Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HardcoreLady schreef:Eline moest er niet aan denken.
Wat zou hij allemaal nog met haar gaan doen? Hij dreigde met nog meer dingen.
Ze besluit onwijs goed dr best te doen voor Alfred.
Ondanks dat ze zo ownijs verliefd was op Nick, bleef ze maar aan Johan denken. Ze dacht aan de liefe dingen. Ze dacht aan de zoen..
Citaat:Ze dacht aan de zoen..
Opeens vloog de deur van haar kamertje open! Eline schrok zich rot en haar hart sloeg één keer over.
"Kleed je nu meteen aan luilak! En snel een beetje" en weg was Alfred weer.. "Wat een kl*otzak is het toch.." dacht Eline. Braaf deed ze wat hij van haar verlangde en kleede Eline zich aan.
Toen ze klaar was en haar kamertje uit wou lopen, zag ze een briefje hangen op haar deur. "Wat is dat nu weer?" dacht ze en begon te lezen.
Te doen voor vandaag (en zorg dat het optijd af is)! :
08:00 Stallen uitmesten, voeren en water geven.
11:30 De jonge hengst weer berijden en zorg deze keer dat hij het
beter doet! Er wordt op je gelet.
13:00 Eten.
13:30 Johan helpen met het trainen van de nieuwe paarden.
15:30 Alle paarden in de wei zetten
16:15 Water controleren
.........................
"Pff.." dacht Eline "Nog even en ik word hier gek. Het enige goede is dat ik Johan mag helpen, maar verder.."
Eline trok het briefje van de deur en propte het in haar broekzak, liep de deur uit en ging opweg naar de stallen. Ze keek op haar horloge die aan gaf dat het al 5 voor 8 was.
Rond 10 voor 1 was ze eindelijk klaar. Uitgeput liep eline naar de kantine om een hapje te gaan eten. Het eerste voedsel wat ze binnen kreeg voor die dag. Wat had ze daar naar verlangt!
Toen ze de kantine binnen liep zag ze tot haar grote verbazing ...
Jaduuh schreef:Eline rende achter nick aan maar nick was sneller, Eline had de tranen over haar wangen lopen wat was ze stom geweest zeg !! Maar als ze Nick alles uit kon leggen .. misschien kwam het dan wel goed. Maar dan zou ze nu wel eerst Nick moeten inhalen ze was hem uit het oog verloren. Ze zocht overal. Uiteindelijk vond ze hem bij de stal van de jonge hengst ..
Citaat:''eem hoi,sorry maar ik heb een vriend en die stond daar opeens maar ik kan niet kiezen''
''je hoeft niet te kiezen'' bromde Nick
''jamaar''
''ik hoef geen meisje waarvan ik tweede keus ben flikker toch een end op''
boos liep Nick weg.
Eline hield het niet meer en barste in tranen uit....