Ik herkende de ogen van Joost. "Heej! Wat doe jij hier?" Ik liep naar hem toe en gaf hem een knuffel. Hij was duidelijk blij me te zien, want hij liet me bijna niet meer los. "Jaa ik ben op vakantie hier, en ik wou je verrassen." Ik keek joost aan, en de herrinneringen kwamen weer naar boven.
Ik had hem leren kennen op een schoolkamp van 5 jaar geleden, het was dicht bij hem in de buurt. Omdat ik niet veel vriendinnen had daar, was ik vaak alleen. Spelletjes speelde ik niet mee, omdat ik er niet van hield. De ena laatste avond gingen we uit, in de Disco-hut, 'Mircles'. Ik leerde hem daar kennen, en ben daar met hem geweest. Hij was heel lief en vertrouwd. Verliefd was ik niet, maar het klikte wel.
Joost gaf me een zoen op mn wang. "Ik ben blij dat ik je zie." Zei hij, terwijl ie me een knipoog gaf. Ik glimlachte.
Hij vroeg er na, of ik zin had met hem uit te gaan vanavond. In "The Bitch Club' was er vanavond een disco. Hij zou me half 9 ophalen.
"Tot vanavond!" Zei hij, toen ik hem mijn adress had gegeven. Hij keek me nog een keer aan, en kuste me op mn mond.
"Oeh!!!" Hoorden we achter ons. Joost z'n vrienden stonden te wachten op hem. "Joost, vanavond kan je je laten gaan! Nu gaan we verder!" Zeiden ze. Joost keek me verlegen aan. "Tot vanavond!"
Hij stapte weer op z'n fiets, en fietse weg. Mijn hart bonkte weer iets harder, en mijn ogen zagen zijn lichaam in uit het park verdwijnen.
Bello, keek me met haar trouwe ogen aan. Ze liet merken dat ze verder wou. Ik keek om me heen, en zag de rottweiler niet meer. "Nou kom maar!" Zei ik tegen haar. We liepen samen verder. Mijn gedachten waren overal en nergens.