heey ik heb er een gemaakt ze hebben het me uitgelegt ik heb een platte gemaakt is wel mooi behalve de lussen moet ik nog ff aan werken
Fotooo! Ik ga ook binnekort ff een frontriempje maken Je kunt bij de Intertoys trouwens die draadjes kopen en het heet daar Knoopiedoen vage naam
natascha_60 schreef:onstevig voor een frontriem? een frontriem is gewoon voor de sier volgens mij hoor? of ligt het aan mij:D:PEen frontriem is wel voor de sier.Een fronstuk niet. Ja, ik heb weer eens opgelet bij de uitleg
magic_lover schreef:jah by de blokker hier heb je 100 voor 3 eurohie rheet het ook knoopiedoen:P ja, maar bij zijn ze al uitverkocht.
asjoe4ever schreef:vet mooi, wil er ook 1 maken, maar het lukt me niet eens om een begin te maken nu toch wel... of is me uitleg zo bagger
Serendipity1 schreef:ik heb er een vliegenfrontriem van gemaaktheb helaas geen fotojammer!!!!die had ik willen zien!!!!!!!!!!!!!!
ik wil foto@s zien !!!!!!!!Kijk trouwens ffe nara me onderschrift(sorry oftopic)Maare, hoe maak je zo@n platte'????
*tromgeroffel* de foto's van paddy's nieuwe frontriem zijn er ik heb expres een knotje gemaakt zodat je het goed kan zien en van dichtbij