[verh] Het leven van Marja

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mischa

Re: [verh] Het leven van Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-05 15:27

Hey mooi verhaal weer! Ja
Wat een eikel van een vader zeg! Tong uitsteken je weet wel personage neer te zetten Knipoog
Maar iets wat ik niet snap is, in het eerste stukje staat dat meneer de vader geen contact meer wil met z'n dochter en in het laatste stukje dat hij wel weer eens iets leuks wil gaan doen.
Of lees ik dit nu heel krom? Tong uitsteken

Maar wel weer erg goed verhaal hoor, ben echt benieuwd naar het vervolg!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-05 22:24

@ mischa, het zit zo, hij wilt wel contact met haar, alleen als HIJ tijd voor haar heeft Lachen
*en geloof het of nie, maaar zo'n vader zit in mijn omgeving..*
xxiuezz

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 11:02

Devica schreef:
@ mischa, het zit zo, hij wilt wel contact met haar, alleen als HIJ tijd voor haar heeft Lachen
*en geloof het of nie, maaar zo'n vader zit in mijn omgeving..*
xxiuezz

Ooh oke nee dan begrijp ik het! Lachen danke!
Maare, er lopen een hoop zielige figuren rond op deze wereld, helaas ja.

Ik wacht op het volgende stuk Lachen

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 16:09

Ikke ook, spannenddd!! wel een eikel hoor, die vader van dr Boos! meeer!! Ja

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 21:03

komt misschien vanavond Lachen
xxiezz

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-05 21:22

Marja was radeloos.... Hoe kwam het nou dat dit nou moest gebeuren? Ze kan haar vader niet missen, ookal had ze bijna geen contact meer met hem. Ze besloot de brief in haar kamer te leggen, en uit te puzzelen. Maar niet nu.

Ze hinkelde naar haar kamer, en zag een bos rozen staan. Ze zag een kaartje, maar had er geen intresse in. Ze legde de brief naast de rozen, en ging op bed liggen. Haar enkel was inmiddels minder dik, maar wel blauwer. Ze pakte haar deken, en wikkelde haar enkel er in. In de hoop dat de pijn minder zou worden...
Zo viel ze in slaap.

"Marja?"
"Marjaha!"
Marja werd wakker, van iemand die haar naam riep. Ze deed dr ogen open, en ging recht over eind zitten.
"MARJA!"
Marja keek op haar wekker. 'Tien over twaalf'
Ze wou eigenlijk nog even omdraaien, maar voor ze dat deed besefte ze dat het al middag was. Marja besloot maar om uit haar bed te stappen en naar beneden te lopen.
Ineens hoorde ze iemand de trap op komen lopen. Het kon haar moeder niet zijn, zij moest nu op haar werk zijn. Marja keek verstijfd naar haar slaapkamer deur, en wachtte tot de persoon haar kamer in zou komen lopen...

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 23:27

Oehhh, wat gaat dr gebeuren? Nagelbijten / Gniffelen
Leuk leuk leuk! Haha!

allie_mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 23:36

ohh ben benieuwd! meer meer Haha!:D

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 10:50

Nagelbijten / Gniffelen
Waarom maak je het nu zo spannend en stop je met schrijven Clown
Ik wil weten wie het is Tong uitsteken
Haar geheime aanbidder?? Tong uitsteken Schijnheilig

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 20:46

Marja hoorde de voetstappen dichter bij komen. De persoon opende de deur naar de bad kamer, en zette de kraan aan om het bad te vullen. Marja kon de voetstappen nu minder goed horen...

Ineens gaat haar slaapkamer deur open. Marja wilt gillen, maar ziet al snel dat het haar moeder is. “Mam?” Vraagt marja geschrokken.”Wat doe jij hier? Moet je niet werken?”
“Och kind, schrok je van me?” Vroeg haar moeder. “Ik hoef niet te werken, ze hadden genoeg personeel.”

Marja’s moeder liep naar de badkamer. “Ik ga even badderen”
En de badkamerdeur ging dicht.

Marja kwam van de schrik bij, en deed haar pyjama broek aan, en liep naar de trap. Marja liep naar beneden, en hoorde de brievenbus klapperen. ‘De postbode.’ Dacht Marja in haar zelf. Ze liep richting de deur en zag folders liggen. ‘Ach die kunnen rechtstreeks de krantenbak in’. Marja liet de folders liggen, en liep naar de keuken.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 20:53

In de keuken lag de agenda. Marja keek er in, en zag dat ze vandaag naar de tandarts moest. Marja werd er panisch van, en keek verder. 'Om tien over vier.. Gatver damme!' Marja had er geen zin in, en trok een vies gezicht.

Marja keek naar de magnetron, en zag op het klokje dat het half een was. Marja besloot zich maar om te kleden, en tegen haar zin in, haar tanden te poetsen.

Marja's moeder was aan het zingen in bad. "Oewhjeah! " Hoorde marja van uit de badkamer komen. 'En dat is familie van mij? Pff dacht het niet!'

Tegen een uur of drie, ging verliet Marja haar huis. Ze liet een briefje voor haar moeder achter, dat ze naar de tandarts was.

Marja liep richting de bushalte, en ging op een bankje zitten.

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 20:58

LEUK!!.. komt er meer? Bloos

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 21:00

jaa morgen Haha! of vanaavond Tong uitsteken nu ff nie Tong uitsteken *zie je dat ik over 20 min weeer een stukje heb Tong uitsteken *

Francien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 21:24

Devica schreef:
jaa morgen Haha! of vanaavond Tong uitsteken nu ff nie Tong uitsteken *zie je dat ik over 20 min weeer een stukje heb Tong uitsteken *

Ik ben benieuwd! je bent erg creatief, in het begin had ik zoiets van o zo'n zeik-verhaal maar het is toc heel leuk!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 21:26

zei kverhaal? Tong uitsteken whahaha Tong uitsteken oo maakt niet ui hoor.
ik vind het al prettig dat mensen het lezen, en dat ik m gevoel er in kwijt kan Knipoog
xxiezz

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 21:37

Marja verveelde zich kapot, terwijl ze op de bus wachtte. Na tien minuten kwam er een groepje jongens langs de bushalte lopen. De jongens waren met zn acht'en en ze zeiden een jongen gedag. Die jongen verliet het groepje, en ging naast marja zitten. "Schuif is wat op wil je?" Vroeg ie op een botte manier.
Marja: "Jaa vraag het eens wat beleefder! Geen manieren geleerd?"
" Oeeh nu word het meisje ineens boos?"
Marja schoof een stuk je op, en de jongen kwam naast haar zitten.
Het was tien minuten stil.

"Sorry, k had het beleefder moeten vragen" Zei de jongen.
" Ik ben Aron, hoe heet jij?"
" Ik ben Marja" Andwoorde Marja kort af.

Het was weer een paar minuten stil. Marja zag de bus van de verte al aan komen. 'Wat een opluchting!' Dacht marja bij zich zelf.
Hoe dichter de bus, in marja dr richting kwam, hoe beter marja zag dat het druk in de bus was.

De bus stopte bij de halte, en liet Aron eerst in stappen.
" Vrouwen eerst" Zei Aron met een knipoog.
" Ooh je hebt wel manieren?" marja was erg pissig op hem, maar dat kwam ook door de zenuwen voor de tandarts.
Marja stapte de bus in, en vertelde waar ze heen moest. Marja keek de bomvolle bus in, en zag dat er een stoel vrij was. Marja liep richting de stoel, en hoorde Aron achter haar zeggen, dat ie naar de tandarts moest.

Marja ging zitten, en zag Aron ook de bomvolle bus in kijken. Hij keek op het laatst naar Marja. Marja zag dat, en voelde haar maag kriebelen....

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-05 22:38

Ooohjee die gaan mekaar toch niet leuk vinden he¿ Haha!
Leuke verhalen weer! Ja

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-05 22:42

@ mischa, SSSST!! Tong uitsteken *ghe ghe ghe ghe ghe*

allie_mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-05 10:13

hhah dat word nog gezellig bij de tandarts! en zo als altijd meer meer meer !!!!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 09:12

Marja wist niet wat ze moest denken. 'Tis niks, tis niks' Dacht Marja bij zich zelf. Aron kwam haar kant op lopen, en Marja keek naar de leege stoel naast haar. 'Sh*t!'

Aron kwam naast haar zitten. "Hier mag ik wel zitten he?" Vroeg ie onschuldig. "Nou ik kan geen nee meer zeggen, je zit er al" Zei marja met een kleine glimlach. Marja voelde zich niet prettig in de overvolle bus. En waarom moest hij bij haar zitten?

Marja zei niets, de hele busweg was het stil. Ineens begon Aron te praten. "Waar moet jij heen?"
"Naar de zelfde bestemming als jou denk? Ik moet naar de tandarts." Zei Marja kattig.
" Oo welke tandarts heb jij? Ik zit bij GriemelSteen" Zei Aron zo aardig mogelijk.
Marja zat even in zich zelf te denken. 'Griemensteen, dat is niet haar tandarts.'
" Ik moet naar Rottel" Zei marja zo snel mogelijk.
Marja voelde zich op gelucht, ze hoefde niet bij hem in de wachtkamer te zitten.

De bus stopte bij een halte, en een grote groep mensen stapte uit. De bus werd meteen al leger. Marja keek om zich heen. 'Nog drie haltes, en ik mager uit!!' Dacht ze bij zich zelf. Ze keek naar Aron, die op dat moment naar buiten keek.

Marja moest toe geven, Aron was niet lelijk, en best aantrekkelijk. Ineens draaide hij zn hoofd richting Marja. Marja draaide haar hoofd, als reactie.
"Boing" Marja stoote dr hoofd tegen het raam. "Au" Zei marja beetje hard. De hele bus keek naar haar. Ze voelde zich zelf rood worden, en keek richting aron. Hij keek naar haar. "Gaat het? Moet er een kus je op?" En aron gebaarde een zoen.
" Ooh nee zo'n klein kind ben ik niet" Zei marja snel.
" Nou je zei best hard au... en ik wil best een zoen geven hoor, op de pijnlijke plek." Andwoorde Aron.....

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 10:56

Whaha domper!! Tong uitsteken
Goh van de aardige Aron had ik niet verwacht dat hij zo zou praten als in het laatste stukje.
Was weer een leuk deel Lachen

LiefsteIwan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 18:07

Ghehe, leuke stukjes weer hoor! Lachen meeer! Ja

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 18:23

jeej weer een lezer meer(A)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 19:41

"Jaa zou je wel willen he?" Marja keek heel kattig. "Ik hoef hem niet, dank je!"
De bus stopte, en Marja wou uit stappen. "Nee wacht, sorry ik plaag je maar een beetje. Ik zou je zo wel een kus willen geven, maar als je dat niet wil dan luister ik naar je." Zei Aron.

Marja keek naar de mensen die uitstapte, en zag dat er een bankje aan de overkant vrij was. "Doe me een plezier, en ga daar zitten."
Aron luisterde naar Marja, en deed wat ze zei.

De busreis was al snel ten einde. Aron kwam bij zijn bestemming, en stapte uit. "Doeg marja!" En hij gaf haar een knipoog.
Marja kreeg weer kriebelens in dr buik. Van de knipoog, en van de gedachtes dat ze alleen naar de tandarts moest. Marja bleef zitten waar ze zat, en stapte na twee haltes uit. Op weg naar de tandarts.

"Marja Miksen is aan de beurt" Zei de tandarts-assistente die in de wachtkamer stond.
Marja stond op, en liep naar de behandelkamer. "Dag Marja, kom zitten"Zei de tandarts.
Marja ging zitten, en deed haar mond open. De tandarts keek er in, en zei een paar dingen, die niet te begrijpen waren voor Marja.
"Wat is RtW4?" Vroeg marja aan de tandarts. "Oo dat betekend dat je een gaatje hebt, hij is nog heel klein, maar als ik hem de volgende keer behandel, kan ie niet groter meer worden."

(tien minuten later)
Marja maakte een afspraak voor volgende week woensdag. Dan moest zij 1 gaatje laten vullen. "Volgende week woensdag, om 11 uur"

marja liep de praktijk uit, en liep richting de bushalte. Ze zag dat de bus er al aankwam, en marja haaste zich een beetje.
Net op tijd stopte de bus, en Marja stapte in.
"Heej marja!" Werd er geroepen...

Vliendertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 19:46

waaaaah meeeer.. Tong uitsteken