Ik doe het ook, logo's maken voor op vrachtwagens en trailers. Momenteel is de eerste vrachtwagen al klaar (ik zal snel een foto plaatsen) alle logo's die ik maak zijn UNIEK!!! Dus er is maar één vrachtwagen of trailer die er mee rijd. Als iemand interesse heeft dan kan je een pbtje sturen
Ja kom er achter dat het niet gaat de foto´s op de pc zetten.Want mij broer heeft alles uit de pc verwijdert omdat die te vol was.Maar nou zijn we de cd rom kwijt en zonder dat cdtje kan je geen foto op de pc zetten.Dus dat gaat wel even duren..
als je een kabeltje heb waarmee je in je usb poort gaat, kan je ook op je compu naar de map 'deze computer' en dan verwisselbatre schijf(F:) als die die opent en dan wss nog een map in die verwisselbare schijf dan krijg je ze wss te zien (dan zit je in de bestanden van je digi, kdoe t zelf ook zo omdat ik dat ding kwijt ben)
En wat betreft dat logo, je hebt echt een keimooie uitgezocht!
Ja ik zie het nu ook...weer prutswerk, ben er ook niet handig in. Ik zal even een betere foto maken en hem alsnog plaatsen. Roep wel hulp van een vriendin in want ik kan dit nooit....
ik heb mijn camera in mijn tas gepropt dus zal even kijken of ik een mooie close-up kan maken voor je. Je kunt dan dus ook een mooie foto van je paard laten inscannen met een voorbeeld van hoe je logo eruit moet zien met zijn naam. Een beetje beletteringsbedrijf maakt dan een heel mooie sticker ervan. ziet er altijd toch iets mooier uit dan zelf gemaakt spul. Mijne is ook ingescand van een barrelrace foto.
Nou het spuiten ging niet.Want anders komt de verf onder de papier.dus ik heb nou een paar sticker vellen gekocht en plak die logo erop en dan spuiten.