Ze wees naar Emma. "Dat stomme mens heeft mij in elkaar geslagen!"
Simone schrok, ook Emma schrok. Verbaasd keek Simone Emma aan. "Heb jij dat écht gedaan?" Ongelovig keek ze van de een naar de ander.
Emma schudde haar hoofd. "Zoiets zou ik nooit doen! Zo gemeen ben ik niet!" Kimberley kon aan haar ogen zien dat Emma loog.
Simone keek Kimberley boos aan. "Dat je zoiets over mijn hartsvriendin zegt! Ik bedoel, je hebt er niet eens bewijzen voor!"
Kimberley's mond viel open. "Wát?! En nu neem je het nog voor haar op ook?! Terwijl ik je al veel langer ken? Ik kan niet geloven dat je denkt dat ik lieg!" Kwaad reed Kimberley de stallen uit.
"En laat ik je hier nooit meer in deze stallen zien, anders zwaait er wat!" kwam er nog dreigend achter haar aan.
"Wát?" dacht Kimberley bij zichzelf. "Dan kan ik niet meer naar Gypsy King toe!" Met tranen in haar ogen reed ze de stoep op. Het was nog heel ver naar haar huis, maar Kimberley durfde Simones vader of moeder niet te vragen haar naar huis te brengen. Dan was ze bang dat Simone nog bozer zou worden.
"Het is echt ongelofelijk..." zei Kimberley tegen zichzelf. "Ik kan niet geloven dat ze het voor Emma opneemt..." Nog meer tranen stroomden over haar wangen en ze veegde ze weg.
Na een kwartier bleef ze stilstaan voor een huis. Het was het huis van Matthijs. Zou ze aanbellen? Nee, dat zou niet slim zijn. Het was al fout dat ze hem had gezoend.
Zuchtend reed ze verder. Wat moest ze nou doen? Ze had geen zin meer om verder te rijden en ze had ook geen mobiel bij zich.
Ze schrok op uit haar gedachten, toen er een toeterende auto naast haar stond. Ze herkende de auto. Het was die van Matthijs!
Ze probeerde te doen alsof ze hem niet zag, maar dat lukte niet. Snel reed ze door, maar Matthijs reed achter haar aan.
"Kimberley! Wacht nou even!" schreeuwde hij door zijn open raampje. "Wat doe jij hier helemaal? Je woont toch veertien kilometer verderop?"
Uiteindelijk besloot Kimberley zich maar over te geven en ze keek om.
"Ik kom bij mijn ex-beste vriendin vandaan..."
"Kimberley, bedoel je Simone?" Er klonk een vrouwenstem die Kimberley gelijk herkende. Ze stopte en keek in de auto.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 22-08-05 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt