Ik zwijg al

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Na een lange rit van al bijna anderhalf uur namen Danny en Saskia de beslissing om een pauze in te lassen, en gingen op zoek naar een parkeerplaats. Na een halfuur op zoek te zijn geweest naar een geschikte parkeerplaats hadden ze er eindelijk een gevonden. Saskia en Danny haddem besloten eerst de mand die ze van Piet hebben gekregen open te maken en eens te kijken wat ze hadden meegekregen. In de mand vonden ze een thermoskan koffie en wat snacks voor onderweg. Nadat ze de koffie hadden opgedronken en de broodjes hadden opgegeten besloten ze weer op weg te gaan, ze hadden tenslotte nog een lange rit voor de boeg.
Het was inmiddels al bijna middag en Saskia en Danny besloten geen extra pauze te houden zodat ze sneller bij Danny zijn huis waren. Nog geen half uur later liep Danny met Saskia naar de voordeur en belde aan. De deur werd opengedaan door zijn jongere broertje `Danny wat ben ik blij je te zien!` de jongen keek verrast op. De jongen die in de deuropening stond leek als 2 druppels water op Danny. Toen pas zag hij Saskia staan en keek even verbaast naar Danny, ` O ja, Frank, dit is mijn vriendin Saskia, Saskia dit is mijn broertje Frank`. `Kom binnen` en de jongen zette een stap opzij. Danny en Saskia liepen langs hem naar binnen en gingen in de woonkamer zitten zitten. Frank liep naar de trap en riep naar boven ` Celine, Kyra! Danny is er!`. Plotseling kwamen er twee meisjes van een jaar of 12, 13 naar beneden gestormd. Ze riepen in koor`Danny! Je had al veel eerder terug moeten komen we hebben je gemist` de twee meisjes omhelsden Danny en hij hun ook.
Toen ging Danny staan en keek even de kamer rond. ‘Kyra, Celina, Frank.. Dit is mijn vriendin Saskia, zij komt mij hier helpen’