[ART] My Little Pony custom, zonder naam...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 10:04

Ik vind het altijd ontzettend leuk om naar MLP-customs te kijken (moet je voor de grap eens bij e-bay kijken naar de Amerikaanse verkoop-customs, echt bizar mooi!) en dit is ook weer een erg leuke. Knap gedaan!

Verder qua kritiek ga ik denk ik met Ellende mee. Je pony oogt een beetje raar omdat er denk ik teveel contrasten in verwerkt zitten. Een ietwat te lichblauwe basis met te zwarte manen/strepen en een erg witte maan. Als je die contrasten wat afzwakt wordt het resultaat misschien beter. Je zou de maan dus wat meer kunnen invullen door er aan de achterkant heel licht blauwgrijze 'kratertjes' op te schilderen zodat hij wat ronder wordt. En de basiskleur kun je natuurlijk moeilijk vervangen, maar je zou er wel voor kunnen kiezen om het zwart van de manen bijvoorbeeld af te zwakken door haar nog een 'coupe soleil' te geven met lichtere zilver/witte manen aan de bovenkant en ook zo bij de staart. Dat zilvergrijze kun je ook als highlights toevoegen aan je strepen of de vleugels. Door alles iets zilverder/grijzer te maken wordt ze denk ik mysterieuzer en net iets harmonischer. Nu vraagt alles tegelijk om aandacht wat een beetje verwarrend werkt.

Maar verder erg knap, moet ik zeggen. En zet je je nieuwe hier ook weer neer, of heb je een website met customs?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 12:27

Tja... dan zit er niets anders op dan een 00000 penseel aan te schaffen Knipoog

(recentelijk gedaan, kan er nui al niet meer zonder Knipoog )

NotNice

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 13:49

je zou ook de vleugels meer vleugel kunnen maken met blauwe veertjes...
of witte veertje en dan de boven laag van grote afstand spuiten met blauwe spuitbus-verf, geeft een heel mooi effect, een witte onderlaag in de veren

dat zal wel een enorm gepriegel worden, ik heb weleens zoiets geprobeert, maar dan moet je bij de onderste laag beginnen, en dan uuuuuuuuren wachten tot de lijm droog is voor je de volgende laag kan plakken, anders gaat alles aan elkaar plakken en lijkt het net een verzopen kanarie! En dat

spuiten moet je overigens niet buiten naast je auto doen (sprak de ervarings-deskundige, heb nu gelukkig een nieuwe auto, zonder goudstippen...)

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-04 14:22

ik zou de vleugels zwart maken vind het er verder super uitzien!

Pasha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-04 18:19

Nightwish past idd niet zo bij haar.. ik dacht eerder aan Nightbitch Haha!

Maar ik vind haar wel mooi heel knap gemaakt Lachen