[verhaal] mijn nieuwe boek/verhaal

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Serendipity1

Re: [verhaal] mijn nieuwe boek/verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-05 18:31

Ikke wel! He tis echt heel mooi, heb alles gelzen. Je stopt ook steeds op een bepaalde manier, zodat je wel verder moet lezen. Maar nu houdt het dus op ... Tong uitsteken Ik zou het leuk vinden als je nog meer schreef

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-05 13:43

zal ik nog doen idd, hihihi, ik vind het echt cool dat jullie het zo leuk vinden!

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 21:40

Lachen
had het wel al gelezen maar geen reactie gepost.
Leuk nog hoor.

Tinkebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 14:16

ik heb alles gelezen en vind het een mooi verhaal Haha!

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-05 15:05

wat een leuk verhaal! *LOL*
whe want more!!!!!!!!
Sigaar

Flosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:47

een heel leuk stuk alleen het laatste stukje van bladzijde 2 het laatste verhaal snap ik niet zo goed over die suppermarkt

maar voor de rest is het hele verhaal goed te volgen en goed in elkaar gezet. en ik zou zo zeggen ga zo door._/-o_

Flosje Pling

Flosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 16:52

schrijf dan ook wel verder he
elviraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
want anders vind ik jou niet meer lief

Brechtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-05 17:13

VERDER SCHRIJVEN! Super goed!

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 11:00

‘Oke, dan zie ik jullie later nog wel oke. Tot straks!’ En dan is ze verdwenen in de drukte van de straat.
‘Zo, wat ga je doen vandaag?’
‘Tja, niet veel he, valt ook zo weinig te doen.’ Langzaam sjokken de jongens door de drukke winkelstraat en stoppen bijna voor elk winkeltje. ‘En wat had Rochers nou te zeggen?’
‘Niet veel waardevols, alleen nieuwsgierig, hij dacht dat hij ons wel kon helpen.’
‘Tja, kijk, als hij nou eens niet in het schoolbestuur zat…..’ Grinnikend kijkt Mitchel zijn vriend aan.
‘Hehe, ja.’ Sander glimlacht voor zich uit. Hij kijkt rustig over alle hoofden, van de mensen voor hem, heen.
Dan word hij op zijn schouder getikt. Als hij zich omdraait kijkt hij recht in het gezicht van een blond meisje. Even schiet er een ander beeld door zijn gedachten. Die blondie!
Het duurt maar een paar seconden voordat het meisje voor hem doorheeft aan wie ze zojuist de weg wilde vragen. Geschrokken staart ze hem aan en wil dan plots wegrennen.
Mitchel hoeft maar een paar snelle passen te zetten om bij haar te komen en pakt haar bij haar arm.
‘Doe normaal.’ Sist hij haar toe. Dan sleurt hij het slanke meisje mee een smal steegje achter een winkel in.
Een paar tellen later komt Sander de hoek van het steegje om en loopt naar het tweetal toe.
‘Dus wat moet je nou he?!’
‘Ik wilde alleen even vragen waar de snackbar hier was.’
‘Oh, dus het is wel heel toevallig dat je dan net ons aanspreekt he.’
‘Uhm ja dus.’
‘He, Mitch, laat haar even los, ze kan toch nergens heen.’ Mitchel laat het meisje los die dan een stap naar achteren doet en even over de rode afdruk op haar arm wrijft.
Sander stapt naar haar toe en kijkt haar recht in de ogen aan. ‘Nou moet je eens luisteren, volgens mij begrijp jij niet helemaal hoe belangrijk het is voor ons dat dit niet uitkomt.’
‘Oh, ik denk dat ik het het goed begrijp.’ Zegt ze nog steeds naar haar arm kijkend.
‘Hoe heet je?’
‘Roxanne’ zegt ze kortaf.
‘Nou Roxanne, als je nou eens even meewerkt zul je nooit meer last van ons hebben, dat beloof ik.’
‘En waarom zou ik jou geloven?’ Na die woorden is het even stil en als ze de harde stilte voelt en merkt dat ze iets heeft geraakt bij de jongen kijkt ze op.
Per ongeluk kijkt ze recht in de donker blauwe ogen van de jongen voor haar. Onderzoekend probeert ze diep er naar binnen te kijken, maar de ogen blijven ondoorgrondelijk. Toch voelt ze dat er iets anders is aan deze jongen.
‘Goed…….,maar als er weer iets gebeurd dan stap ik bij de smerissen binnen hoor.’ ‘Is dat goed begrepen?’
Sander knikt en laat haar dan achter met haar eigen gedachten terwijl hij de steeg uitloopt.

tadaaaaaaaa Haha!

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 12:41

jaja khad er weer zin in vandaag, ughu ughu (kben ziek dus ja wat kun je anders doen he)
maargoed dus hier weer een stukje:

‘Waar bleef je nou, over een uur begint het al en ik wil graag nog wat eten voordat we gaan.’
Schuldbewust knikt Roxanne naar haar oudere broer en zet de dozen met pizza op de tafel terwijl ze op de bank ervoor gaat zitten.
‘Trisha kijkt me straks ook raar aan als ik met jou aan kom zetten, maargoed ik moet wel wat voor je terug doen he.’ Tom lacht naar zijn jongere zusje en gaat naar de deur als hij de bel hoort gaan. ‘Daar zul je ze hebben.’
Roxanne opent de grote witte pizzadoos voor haar en pakt er een grote punt uit.
Terwijl ze haar haren ontknoopt eet ze hongerig van de flink met kaas belegde pizza en kijkt ook nog eens naar de in rood-wit geklede mensen op de tv die een bal heen en weer schoppen over een groot groen grasveld.
Even later ploffen er nog een paar jongens met hun vriendinnetjes naast zich naast haar op de bank terwijl de grote dozen met pizza naar ze toe gegooid worden.
Als ze klaar is staat ze op en loopt naar de deur, onderweg botst ze bijna tegen Wim op die haar een pats op haar kont geeft.
‘En dame, ga jij ook weer mee vandaag.’
‘Ja, vreselijk he.’ Gemeen grijnst ze de jongen aan die lachend op de bank gaat zitten naast de anderen.
Haastig rent ze de trappen op naar haar zolderkamertje en schiet daar vluchtig in een zwart rokje en haalt snel een borstel door haar haren terwijl ze in haar schoenen stapt.
Ze zet snel een klem aan de ene kant van haar haren en stommelt dan de trappen weer af terug naar beneden waar ze snel nog een blik in naar zichzelf werpt in de spiegel in de gang, dan stapt ze weer terug naar binnen waar alle jongens languit naar de voetballers op tv zitten te kijken en de meiden verveeld de aandacht proberen te trekken.
In zichzelf grinnikt ze om het stel dat daar zit, dan loopt ze regelrecht naar de tv en zet hem uit. ‘Kom op mensen, als we er vanavond nog willen zijn moeten we nu echt vertrekken.’
Nu met tegenzin staan de andere jongens op en helpen hun vrienden en vriendinnen omhoog waarna ze het huis uit lopen allemaal richting de auto’s
Achter haar broer aan loopt ze naar de kleine groene kever voor het huis en stapt door de zijdeur in.
Een paar minuten later komen ze aan op een grote parkeerplaats die vol met auto’s staat.
In het donkere avondlicht kan ze de mensen om zich heen niet goed onderscheiden van de bomen die her en der staan verspreid op het terrein, maar voor zich uit is het niet moeilijk de weg te vinden naar het feestje waar ze heen gaat. De felgekleurde lampen aan de overkant van de straat boven een groot gebouw waarop staat Simmons b.v kun je moeilijk missen.

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 14:34

en alweer een stukje, sorry voor de hoeveelheid.

Ze komt de auto uit en strijkt haar rokje glad waarna ze het grote gebouw binnengaat. In de gang word ze gecontroleerd en moet ze haar pasje laten zien. Dan word er vriendelijk naar haar geknikt door controleur en een drank-bon aangeboden, maar die weigert ze. ‘Nee dank je.’ Zegt ze vriendelijk ‘Ik drink niet.’
De man haalt zijn schouders op en gaat weer verder met de volgende.
Terwijl ze goed om zich heen kijkt loopt Roxanne de verlichte gang door en geeft haar jas aan een jongevrouw aan een bureau die hem over neemt en haar een genummerd kaartje aangeeft.
‘Hey Roxan!’ Glimlachend steekt ze haar hand op naar Lieske Robertse die gelukkig naast haar vriendje loopt en naar haar zwaait.
Rustig loopt ze de grote zaal binnen aan het eind van de gang waar het een stuk donkerder is en waar constant flitsende lichten door de hele ruimte heen zwaaien.
Binnen ziet ze veel mensen waaronder veel onbekenden wat heen en weer dansen en sommige stelletjes tegen de muur aan staan.
Dan ziet ze haar vriendin. ‘Kat?!’ Hard roept ze over de door de zaal en de harde muziek heen. En als antwoord op haat stem draait Kathrine zich om en lachend komt ze op haar vriendin af om daarna een arm om haar heen te slaan en haar te leiden naar een groepje verderop die op een bank tegen de muur om zich heen zit te kijken en te drinken.
‘Hoe gaat het meis?!’
‘Wat?!’ Ze kan haar vriendin moeilijk verstaan vanwege de harde muziek en kijkt haar vragend aan.
‘Ik vroeg hoe het met je ging.’
‘Oh, het gaat wel hoor.’
‘En met jou?’
Inmiddels zitten de twee vriendinnen al samen op de bank zodat ze niet te hard hoeven te roepen.
‘Geweldig, dat zie je toch!’
Roxanne lacht naar haar vriendin die afgeleid naar een van de jongens knipoogt die langs komt gelopen.
Dan gaat ze zelf ook ontspannen achterover zitten en kijkt om haar heen op zoek naar bekende gezichten.
Stiekem hoopt ze toch dat een van de jongens van het groepje dat een maand daarvoor haar een steegje in trok.
Zelf weet ze niet waarom ze die ene jongen weer wilde zien, maar er bleef sinds die keer in dat steegje een gevoel van onrust in haar steken dat niet weg wilde gaan.
Ineens word overeind getrokken en lachend wil ze zich omdraaien naar haar belager, maar als ze ziet wie het is verdwijnt de lach op haar gezicht.
‘Micheal…….?’ Teleurgesteld en tegerlijk wel op haar hoede kijkt ze haar ex-vriendje vragend aan.
‘Krijg ik geen knuffel meer?!’ Lachend trekt hij haar tegen zich aan, maar dat pikt ze niet. Ze tilt haar voet op en laat hem dan hard op die van Micheal neerkomen die haar meteen loslaat.
‘Trut’
‘Wat denk je wel niet Micheal, ik heb het niet voor niets uitgemaakt hoor.’ Met een ruk draait ze zich om en loopt langs de vrienden van de jongen die schijnbaar helemaal in een deuk liggen om de blunder die hij net gemaakt heeft.
‘Sch hou je kop toch!’ hoort ze hem roepen naar zijn vrienden.
Dan loopt ze met grote passen door naar de bar en vraagt daar om wat te drinken.
Wat denkt die jongen er toch van! Dat ik zo’n aan-uit relatie met hem wil?! Die sukkel!
Ze pakt haar glas en neemt er een paar flinke slokken uit, omdat ze zo snel drinkt verslikt ze zich even en barst uit in een fikse hoestbui.
Ze veegt de tranen van het hoesten uit haar ogen en kijkt naar het nog halfvolle glas.
Dan hoort ze gestommel en een glas breken achter zich, als ze zich om draait ziet ze een eindje verderop de jongen staan waar ze zo op gehoopt had, alleen staat hij nu met zijn vrienden tegenover een ander groepje jongens met een gebroken glas in zijn hand.
Wat is dat toch altijd met dat joch! Altijd in de problemen lijkt het wel.
Ze blijft onrustig kijken naar het groepje jongens dat woendend tegenover elkaar staat, dan ziet ze Micheal er ook tussen staan en voor hem staat David, een brede jongen en de leider van zijn zogenoemde bende volgens Micheal.
Ze ziet de jongens boze blikken naar elkaar toewerpen en er word van alles geschreeuwd maar ze kan niet horen wat er zoal uit monden van de jongens komt.

Dan voelt ze een hand op haar schouder en als ze opkijkt zit Kathrine naast haar.
‘Is dat die jongen die je bedoelde?’ ze knikt naar de jongen vooraan de groep.
Roxanne knikt.
‘Meid volgens mij heb jij echt een gevoel voor het vallen op de verkeerde jongens he! Dat is Sander van de Velden, dat is echt schoelje hoor.’ Hoofdschuddend kijkt ze het groepje aan. Er word tot nu toe nog geen aandacht besteed aan de jongens maar als Sander zich dan omdraait naar een jongen achter hem om te horen wat die te zeggen heeft krijgt hij de wind van voren.
‘Oei, dat had ie niet moeten doen!’ Samen kijken de twee meisjes naar het nu letterlijk vechtende paar, de twee jongens delen verschillende klappen uit met hun vuisten omdat geen van beiden meer een glas in zijn macht heeft.

en wat vinden jullie er nu van? nog steeds wel okay of verwaterd het een beetje?

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 15:35

ghehehe jaja daar benne ik alweer:

‘Knokken!’ nu krijgt de groep wel aandacht. Inmiddels staat er al een hele groep jongens en meisjes om de jongens heen.
Zodra de controleurs en de (bewaker)het woord knokken hebben gehoord komen ze naar binnen gestormd en ruw woorden ze twee jongens eruit gegooid.
‘Ik ga er heen.’ Vastbesloten en bezorgt stapt Roxanne, zonder om te kijken naar haar vriendin, op en rent achter het publiek aan naar buiten en probeert zo ver mogelijk naar voren te dringen.
Nu het gevecht zich niet meer binnen bevind besteden de controleurs en bewakers geen aandacht meer aan de jongens die er hevig op los slaan.

Woedend geeft Sander de jongen weer een harde klap in zijn gezicht. Die de hevige pijn aan zijn neus niet kan verbergen. Sander had inmiddels al wel weer een klap terug verwacht en is verbaasd dat de jongen even uitgeschakeld is, maar dan ligt hij ineens met een klap op de grond. Even is het zwart voor zijn ogen maar dan komt zijn beeld weer terug maar dan kijkt hij recht tegen de rug aan van een blond meisje. Hij hoort haar stem, en hoe ze te keer gaat tegen David.
De jongen is twee keer zo groot als het meisje, het wekt dan ook verbazing op bij zowel Sander als Micheal als de jongen vloekend afstand neemt.
Dan draait het meisje zich om en Sander herinnert zich haar gezicht. Is dat nou dat meisje Roxanne? Neemt die het nou voor hem op? het kan raar lopen in de wereld zeg.
Ze komt met een paar snelle pasjes naar hem toe en buigt zich over hem heen.
‘Sta op!’
Beduusd over de toon waarmee ze hem aanspreekt en het lef dat ze zojuist heeft getoond tegenover David staat hij op zijn gemak op.
‘Ik krijg jou en je broer nog wel, Van de Velden!’ De woedende blik van zijn belager doet Sander lachen. ‘Dat zullen we nog wel zien Jagers.’
Boos draait David zich om en nog steeds vloekend verdwijnt hij met zijn bende van het terrein.
‘Zo jij voelt je wel weer helemaal goed he?!’ boos kijkt Roxanne hem aan en nu komen Mitchel en Marieke ook aan.
‘Waar ging dat nou allemaal over?!’ eigenlijk maakte de angst van het gevecht Roxanne doodsbenauwd maar dat wil en laat ze ook niet merken.
‘Wat gaat jou dat nou aan.’ Sander draait zich om naar zijn vrienden en loopt in de richting van de parkeerplaats.
‘Een bedankje is zeker ook te veel.’
‘He, hoor eens, ik heb geen hulp nodig oke. Ik heb toch helemaal niet om hulp gevraagt.’
‘Nou nee….,’
‘Nou, bemoei je er dan niet mee.’
Sander heeft zich inmiddels alweer omgedraaid en kijkt haar koud aan. ‘Jij was toch degene die er niks mee te maken wilde hebben, zo hou je jezelf er wel moeilijk buiten he.’ Dan draait hij zich weer om en loopt op de voet gevolgd door zijn vrienden de parkeerplaats op waar ze even later verdwijnen tussen de bomen van het park.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 16:12

Heej goed verhaal...!
Groetjess

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-05 18:45

wow wat goed nog steeds Haha!
komt er nog een stuk aan?

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-05 18:59

Oekie schreef:
wow wat goed nog steeds Haha!
komt er nog een stuk aan?

probably ja Haha! and thanks

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-05 19:59

Ik heb een idee, ik heb ook een verhaal op bokt, en eknein ook en vast veel meer mensen, maar ik volg dit verhaal en dat van eknein, dan maken we een boeken-serie en de serie heet Bokt.nl en dan bestaat de serie uit onze verhalen! Goed plan he hahaha
Doei doei, veel uscces met vervolg

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 11:34

Wat goed! Ik doe het je niet na, super! IK zou zeggen:
GA DOOOOOOOOOOR Jaj

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 14:35

egt super vooral het laatste stuk

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 18:26

Leuk stuk!
Wanneer komter weer iets??????????

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 20:44

horse123 schreef:
Leuk stuk!
Wanneer komter weer iets??????????

Dat weet ik nog nie, maar op de dagen dat ik ziek ben, wat nogal vaak het geval is, werk ik er zekr aan, dus snel.

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 20:48

wens niemand ziekte toe maareh...Tong uitsteken
je schrijft wel mooie verhalen als je ziek bent wou dat ik dat kon maar als ik ziek ben voel ik me meestal zo :S dat ik niet veel verder kom dan men bed en men paard eten geven

El_vis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-05 09:11

StOoRzEnDeR schreef:
wens niemand ziekte toe maareh...Tong uitsteken
je schrijft wel mooie verhalen als je ziek bent wou dat ik dat kon maar als ik ziek ben voel ik me meestal zo :S dat ik niet veel verder kom dan men bed en men paard eten geven

tja, ik heb mijn goede en mijn slechte dagen ziek zijnn zegmaar.
(ik heb het ook niet gewoon over griep ofzo hoor, kheb een of andere ziekte waar ik dus regelmatig last van heb (zal ik het zo zeggen: ik weet niet eens meer hoe het is om gezond te zijn een dagje en dat klinkt misschien wel erg dramatisch, maar soms is het dat ook. Huilen )(verder ga ik daar nie veel van aan jullie neushangen zoals ik al zei)

Mich_elle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 13:25

Nou toch veel sterkte!

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-05 18:37

ahhh....... da's bale

DAANN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 10:25

Nog een stukje:D