De volgende ochtend was Saskia al vroeg begonnen, ze kon toch niet meer slapen en moest de hele tijd aan Danny denken. Ze had al 3 paarden gereden en voordat ze het 4e paard van stal af haalde stond Danny voor haar neus. ‘Heb je zin vanavond mee te gaan na de hengstenkeuring?’Vroeg Danny haar. ‘Ja dat lijkt me erg leuk! Lopen er nog hengsten van ons mee?’ ‘Ja alleen de 3 jarige hunterhengst, maar dan kom ik je om 7 uur ophalen van je kamer oke?’ ‘Ja is prima!’.
Die avond zag Saskia er prachtig uit, ze had een mooie beige broek aan met puntschoenen eronder, en een blouse waarin haar mooie figuur heel mooi uitkwam. Haar haren droeg ze los. Toen ze met Danny over het evenement liep, zag je hoe andere mannen haar nakeken. Danny had dat ook door en pakte bezitterig haar hand vast. Saskia lachte in haarzelf, ze was er van overtuigd dat Danny haar dus ook wel echt leuk vond.
Ze hadden een mooie VIP plaats waar je ook een warm en koud buffet had, de hengsten die de ring in werden geleid waren stuk voor stuk prachtige dieren. Met een geweldige hals erop en mooie verhoudingen.Saskia had een tijdje paarden gemonsterd voor keuringen, maar later ging ze zich toch meer op het trainen van paarden richten.
Danny was de hele tijd heel lief, en praatte over alles en nog wat Saskia voelde zich gelukkiger dan ooit.
Toen ze weer thuis waren gaf Danny haar een lange kus voordat Saskia na binnen ging. Saskia wou eigelijk niet dat hij wegging en liet tijdens het zoenen haar handen over zijn gespierde buik glijden. ‘Waarom blijf je niet bij me slapen’, zei Saskia met een hese stem. ‘Nee, ik wil niks overhaasten, ik wil niet dat je denkt dat bij mij alles om seks draait.’
Hij kuste Saskia nog eens en liep toen weg. De volgende morgen was het druk op stal, want er waren kopers voor een 5 jarige merrie. ‘Saskia wil jij de merrie even voorrijden’?Zei piet toen hij kwam aanlopen met een keurig opgezadeld zwart paard. ‘Kan Danny dat niet doen’, fluisterde Saskia ,’hij kent dat paard veel beter als mij’. ‘Niet zo zeuren meisje, stijg nou ma op’. Ongeduldig gaf Piet Saskia een beentje. Ze stapte de merrie de baan door, het was gelukkig een simpele merrie om te rijden met een fijne zachte mond. Piet die was druk in gesprek met de klanten en vertelde waarschijnlijk over welke geweldige afstamming de merrie had. Saskia liet de merrie wat simpele dressuur oefeningen doen om te laten zien hoe los de merrie was. Een beetje wijken en schouderbinnenwaarts, de merrie liet zich van haar beste kant zien. Piet liep de baan in en zette een kruisje op. ‘Laat haar maar wat rond galopperen en probeer links en rechts maar wat te changeren dat kent ze nog niet zo heel goed, maar probeer maar gewoon’. In een nette en vloeiende galop galoppeerde de merrie aan, Saskia voelde dat het dier een krachtige achterhand had. Het changeren ging hartstikke goed, het paard wisselde perfect van galop wanneer Saskia dat vroeg. Piet en de klanten keken tevreden toe, Saskia liet de merrie over het kruisje galopperen en al snel trok Piet de hindernis op.De merrie had geen enkel probleem met de lage sprongen, en kwam altijd perfect uit voor de hindernis. Saskia wist dat ze op een paard zat dat van topkwaliteit was. Piet zette de hindernis steeds hoger, tenslotte zette hij een hoge en brede oxer er neer, die minstens 1.30m hoog was en dik een meter breed. Niet één keer twijfelde de merrie en sprong ook de oxer op haar dooie gemak. ‘Genoeg, stap haar maar uit’,zei Piet met een tevreden gezicht. Piet liep met de klanten naar de kantine en Saskia beloonde de merrie uitbundig. ‘Wat is dit een heerlijk paard, ik weet zeker dat ze haar willen kopen’.Dacht Saskia blij. Saskia zadelde het paard af, en ze zag dat Danny bezig was een stal uit te mesten. Toen hij haar zag stopte die met zijn werk en nam de merrie over. ‘Liep ze fijn’? Vroeg Danny geïnteresseerd. ‘Ze liep geweldig, en sprong de sterren van de hemel’. Zei Saskia opgewekt. ‘Piet wil behoorlijk wat geld voor dit paard vragen, ik hoop dat deze mensen haar kopen, dan hebben we weer wat minder werk haha’. ‘Ik denk dat er dan zo weer een nieuw paard voor in de plaats komt hoor’. Zei Saskia terug op een speelse toon. ‘Niet zo bijdehand jij’. Danny pakte Saskia om haal middel vast en drukte zijn lippen op die van haar. Saskia beantwoorde die kus meteen, en ze stonden lang te zoenen in het gangpad. ‘Ik moet trouwens over 2 dagen een week naar Arnhem, dus dan zou je even zonder mij moeten’.Zei Danny . ‘Wat jammer!! Wat moet je dan doen in Arnhem?’ ‘Ik ben daar om een clinic te geven over het zadelmak maken van een paard, en dat heeft wel even voorbereiding nodig, Meneer de Jong heeft me uitgenodigd in die tijd bij hem te komen longeren met het paard dat ik mee breng, dan kan ik mooi oefenen aangezien de clinic daar gehouden word.’ ‘Dat is vriendelijk van Meneer de Jong, en ik neem aan dat je de stalhulp Hans met je meeneemt nietwaar?’ ‘Ja dat klopt, hij is een erg betrouwbare kracht, jammer dat jij hier op stal de paarden moet blijven trainen voor indoor Maastricht, anders had ik je wel meegenomen.’ ‘Geeft niet, het is gelukkig maar voor een week.’Zei Saskia en gaf hem nog een kus.
tijger
Geplaatst: 15-12-04 23:16
leuk stukje weer . ben benieuwd hoe het afloopt.
cooper
Geplaatst: 15-12-04 23:57
Wooow weer prachtrig ik wil meer!!!
Kieffertje
Geplaatst: 16-12-04 00:02
Het is niet echt mijn ding, en eerlijk gezegd ook vrij beroerd geschreven, maar dat betekent natuurlijk niet dat je er niet mee door moet gaan! Ik vind het nogal hard klinken, maar er zitten nou eenmaal veel fouten en rare zinnen in. Als je graag duidelijk commentaar wilt per zin (dus echte correctie) wil ik zeker helpen. Als het je er gewoon om gaat een aantal mensen te amuseren -en die zijn er ook genoeg- vooral doorschrijven!
angelke
Geplaatst: 16-12-04 13:54
Leuk stukje weer . Er zitten inderdaad grammaticale fouten enzo in, maar toch wil ik zeker verder lezen .
CK88
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-04 14:13
tja, zoals ik al eerder zei, mijn spelling is gewoon niet geweldig en kieffertje, je mag gewoon je mening geven hoor, heb ik geen problemen mee
eknein
Geplaatst: 16-12-04 18:37
leuk stukje wacht op vervolg
Yellowfish
Geplaatst: 16-12-04 19:04
Ben benieuwd naar het vervolg !
tijger
Geplaatst: 16-12-04 19:40
super stukje zit te wachten op vervolg ben benieuwd
Eve_lien
Geplaatst: 16-12-04 19:49
*Oh nee.. niet nog een verhaal dat ik moet volgen.. * Haha.. ik raak verslaafd =)
Paradise
Geplaatst: 17-12-04 04:12
Eve_lien schreef:
*Oh nee.. niet nog een verhaal dat ik moet volgen.. * Haha.. ik raak verslaafd =)
Dat dacht ik ook toen ik het tropic opende Ik vind het leuk geschreven en ben benieuwd naar de rest.
EngeltjeS
Geplaatst: 17-12-04 14:36
meer meer meer!!!!!!!!!! :D:D:D
wizzy
Geplaatst: 17-12-04 18:38
Jeeej! weer een stukje! *hunkert naar nog*
tijger
Geplaatst: 19-12-04 20:52
hahahaha heb er weer een verslaving bij komt er een vervolg?
Joets
Geplaatst: 20-12-04 00:26
Whaaaa cool verhaal echt zoiets om te willen lezen voor het slapen gaan.
*gaat heel snel haar paardenverhalenboekjes zoeken uhoh ik wordt weer penny *
EngeltjeS
Geplaatst: 20-12-04 22:43
meer meer whaha
Allejandro
Geplaatst: 21-12-04 10:49
meer meer... Idd Devica
tijger
Geplaatst: 21-12-04 17:35
zeker MEEEEEEEEEEEEER
tijger
Geplaatst: 22-12-04 23:28