[fb] wat vinden jullie van.....

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 17:22

iewj Misselijk niet mooi

valando13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 18:08

valando13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 18:08

de linker Knipoog

_Frazer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:52

sorry mare jullie geven wel commetaar en zegge dat ze der niet uitziet en blablabla maare ik vind niemand is helemaal perfect als je in de stad loopt bv rotterdam zie je zoveel verschillende mensen en dus ook gothics en zie je mense der met een boog om heen lopen NEE!!!!
er zijn echt zoveel verschillende mensen dik dun groot klein normaal gothic populair ga zo maar door. an als mensen zich nou gewoon zo willen kleden mag dat. we wonen in een vrij land en niet met een speciale cultuur dat iedereen het zelfde moet zijn, zou toch wat zijn als iedereen de zelfde soort kleding zou dragen en het zelfde make-up dan lijken we allemaal op elkaar dat is toch ook niet leuk.

kijk dan naar JK van idols 2 die had toch ook een eigen styl kleding is hij dan ook in 1 × raar en mag hij zich ook niet zo kleden

sorry hoor maar hoe somige mense nu reageren vind ik echt over dreven en rascitisch (sorry moet ik ff kwijt)

ACCEPTEER NOU GEWOON MENSEN HOE ZE ZIJN!!! EN NIET HOE ZE ER UIT ZIEN!!

mense die nu overdreven reageren weten nog geen eens hoe dat meisje is (van karakter) leer der eerst dan kenne en dan mag je commetaar geven over haar kleding styl

als je in de stad zou lopen en er loop bv iemand naast je die er anders uit ziet dan de andere mensen ga je dan ook niet gelijk 10 meter van ze vandaan lopen, ren je dan gelijk weg nee toch dan blijf je toch ook gewoon naast die gene lopen.!! ook al ken je diegene niet.

en ze vraagt toch wat jullie van de foto vinden niet wat jullie van haar vinden het gaat om de foto hoe jullie vinden hoe die in elkaar is gezet

en trouwens mensen die anders zijn hebben teminste lef om dat te durven uiten en niet mee lopen met de andere van ow die dragen dat nou dan moet ik dat ook maar dragen zou een beetje raar zijn toch

en gothics zijn super aardig de meeste mensen denken gelijk als ze het woord gothic horen of ze zien een gothic dat ze gelijk allemaal gekke dingen doen maar dat is niet zo. hun houden van zulke kleding en de ander hou meer van wat er nu in de mode is en als het raar zou zijn om zo te kleden en zo er uit te zien waarom dragen en zien heel veel mensen er dan. en waarom zie je dan zat van zulke soort mensen lopen en zulk soort winkels waar je de kleding en make-up kan kopen dus er is helemaal niks geks aan of raars aan om er zo uit te zien of te kleden

MAG ZE !!!!

(sorry misschien herhaal ik heel veel dinge maar ja dat heb ik wel is)

_Frazer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 18:54

en als je speciaal op mij wil reageren en dat neit hier tussen past pb je maar

_Frazer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:04

tis wel in 1 × stil :S ik ben nie gevaarlijk hoor Tong uitsteken

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:05

Heel mooi!
staat je goed, zwart,

alleen meer iets voor cb

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:11

Oke, als het dan alleen maar gaat om hoe de foto in elkaar is gezet: dan vind ik m mooi. Maar ik denk dat iedereen het daar wel over eens is...

_Frazer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:18

ja maard at vraagt ze toch ook hoe wij de foto vinden en niet wat wij van haar zelf vind (niet boos bedoeld hoor)

valando13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 19:26

zo frazer je hebt je wel uitgeleefd he Bloos Bloos Schijnheilig Scheve mond Lovers hahaha

_Frazer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:28

ja das waar hahahahaha :p

hvthooligan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:34

go frazer go OK dan! *LOL* Haha!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:41

Go minouk Haha! Ben het echt hélemaal met je eens meid!

_Frazer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 19:49

yoo

wat grappig ik ga uit me dak en iedereen is het in 1 × met me eens coowl !!!
OK dan!

valando13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 21:34

of de mense reageren gewoon niej meer Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 21:46

FF -> CB

valando13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-04 22:56

alweer verplaatst Verward julliej weten ook niej wat julliej willen zeg....eetst wordt diej verplaatst naar ff en nu weer naar cb Verward Verward pff

_Frazer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 10:18

lastig he Tong uitsteken

OnTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 13:08

Wat jammer dat iedereen elkaar zo afzeikt hier zeg .

De foto is leuk en mooi gedaan. Wat ik van je stijl vind laat ik in het midden. Daar vraag je niet om dus daar zal ik ook niets over zeggen.
Iedereen moet doen waar hij of zij zich lekker bij voelt of de ander het nou mooi vindt of niet.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 13:13

OnTime schreef:
Wat jammer dat iedereen elkaar zo afzeikt hier zeg .

idd... snap niet welk deel sommige mensen niet snappen aan: laat mensen in hun waarde

_Frazer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 14:00

jah vind ik ook maar dat hebbe jullie waarschijnlijk al geleze Bloos

maar zoiezo lees eerst wat er allemaal al gezegt is en niet gelijk maar gaan antwoorden. ik heb ook eerst het hele verhaal gelezen tot dat ik los barte tegen de mense die zo negatief deden

enne ilkkah je heb gelijk

LAAT MENSEN IN HUN WAARDE. OK dan!

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 17:18

Ik vind het erg leuk gedaan..
Alleen de foto's vind ik een beetje uhh.... eng Scheve mond

Brit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:03

Ik vind niet dat je naar iemand ze buitenkant moet kijken het gaat om de binnekant, je moet er zo uitzien hoe je je prettig voelt

ik vind je crea bea trouwens erg mooi

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 18:05

Ik heb een aantal kinderachtige reacties verwijderd. Als je niet normaal kan reageren, reageer dan niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 19:12

Ik vind het een hele mooie foto. De make-up vind ik persoonlijk ook heel mooi (heb het zelf ook meestal zo). Ook vind ik het mooi bewerkt.

Suusiej schreef:
Blegh, echt lelijk die make-up. Ik kan sowieso niet snappen dat mensen zichzelf zo toetakelen. Zonder al die make-up ben je vast veel knapper.
Door die make-up lijk je net een heks, een eng monster, alsof je mensen wilt afschrikken ofzo Verward
Veel mensen doen dat omdat er zo'n muziekstijl is en daar houden ze dan van en gaan ze zich ook zo kleden en alles als die mensen in die de muziek maken. Heel fijn dat je van die muziek houd, maar please ga jezelf niet zo kleden en make-uppen..

Wat is er mis met heks zijn?
Muziekstijl hoeft niet perse te maken te hebben met make-up. Veel mensen die "gothic" (of hoe je het ook wilt noemen) zijn hebben idd zulke make-up, maar dat hoeft niet te betekenen dat ze mensen willen afschrikken. Mag ik vragen wat voor make-up jij op heb? Of wat voor kleding jij draagt? Waarschijnlijk vind ik dat niet mooi.
Ieder zijn eigen smaak en ga mensen niet beoordelen op uiterlijk, kleding of make-up.