Bokt-Film deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:53

Hahahaha me paardje kan ook wel meedoen als P's paard met zijn 2 bijzondere halve maanogen en zn geweldige arrogante uiterlijk Tong uitsteken

Maar heb geen trailer of wat dan ook......
Ik zag dat de meesten die hieraan mee willen doen in Zuid-Holland wonen dus misschien in zuidholland? maar kieffertje woont weer ergens anders en die heeft de leiding.... duss wat gaan we doen???
Hiero in de buurt (waar RoWyGo en ik wonen) hebben ze wel een bos alleen daar mag je geloof ik niet echt rijden (of misschien wel in een stukje.....) en ik heb trouwens een hele erge paarse kamer met veel troep........ Maar een hooischuur is er niet.... (waar me paardje staat Knipoog)

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:53

haha, was ook een grapje shanna...Tong uitsteken

ehm... ja.. Bij Ben op de boederij is wel veel hooi balen hoog enzow... daar kan je ook op.. maar het staat wiebel.. en je moet ong. 20 min met trailer rijden voor dat je in het bos ben en je voor je op een "strandje" voor oever ben dan moet je eerst door medemblik Scheve mond
Laatst bijgewerkt door VeronicaM op 23-05-04 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:55

Dat zoenen kunnen we wel oplossen met iets anders... VInd het eigenlijk wel een super verhaal Knipoog

Ohhja bij Avanti is er een buitenbak, een weggetje met bomen en sloot (kan je niet echt bos noemen maar het heet het Bedelaarsbos Verward dus je kunt het wel een bos laten lijken, ook een strookje waar je aardig kunt galopperen met zen allen..... dus dat zouden locaties kunnen zijn.
Laatst bijgewerkt door Linda_Fleur op 23-05-04 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 20:58

hey, AmyII van bokt kan wel goed zingen.. ik kan ook vragen of zij mee wil werken? Dan kunnen we bij somige momenten een zacht zang muziekje op de achtergrond doen?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:00

Als ze dat wilt/durft is het misschien wel leuk Lachen

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:03

Lintjuuuh schreef:
Als ze dat wilt/durft is het misschien wel leuk Lachen

ik zal haar even op de hoogte brengen.. Haha!

[edit] Heb haar gepb't[/edit]

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:07

Lintjuuuh schreef:
Dat zoenen kunnen we wel oplossen met iets anders... VInd het eigenlijk wel een super verhaal Knipoog

Ohhja bij Avanti is er een buitenbak, een weggetje met bomen en sloot (kan je niet echt bos noemen maar het heet het Bedelaarsbos Verward dus je kunt het wel een bos laten lijken, ook een strookje waar je aardig kunt galopperen met zen allen..... dus dat zouden locaties kunnen zijn.

Hoe willen Rhea, Laura en ik daar komen met al ons apparatuur?? (:oo naja.. ons.. haha! He Rhea Tong uitsteken)

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:08

Shanna16"]
[quote="Lintjuuuh schreef:

Hoe willen Rhea, Laura en ik daar komen met al ons apparatuur?? (:oo naja.. ons.. haha! He Rhea Tong uitsteken)
[/quote]

dat is waar.. is er bij jullie in de buurt geen mooie plek...

oh ja.. ik weet niet OF ik me vzpony mee kan nemen, ik hoop het wel..

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:13

hahaha het is idd erg moeilijk, maar dat moeten we nog allemaal bekijken wat het handigste is Lachen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:13

Shetty"]
[quote="Shanna16"][quote="Lintjuuuh schreef:

[/quote]

dat is waar.. is er bij jullie in de buurt geen mooie plek...

oh ja.. ik weet niet OF ik me vzpony mee kan nemen, ik hoop het wel..
[/quote]

Mooie plekken zat. Doe maar rustig, het duurt allemaal nog een hele poos. Volgen mij wilde Rhea, als het zover komt, volgend voorjaar pas beginnen met de opnames Knipoog

Rainie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:16

Ik wil eigenlijk wel naar dat speciale stukje bos van jou, Shanna. Met de boomstam over het water enzo Lachen

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:16

ja weet ik Knipoog maar alvast een beetje denken kan geen kwaat?

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:28

Jah maargoed als we helemaal gaan werken aan alles en later blijkt het dan dat toch heel veel mensen niet kunnen komen (wegens te ver weg wonen enzo) dan hebben die echt een hele tijd voor niets eraan gewerkt. Dus denk dat we locaties wel al moeten gaan verzinnen...

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:35

Shetty schreef:
haha, was ook een grapje shanna...Tong uitsteken

Rhea en Laura dachten daar duidelijk anders over Scheve mond Haha!

Of ik het daar zo mee eens ben Clown
Laatst bijgewerkt door Annash op 23-05-04 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 21:36

Rainie schreef:
Ik wil eigenlijk wel naar dat speciale stukje bos van jou, Shanna. Met de boomstam over het water enzo Lachen

De witte wieven.. Caithlynn! Gezellig Haha! Als je een keer hier komt Paulien, zal ik het je laten zien!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:05

shanna, daar bij driebergen was wel een mooi bos en een 'vijver' ofzo en je weet de weg en redelijk in het midden Knipoog
in zeist hebben ze ook bos...

Kieffertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 22:42

Voorlopig werken we alleen nog aan het scenario en hebben we dus nog geen locatie nodig. Daarna zal eerst één meeting ergens op een zo centraal mogelijke plaats zijn. Daar bespreken we het hele verhaal, verdelen we de rollen en kijken we naar locatiemogelijkheden. Misschien is het zo te verdelen dat bepaalde delen maar door een aantal mensen gespeeld worden die dicht bij elkaar in de buurt wonen. De crew zal natuurlijk overal bij moeten zijn. Als je je daarvoor aan wilt melden, zou ik dat graag willen weten. Ook mensen met materiaal zijn natuulijk altijd welkom! Nu wil ik graag weten of je het verhaal goed vindt en eventueel mee wilt helpen.

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 23:02

over de mannelijke hoofdrolspeler:
dan was ik weer te snel Knipoog

Jammer dat ik geen videocamera heb, dan zou ik 'de making of' wel verzorgen Knipoog

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 09:14

Ellende schreef:
over de mannelijke hoofdrolspeler:
dan was ik weer te snel Knipoog

Jammer dat ik geen videocamera heb, dan zou ik 'de making of' wel verzorgen Knipoog

En als wij er nu 1 kunnen regelen, wil jij dan niet filmen Tong uitsteken

Rhea heeft gelijk. Voorlopig moet eerst het verhaal in elkaar gezet worden. Dan een meeting en verdeling. Daarna kunnen we pas beginnen. Dat duurt nog wel even. Paulien zei gister op msn wel dat het wel wat op school leek.
Waarop ik antwoordde dat het dan zeer zeker wel mijn favoriete vak is Tong uitsteken
Haha! Ik moet nog veel leren hierin, maar ik vind het erg leuk en het komt vast allemaal goed als iedereen wil leren Haha!

En die mannelijke hoofdrolspeler... hm... ben benieuwd of hij nu nog wil, als hij dit leest Tong uitsteken

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 11:04

hmm ik wil ook wel meedoen.. kan denk ik alleen zonder peerd. denk dat dandy dat iets TE geweldig vindt, bos en hij gaat niet meer terug in draf. lijkt me niet zo'n heel goed idee Knipoog.. zet mij maar op de lijst Tong uitsteken

Amberto

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 11:26

Leuk idee hoor! Ik wil wel tips geven mbt het filmen enzo. Doe namelijk een opleiding waarbij je van alles leert over filmtechnieken enzo, en heel toevallig heb ik daar over 3 weken een tentamen over Lachen Kan ik mooi meteen leren door t voor jullie op te zoeken. Jammer dat t zo ver weg is, anders had ik ook nog een professionele camera kunnen regelen Lachen (maar dan moet ik er zelf weer bij zijn en dat gaat ook niet lukken vrees ik)... naja... als je nog iets wil weten over filmtechnieken e.d. mag je mij PB-en Lachen

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 12:32

heej heej, k heb ff een tijdje alles gemist, vind alles best, maar mijn paardje kan niet mee waarschijnlijk, misschien, als we het in de buurt van me vorge pony doen, mag k die wel mee, dat weet ik zelfs zeker, die staat in Oosterhout, vlak bij Breda, en daar is ook een supermooi bos enzo...dus ?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 12:32

Dat is heel fijn Amberto, denk dat we daar wel wat aan hebben Lachen

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 13:45

Loonse en Drunese duinen zijn erg mooi

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 14:18

weet je dat ik er echt heel erg zin in heb?
maar als het allleen om de vrolijke vrindin en M en P draait, hebben we maar 2 van ons nodig:? kunnen dr niet wat meer in?