zit meer bolling in als het ware (weet niet hoe ik het moet uitleggen, hoop dat je snapt wat ik bedoel...
* Probeer kleurovergangen wat vloeiender te laten verlopen
Hoop dat je hier iets mee kunt
Fnanne schreef:Thanks allemaal...![]()
@ Paulatjuh: het is een eenmalig iets dit (voor zover ik het heb begrepen) om de verschillende stijlen eens met elkaar te vergelijken.
Dus ik denk dat er geen volgende foto komt...
Ben benieuwd naar de jouwe, succes vanavond!!!
Elaine schreef:Mooi allemaal! Leuk idee ook!
Als jullie willen heb ik ook nog wel wat aardige plaatjes. Ook wel van het hele lichaam of aan het werk ofzo. Als jullie wat willen zeg het maar. Vind ik leuk!
Fnanne schreef:
Bloed, zweet en tranen...
Na een flink aantal uurtjes mag ik u presenteren:
http://i20.photobucket.com/albums/b234/ ... versie.jpg
Gemaakt op A4, met een drukpotloodje...
marjoke schreef:MM, ik ben ook blij dat er geen datum op zit! heb ook nog geen tijd
Fnanne, wat is een drukpotloodje?