[Verhaal] Spannend: !!! Het is te laat!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

xSammyJo

Re: [Verhaal] Spannend: !!! Het is te laat!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 17:43

caat_eve schreef:
verder!!!!!!!!!!!! wordt steeds spannender!!!! ga snel verder!!!!

mee eens! word egt steeds spannender

Hanney

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 18:28

Ik volg je verhaal sinds vandaag en wil ooke meeeeer!

echt te spannend ja :P

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 18:55

whahah ik ga even gtst kijken de paardjes naar het land brengen enne dan ga ik verder Thanks peeps ben nog lang niet uitgeschreven hoop ik:P

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:22

Leuk verhaal zeg ga gauw verder

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 21:03

Cleo wrijfde nog een derde maal in haar ogen.. En kreeg een vreemd gevoel.. Jantine? waarom zeg je niks!! Toen kwam het.. de valse lach.. de stem.. Ze was erbij!! Ze probeerde overeind te komen maar de jongen was zo snel dat ze snel in een greep zat die niemand nooit niet mee wou maken... Hier ben ik weer CLEO!! heb je me gemist? Cleo wou zo hard als ze kon schreeuwen maar er kwam geen geluid uit haar mond.. het enige wat ze eruit kreeg was gegorgel en een piepende snijdende Jel.. Je bent van mij!!! Snauwde de jongen je hebt me erg laten wachten.. Hoe was het op het politiebureau? Heb je alles kunnen vertellen? bitchie!! En de jongen streelde met een mes het hele lichaam van Cleo... Ze kon zich niet veroeren.. Ze kon niks.. ze was op.. doodop.. Het enige wat ze nog over had, was zich overlaten aan de wrede jongen die gewoon stapelgek is.. Zo zei de jongen.. jij komt maar even met mij mee.. dan laat ik je zien wat ik van plan ben met joun lieve vriendinnentje.. Met alle moeite kon ze hem met alle angst van wat er kon gebeuren vragen wat hij met Jantine heeft gedaan.. Wil je dat zo graag weten KIJK dan maar schatje van me.. KIJK! De deur van de keuken ging open.. En daar zat Jantine helemaal vastgebonden aan de stoel.. JANTINE schreeuwde Cleo.. het spijt me snikte Cleo het spijt me zo.. Ik wou het niet ik... STIL schreeuwde de jongen, Je moet je muil houden!! je maakt me ziek met je gesnotter!! Je bent toch zo dapper? Houd waffel anders doe ik je vriendinnetje nog even een tikkeltje harder pijn!! Jantine haar kleren waren helemaal verscheurd en er zat een goeie vleeswond bij haar dijbeen.. Jantine probeerde wat te mompelen maar met de zakdoek in haar mond kwam er niks uit..... alleen maar gebrabbel.. Cleo probeerde dapper over te komen en vroeg de jongen wat hij nou wil!! Waarom zeg je niet wat je wil!! LUISTER zegt de jongen ik heb je een tijdje geleden gevraagd wat ik wou.. Als jij je eraan had gehouden was dit alles niet gebeurd maar je wou niet luisteren!! Dus ik zeg het je nog 1 keer.. Jij gaat me helpen met de slachtoffers die ik wil!! Aangezien ze niet zo snel met mij meelopen moet jij daarvoor zorgen door een leuk verhaaltje te verzinnen.. Zoniet? dan neem ik maatregelen.. Je bent nu van mij!! VAN MIJ hoor je? Cleo week haar hoofd naar beneden en kon niks anders dan daar aan toe te geven.. ze moest wel ze had geen keus... We spelen het spel als volgt.. Ik stel je een paar vragen.. en als je die fout beantwoord.. Snij ik een snee in een lichaamsdeel van je vriendinnetje.. Beantwoord je het goed? gaat de zakdoek uit haar mond.. Heb je alle vragen goed? Dan laat ik je vriendin gaan.. en ga ik verder alleen met jou op pad.. Cleo had een gevoel die voor ieder mens onbeschrijfelijk is.. Zo onbeschrijfelijk dat het gevoel nog erger is als een konijn die geen andere keuze heeft dan gepakt te worden door de poes.. Ik moet me wel overgeven...ik heb geen keus.. Cleo knikte.. Mooi laten we dan maar beginnen gnifte de jongen.. Vraag 1.. Wie ben ik en wat wil ik met jou? Cleo probeerde zo normaal mogelijk over te komen door precies te antwoorden wat de jongen wou horen... De jongen keek haar met een dodelijke blik aan,. en moest er uiteindelijk aan geloven om jantine te bevrijden van de verschrikkelijke prop in haar mond!! Als je schreeuwt zei de jongen.. sla ik je gelijk bewusteloos begrepen! Jantine kon niks anders dan een knikje wat ja betekende te geven aan de jongen.. 1 vraag goed dacht Cleo.. Als ik alle vragen nou goed heb is Jantine vrij.. Alles beter dan me beste vriendin hier bij te betrekken als hij haar laat gaan.. Kan ze naar de politie die weet ervan!! ze zouden me meteen gaan zoeken.. Ergens had Cleo weer hoop.. Maar het was gauw verdwenen ze waren immers nog niet klaar... Vraag twee siste de jongen.. Denk jij dat ik een stomme gek ben? of denk je dat ik hier voor dit alles een reden... Wat gemeen dacht Cleo!! ik kan hier toch niet op antwoorden wat zeg ik? als ik zeg dat hij gek is dan.. dan wordt hij kwaad.. als ik zeg dat hij niet gek is en hij hier alles goed aan doet.. voel ie zich vast trots.. maar t maakt hem alleen maar erger.. Cleo besefte dat optie 1 ergere gevolgen kon hebben voor haar vriendin en haar dan optie 2.. ze moest het er wel op wagen..en ze vertelde de jongen de optie 2 die ze bedacht had.. De jongen lachte luid!! Zo jij denkt dus dat ik niet gek ben.. Nou dan kan ik nu net zo goed je vriendinnetje haar tong eraf snijden!! NEE schreeuwde Cleo alsjeblieft ik smeek je... STIl.. ik ben aan het woord en IK heb gelijk.. JIJ hebt het antwoord fout geantwoord.. Ik ben wel degelijk slim.. Maar laat het op een andere manier zien die mensen niet begrijpen.. Dus goed gek mwuhaahahahh snauwde de jongen.. Toen weer die blik.. De koude angstaanjagende blik.. Wat. stamelde Cleo wat ga je nu doen?! Alsjeblieft ik.. ik.. toe ik.. CLEO snauwde de jongen jij moet ophouden met praten.. nog even en je spuugt mijn mooie jas eronder met je stomme gestotter! Jantine probeerde met alle macht de touw van haar handen te krijgen.. Maar ze moest voorzichtig zijn een kik.. En de jongen zou nog wel eens rare dingen kunnen gebeuren.. De jongen liep met een stampende voet naar Jantine.. pakte zijn mes en zetten het op de armen van Jantine.. Nee smeekte ze.. alsjeblieft ik.. vind je niet gek ik.. De jongen luisterde niet.. en sneed een gigantische snee in de armen van Jantine.. Cleo gilde.. en Jantine sloeg een kreet van pijn.. De jongen lachde.. 2 stomme meisjes die in het lot zitten van twee handen een lichaam en een stem.. Hoe geweldig!!! lachde hij.. Jantine en Cleo konden weer hun tranen niet bedwingen en probeerde steun naar elkaar te zoeken door de emotie telepatische een beetje proberen te sturen.. Ik heb geen zin meer om een vraag te bedenken.. Ik heb zin in RAUW vlees snauwde hij.. En ik denk dat ik maar eens begin bij je vriendinnetje... Jantine kon niks anders doen als afwachte en hopen dat hij het niet meende.. Cleo kon alleen maar toekijken.. ze kon niks meer bedenken... Tenzij... De kandelaar kwam in zicht die de moeder van Jantine had gekregen van de opa van haar... En als ze nou even wat kon bedenken.. Ze moest!! het doen het was haar laaste kans.. Ze had hem eerder te grazen genomen.. waarom lukt het hem en mij niet... Cleo schraapte al haar moed. bij elkaar.. He riep ze.. terwijl de jongen omkeek keek hij haar met het vuur in de ogen aan.. Cleo moest snel wezen voordat hij weer iets bedacht had,.. Pak haar dan schreeuwde ze luid.. Je wil het toch zo graag? toe het dan!! toe maar ik kijk wel toe!! en ik help je!! De jongen keek een beetje verbaasd en liet zich niet gek maken door haar geschreeuw maar ging er juist op in.. Dus zei hij.. je wilt graag bloed zien? zo mag ik je weer.. Cleo moest haar ene been op tillen om te voorkomen dat de andere ging trillen..als ze stilstond viel ze door de mand.. Haar benen trilde zo erg dat het angst gewoon overal betrokken was.. De jongen pakte zijn mes.. en liep richting Jantine.. Jantine probeerde te begrijpen wat Cleo aan het doen was.. Maar toen ze de jongen aan zag lopen werd ze bang zo bang dat ze begon te razen en te gillen... De jongen probeerde haar te sussen door heel erg te dreigen dat als ze doorging gelijk haar kop eraf ging.. Nu dacht Cleo NU moet ik ingrijpen.. In een oogwenk pakte ze de kandelaar stormde in een kwestie van een seconde op de jongen af en sloeg.. Ze sloeg nog harder dan ze eerder al gedaan was.. Het ding was van ijzer dus kon makkelijk iemand zwaar verwonden.. De jongen had geen eens tijd meer om Cleo te bekijken van wat ze gedaan had.. Hij viel achterover kreunde... en was toen bewusteloos... Cleo zuchte eens diep zette de kandelaar aan de kant en probeerde Jantine te bevrijden!! We moeten weg zei ze!! Kom op help me een handje.. Jantine begon te huilen.. Wat.. wat is dit ik.. wat is dit jammerde ze!! NIet nu Jantine we moeten hier weg!! kom op!! toen ze het laaste touw los hadden gekregen stond Jantine om.. en steunde meteen aan de tafel die voor haar stond.. Wat is er? voel je je wel goed?.. Ik ben een beetje duizelig.. maar het gaat wel.. Kom.. Toen ze de voordeur hadden bereikt.. Probeerde Cleo hem met alle macht te openen.. OP Slot schreeuwde ze!! waar is de sleutel Jantine.. Waar heb je hem!! onder het matje stotterde ze.. Cleo keek zo snel onder het matje die aan de voordeur lag.. NIKS Hij heeft ons opgesloten we zitten als ratten in de val!! Probeer de tuin doe iets!! Cleo rende naar de achterdeur die vervolgens ook op slot zat.. Het enige wat daar hing was een briefje.. GOTCHA stond er op! Hij heeft alles voorbereid snikte ze.. alles.. Er was nog maar 1 optie de jongen vasbinden voor hij wakker wordt.. en hopen dat geschreeuw uit de ramen lukt.. en of de politie weer te bellen.. Besluit nummer 2 stond vast en Cleo rende naar de telefoon.. Afgesneden!! NEE NEE schreeuwde ze waarom? Hij moet alles gedaan hebben toen ik bewusteloos was.. Cleo werd kwaad.. zo kwaad dat ze naar de keuken stormde eeen mes pakte.. en de jongen een goeie steek in zijn been te geven dat als hij wakker wordt.. hij in iedere geval niet meer zo hard liep.. Jantine kon haar nog net tegen houden.. Als je dat doet vermoord je hem mischien wel!! NOU EN schreeuwde ze hij maakt mijn leven kapot.. of dat heeft hij al gedaan.. Cleo kom op.. kom tot jezelf kwaad met kwaad vergelden noemen ze dat kwaad wraak nemen is nooit goed!! denk aan je goede opvoeding denk aan de goede voorbeelden... Cleo begon te huilen zakte door haar knieen en kon nu echt eens huilen...Alles kwam eruit.. het hele verhaal.. Jantine keek een beetje wit.. maar moest zich sterk houden door er nu voor haar te zijn,.. Na een tijdje keken ze in de keuken en zagen dat de jongen bezig was overeind te komen.. NEE schreeuwde Cleo.....

xSammyJo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 21:15

Vet spannend!!
het is echt net een boek!! ik ben egt vet benieuwd wat er nu gebeurt en of de politie komt en hoe het afloopt enz.!

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 21:35

ik wil meer. mja ik moet nu ff de hond uitlaten jammer

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 21:51

Ik schrijf morgen weer verder lieve luitjes!! met plezier!! moet nu echt slapies doen:P moet morgen weer vroeg morgen gelijk weer verder aan verhaal!! kisssies!!

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 21:55

oeeeeeh spannend!!
ik ben een echte fan

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:07

Zow, echt een goed verhaal, heb alleen de eerste pagina maar even gelezen, maar ga het echt verder lezen, en volgen tot het eind..

Echt een super goed verhaal

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 22:13

THanks!! ga ook zeker door nadat ik slaap heb ingehaald:P er komt zomenteen een hele andere draai aan!! t was fantasie ook hea dus kan alle kanten nog op gelukkig maarre dat lezen jullie wel:P sleep well!!! oant moan:P

Hanney

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 16:17

oeh spannend! meer

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:06

Inderdaad... spannend!

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:30

Gaaf stuk weer

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 20:46

ik kom eraan!!! ik ga nu aan de slag!! whaha

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 21:13

aaaaaah sorry luitjes!! ik kan nu effe me verhaal niet doen!! ik moet namelijk even snel naar me zus toen die ook in de brand zit!! ik beloof dat morgenavond weer een stuk heb!! ben dol op het schrijven ervan en al helemaal van de overgeweldige reacties!! nogmaals heel erg bedankt zeg!! morgen moet ik namelijk de hele dag op sportdag dus dan lukt het niet echt... MAAAR daarna neem ik echt tijd!! JULLIE zijn top xxxies

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 22:06

wat een geweldig verhaal
echt leuk!!
en spannend uiteraard

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 22:13

ah, jammer, heb het helle verhaal even af kunnen lezen tot nu, maar echt super spannend, en super goed gesschreven

nynke19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-05 18:25

Chipsie!! het lukt me deze avond gewoon weer niet om aan me verhaal te werken.. het spijt me belofte maakt schuld.. hoop dat als ik thuis kom ik me belofte alsnog kan nakomen.. moet nu dringend naar de hoefdsmid.. pareltje heeft een hele lelijke scheur in haar hoefje!! ziet er enorm pijnlijk uit!!

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 18:28

Owkee, maar je maakt me wel neiuwschierig

Hanney

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 18:32

ik oowk!

*wacht met spanning af*

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 18:58

Wat een goed verhaal!
Als je eenmaal begint, zit je echt helemaal in het verhaal, normaal heb ik dit niet met verhalen op het beeldscherm

Oscarlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 19:00

Ik houd zo ie zo niet van lezen, in boeken. Maar ik vind dit echt een goed verhaal..

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 12:22

Goed verhaal blijf het zeker volgen, alleen wel ontzettend weird...

dootjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 17:14

ja die vent bedoel je:P