Echt waar, echt STOM gedoe is dit hoor!
Als zij ook zo'n mace up wilt, met ook een foto! DAN DOET ZE DAT! Nederland is een vrij land hoor!
En ookal is het na-ge aapt, ook al is het wat iemand anders ook al heeft. NIETS IS HETZELFDE!!!
Over die regenboog: zelfde regenboog, zelfde plek enz. enz. Het verschil is: IK heb die ene foto gemaakt en HIJ die andere! Ze zijn dan toch niet hetzelfde! Géén foto kan hetzelfde zijn! (behalve dan van iemand die een stilleven gefotografeerd heeft en het daarna 1 seconde later nog 10 x doet)
En Jemig! iets aardigere reacties zij ook wel welkom hoor! Maar komop hoor! Niet zo kinderachtig! dit is dus iets waar ik af en toe pissig om word. Je mag het best lelijk vinden, maar ik vind dat de meeste het op een écht harde manier zeggen
en nu ff mijn mening: ik ben niet zoon make-up gek. Ik vind het niet typisch mooi, maar ook bij fairie....ik hou niet van zulk make-up...hoewel ik natuurlijk de foto's van fairie mooier vind dan die van jou....maarja
Okee...dit moest er dus allemaal gewoon ff uit hoor! Dus sorry dat ik sommige zo AFzeik....
Groetjes
Jennifer
P.S. Laten we het toch nog een beetje gezllig houden??!