[Verhaal] Onee wie doet mijn paard?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveElmo

Re: [Verhaal] Onee wie doet mijn paard?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 21:09

Milo en Marie konden het goed vinden met elkaar en die middag hadden ze weer les.Deze ging wat beter want Marie kon de overgang van draf naar halthouden prima neerzetten.Die dag was heel zwaar geweest al die dingen die ze hadden gedaan Marie gaapte...En ging gauw met een paar meiden naar de slaapzaal...naar bed toe.De volgende dag werd ze al vroeg wakker gemaakt.Half 8 moesten de stallen uitgemest worden en stond er van 10 uur tot 11 een buitenrit op het progamma.Marie vond het weer zo spannend want ze had buiten alleen nog gestapt met een bijloper..Het uitmesten werd een heel hooigevecht.En Lola kreeg zelfs mest in haar haar..Iedereen poetste hun paarden en ze gingen op weg.Marie ging maar naast Milo rijden..Wat geen goed idee was geweest want Donder sprong de hele tijd naar fionie toe..die boos met haar staart zijn kant op mepte.Ze hadden een klein stukje gegalopeerd maar omdat Armanda van haar paard was gevallen hebben ze terug gestapt..."die heeft die hele rit verpest!" "Poeh mijn paard was helemaal geshokt door dat stomme mens..Mijn arme schat moestopzij springen om haar niet te raken!"
Marie was pissig op die meiden die dat zeiden..Eenmaal terug op stal zetten ze de paarden in de wei.En gingen Milo en MArie naar Armanda toe die zielig met een koude doek tegen haar hoofd zat..."Hoi Marie en Milo"zei Armanda stil "zezijn echt stom bezig !"Zei Milo er snel achterna..Marie knikte en maakte wat grapjes zodat Armanda wat opkrikte.Nou nog 1 nachtje...morgen mogen we 1 nachtje thuisslapen dus dan kun je even chillen grapte Milo.Armanda knikte glimlachend en het 3tal praatte nog wat verder.
De volgende dag verliep rustig..Ze hebben 1 uurtje gereden en iedereen was nog moe van de vorige dag.Daarna hebben ze alle paarden gedouched en gingen sommigen aar huis om thuis te slapen.Marie ook en ze was heel opgewekt over het ponykamp..Haar moeder was bezig oude fotoalbums op te ruimen..Marie sleog er toevallig 1 open.Er zat een grote foto in van heel lang geleden...Een vrouw op een paard...Hmm was dat niet die vrouw op die foto?In het manege huis?Nee dat kan niet dacht Marie...Vraagend keek ze van de foto naar haar moeder..Haar moeder nam een grote zucht en begon te vertellen....

Willen jullie dat 1 van de paar geheimen nu ontraadseld word?

Happiness

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 21:13

Ik wil het verhaal van moeder

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 21:14

Waren er geheimen dan?
Ja doe maar! :D:D

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 21:39

Leuk verhaal, ben benieuwd naar de rest

bibi13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:19

doe gewoon wat jezewlf ingeeft doe maar ja....

dniejs_xx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:30

ja doe

ir1ntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-05 22:32

snel snel wat een onwijs leuke verhalen ik ga zeker bij houden!!!

Je moet er je een beroep van maken HAHA

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 09:21

heee, ga je weer verder:D het is vet leuk nou ik merk t wel

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 14:47

ja ja!!

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 15:25

meer verder schrijven

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 17:58

alleen die achternaam Rimmen weet je wel wat dat betekent? (Sorry als je zelf zo heet)

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 20:12

Jaa ik heb het net helemaal gelezen en echt super is het En het geheim van die moeder wil ik horen Maar je moet echt verder schrijven!!

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 20:19

RedFlame schreef:
alleen die achternaam Rimmen weet je wel wat dat betekent? (Sorry als je zelf zo heet)

Eh nee zo heet ik niet en ik he bgeen flauw idee.Verzon maar wat..als het iets ergs is is het vanaf nu Risten

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 20:36

Ik heb het op google gezocht en de familie heet nu risten:P!

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 20:45

LoveElmo schreef:
Ik heb het op google gezocht en de familie heet nu risten:P!

haha idd

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-05 21:03

Haar moeder pakte de foto eens goed vast en beogo nte vertellen : dit is je vaders moeder Neeltje.Deze foto is hee lerg oud.Hier is ze met haar paard Viool op een wedstrijd.Zij is de oprichtster van de manege.Vandaar de naam.Toen ze overleed,jij was nog een baby nam iemand anders de manege over.Papa stierf een jaar later..haar moeder klapte het album dict en ging verder opruimen.Marie zweeg en met volle verbazing ging ze het even verwerken in de tuin.Kim kwam thuis.Frankie toeterde en haar zus kwam naast haar zitten."Is 'ie leuk of niet?" Marie keek haar zus ernstig aan " als je van tuig houd wel "Zei ze heel *droog*.Haar zus was niet boos..."Weet je je hebt gelijk..ik moet opzoek gaan naar iemand die echt van me houd."Ze gaf haar zusje een knuffel en liep naar binnen.Marie hoorde Kim de trap op rennen en haar kamerdeur dichtslaan.De zon schijnde fel.Misschien gingen ze morgen een buiten rit maken ofzo?Nou,hopelijk gaan ze springen want Marie bakt er niks van.Ze liep weg naar haar kamer .Ze hoorde haar zus Kim telefoneren.Marie ging computeren en daarna ging ze maar een boek lezen.En toen ...ze gaapte even.Ging ze slapen,Op naar morgen!

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 21:05

leuk verhaal! op naar het vervolg!

0riantje0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-05 22:04

LoveElmo schreef:
De zon
scheen
fel.Misschien gingen ze morgen een buiten rit maken ofzo?

Leuk verhaal..!!

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-05 17:46

En jahoor de volgende dag stond de eerste springles op het progamma.Ze begonnen laag die les.Marie had nog nooit gesprongen maar ging er voor!Ze gaf haar volle 100% maar hoger dan 55 cm is ze niet gekomen.Milo daarintegen kwam tot de 80 cm die dag.
Ze gingen 10 minuten eerder stoppen om de paarden in het bos uit te stappen.Milo ging zoals gewoonlijk naast Marie.Tjee de les was best makkelijk zei Milo."Weetje Marie,je moet je handen wat naarvoren doen en"*Milo gaf een paar aanwijzingen*

Moet nu stoppen !

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 17:50

Jammer...

LoveElmo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-05 08:58

En jahoor de volgende dag stond de eerste springles op het progamma.Ze begonnen laag die les.Marie had nog nooit gesprongen maar ging er voor!Ze gaf haar volle 100% maar hoger dan 55 cm is ze niet gekomen.Milo daarintegen kwam tot de 80 cm die dag.
Ze gingen 10 minuten eerder stoppen om de paarden in het bos uit te stappen.Milo ging zoals gewoonlijk naast Marie.Tjee de les was best makkelijk zei Milo."Weetje Marie,je moet je handen wat naarvoren doen en"*Milo gaf een paar aanwijzingen*
Marie begreep nu dat haar techniek drastisch moest verbeteren anders zou ze het nooit halen!Doe jij eigelijk meem et die wedstrijd"?Vroeg ze aan Milo.Milo schudde zijn hoofd van nee " mijn shetlander kan ehct geen 1.10 springen hoor!"Ze lachten een beetje."Nou ik doe wel mee...Ik heb me dus gewoon opgegeven omdat Fionies eigenaaresse eigelijk meewou doen.Maar zelf niet kon."Milo knikte.Berber riep naar achteren dat ze bij de eerstvolgende bocht gingen keren om terug huiswaards te gaan.Op de manege aangekomen kregen dep ony's vrij op stal en de kinderen gingen een grroot spel doen.Je moest in groepjes van 3 een paard van stal die niet met ponykamp meedeed mooi poetsen en zadelen en vlechten.Milo,Marie en Armanda kregen Hiande als paard toegewezen.Hiande was een typische merrie,die eens in de tijd welleens koppig wou doen zoals vandaag.Bij het poetsen hapte de de hele tijd,tijdens het vlechten wou ze neit stilstaan.En het zadelen?Dat lukte al helemaal niet!Armanda had er genoeg van en gaf het paard een tik op zijn neus " Ben je nou helmaal paard!"!zeize boos en ze ging verder met het vlechten van de staart.Hiande was meteen rustig en na 1 keer met haar hoef schrapen heeft ze niks meer gedaan.Toen elk paard gezadeld was kwamen de begeleiders naarvoren.Nou het ziet er al goed uit.Nu gaan jullie besllissen wie van de 3 ruiters welk onderdeel gaat doen :
Springen-vanaf 60cm tot 1.00
Dressuur-F5 proef
Zonder zadel rijden-houding
Het groepje wqas er snel uit.Marie zou voor haar houding scoren,Armanda met haar goede beenhulpen.En Milo met zijn goede techniek.

RedFlame

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 09:25

Misschien ahndig om erbij te zetten wie nu welk onderdeel gaat doen. maar schrijf vooral zo verder

marloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 14:53

ja, verder!

Sabinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 16:48

Jaa ik wil ook meer

Grietzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-05 16:58

meer, meer, meer