Mijn beide opa's zijn aan kanker overleden.
De ene had 12 jaar kanker, de andere 15...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fenn schreef:Toen ik de titel van dit topic zag, dacht ik eerlijk gezegt: Die ga ik is lekker de waarheid zeggen over kanker, al dat gescheld ermee.
Mijn vader is namelijk 17 december overleden, en idd aan kanker. Hij had een ernstige vorm van een hersentumor en heeft in totaal 8 weken met die ziekte geleefd.
Het verhaal komt me dan ook redelijk bekent voor zeker omdat ik toen mijn vader ziek was een keer helemaal verrot ben gescholden: Ik was Kankerlelijk, kanker dit, kanker dat. Ik heb een heel uur zitten huilen en ben uiteindelijk naar het afdelingshoofd gestapt.
Ga vooral zo door. (ps. ik ben zelf ook een keer met een verhaal over dit onderwerp begonnen... voor school, maar ik had het uiteindelijk niet ingeleverd.)
MarrieLeen schreef:Ik weet niet, op de een of andere manier trok het me wel, die titel.
Ik was benieuwd wat daar nou weer zou staan.
Maar vind het een heel mooi verhaal, en ik wil meer, meer!
love_sodera schreef:Hm ik dacht eerst ook van jemig wat krijgen we nouuuuuu weer... Maar tis echt mooi... Alleen 1 dingetje, in t ene stukje heet ze Anne, en daarna Sanne
Quote schreef:Fenn schreef:Toen ik de titel van dit topic zag, dacht ik eerlijk gezegt: Die ga ik is lekker de waarheid zeggen over kanker, al dat gescheld ermee.
Mijn vader is namelijk 17 december overleden, en idd aan kanker. Hij had een ernstige vorm van een hersentumor en heeft in totaal 8 weken met die ziekte geleefd.
Het verhaal komt me dan ook redelijk bekent voor zeker omdat ik toen mijn vader ziek was een keer helemaal verrot ben gescholden: Ik was Kankerlelijk, kanker dit, kanker dat. Ik heb een heel uur zitten huilen en ben uiteindelijk naar het afdelingshoofd gestapt.
Ga vooral zo door. (ps. ik ben zelf ook een keer met een verhaal over dit onderwerp begonnen... voor school, maar ik had het uiteindelijk niet ingeleverd.)
Over dat eerste stukje: Het spijt me als ik je kwets.
Ik zit er zelf ook heel erg mee, maar het was mijn bedoeling om de gevoelens van iemand te beschrijven als zoiets gezegd wordt.
Ik weet helemaal hoe je je voelt..