Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ilkkah schreef:Pff, weet het allemaal niet meer door jullie, die heeft weer goede ervaringen met de Minolta die weer slechte,
die vind HP weer goed, die weer slecht
wat moet ik nou
ik wil wel gewoon een camera die ook actiefoto's kan maken (rijfoto's, foto's van dieren)
De Fujifilm Finepix S5000, die is toch ook goed met beweging?
Frank schreef:Ik ben heel blij met mijn 350D, een spiegelreflex is echt de enige optie als je actieplaatjes wilt gaan schieten. Een gewone compactcamera is daar veel te traag voor.
sjemie schreef:Wij hebben een Canon EOS maar dat is geen digitale.
Nou willen mijn vader en ik een Canon EOS digitale kopen, omdat de lezen van de analoge camera op de digitale passen (toch?) maar weet iemand hoeveel geld je kwijt ben voor een Canon Eos 350D BODY, met kaart enz?
Edit: Iemand ervaring met deze camera?
Fuji FinePix S7000
love_wiepke schreef:JanSFjP schreef:dat schijnt een goede te zijn
heeft n leraar wiskunde bij ons op school ook,
had hij meegenomen naar rome, foto's zijn zeer mooi geworden
ik ben dr ook heel blij mee...
het mooie is dat de kleuren zijn zoals je ze in het echt ziet....
sommige camaras verwisselen de kleuren...worden meestal doffer...
bij deze niet..
plagom schreef:De EOS 350D kost kaal zo'n 800 euro, en verder ligt het eraan hoeveel geheugen je erbij koopt. 512 MB heeft mij 60 euro gekost, 1G kost ongeveer 100 euro.
Verder kun je bij canon ook een gratis geheugenkaartje bestellen (256MB) als je deze camera haalt. Maar 256MB is heeeel weinig! Ik zit al krap met mijn 768MB.![]()
http://
http://www.foto-konijnenberg.nl/[/url]
Konijn heeft is over het algemeen vrij goedkoop.
Hypofocus schreef:Bovendien is de 350D een stuk duurder dan de 300D en een amateur heeft de extra dingen die de 350 boven de 300 heeft niet echt nodig.
Hypofocus schreef:Allemaal leuk en aardig, maar de 300D is uit de productie en (bijna) nergens meer te verkrijgenBovendien is de 350D een stuk duurder dan de 300D en een amateur heeft de extra dingen die de 350 boven de 300 heeft niet echt nodig.
Ellende schreef:'met veel geluk' valt mee hoor. Op marktplaats en fotografieforums als dutchphotozone.com zie ik de 300D nog vaak tweedehands voorbijkomen, rond de 600 euro incl lens + geheugen.