Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Macario schreef:De foto's hebben wel vaak een depressieve uitstraling.. Ik vind de foto's van rainie en fairie vaak erg mooi en speciaal. Maar deze foto's stralen wel meer positiefs uit en dat vind ik juist leuk aan deze foto's.
Enne fairie.. Je mag dan wel veel verstand hebben van techniek enz. Maar dat is geen reden om op deze manier op anderen te reageren. Je maakt idd mooie foto's maar niet iedereen heeft de middelen en dergelijke om ook zulke foto's te kunnen maken. En ze zeggen er zelf bij dat het 'modellen' foto's zijn. Ik vind dat dit daar erg in de richting komt. En dat het niet helemaal jouw stijl is betekent niet dat het daarom maar ordinair is of dat je zo een jongen versiert.. Het is gewoon grof om zo'n reactie te geven op foto's. Jij bent niet heilig of zo hoor
sinESappel schreef:Ik vind het, zeker voor iemand van 14, best wel leuke foto's...idd echt creatief zijn ze niet, maar daar was je zelf ook al achter. Mooie omgeving, misschien had je daar inderdaad wat meer gebruik van moeten maken (zoals bij de laatste foto).
Verder ga ik jullie niet vergelijken met de foto's van bijv. Fairie en Rainie, want dat kún je gewoon niet vergelijken (vind ik).
Probeer volgende keer ook het hele object wat je wilt fotograferen (in dit geval de persoon) in beeld te krijgen. Bij jullie ontbreekt er een paar keer een hand of een been
Fairie schreef:Macario, dat is dan jouw mening.
Blijkbaar word een stukje tekst en/of wat tips niet vriendelijk opgenomen wanneer er geenof
smilie bij staat.
Ik heb enkel gezegt wat ík er van vond. Dat is waar ze om vroeg.
En nee, ik ben ook niet heilig, alles behalve. Ik wilde enkel wat tips geven.
En voor nu heb ik even geen zin meer in deze discussie, het loopt toch op niets uit en is voort gekomen uit misverstanden.
Pervinco schreef:Dat slaat dus ook nergens op he Tobilover... Fairie gaf háár mening, oa omdat jullie schreven dat er commentaar op de foto's mocht komen. Net als Fairie vind ik de foto's niets voor CB, klaar.
Fairie schreef:En voor nu heb ik even geen zin meer in deze discussie, het loopt toch op niets uit en is voort gekomen uit misverstanden.