Pasteltekening van Snowdon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 02:07

dat witte is juist mooi! iedereen aan wie ik die foto's liet zien vind het echt een geweldig mooi paard, vooral juist omdat hij zo wit is Lachen
en de opmerking "jammer dat ik geen bekende bokker ben" snap ik ook niet helemaal Verward , hij heeft de tekening gewoon voor zijn verjaardag gekregen van (hele lieve) vrienden, niet omdat hij een 'bekende bokker' is Verward

Vinaba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 09:36

ik vind die tekening wel mooi hoor zeker omdat ik het nooit zou kunnen maken ik teken clowntjes Clown

VillaNeusjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 11:17

snap die opmerking ook niet echt van geen bekende bokker..
geloof dat maya en ik dit cadeau gegeven hebben omdat we goeie vrienden zijn. niet omdat ik wil lopen slijmen bij een of andere bokker...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-04 11:57

Alsof ik zoveel geld zou willen uitgeven aan een bekende bokker om daar bij te slijmen Het is zoals Jilleroo zegt, we hebben het cadeau gegeven, omdat we gewoon goede vrienden zijn, en we iets speciaals wilden geven, wegens een speciale leeftijd Lachen

wendy007

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 18:59

sorry voor mijn opmerkingen zo bedoel ik het nou ook weer niet hoor, en ik vind hem mooi hoor, maar omdat het paard wit is en het papier een andere kleur vind ik dingen niet zo duidelijk, maar dat is eigenlijk onzin want als je je bedenkt dat ie op wit papier had gestaan dan was ie niet goed overgekomen. Hoop dat jullie het mijn niet kwalijk nemen Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:31

Juist, zowel wit als zwart papier was niet mooi geweest, vandaar dat Deborah met het voorstel voor grijs papier kwam, en dat vind ik idd mooier Lachen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:36

dat van die bekende bokker, komt denk ik weg uit je eerste zin in dit topic Maya.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 19:43

Als we op alle slakken zout gaan leggen... Rolleyes Ik heb daar al een opmerking over gemaakt... En ik snap niet waarom je die post nu plaatst Verward

En Leon is een bekende bokker ja, is gewoon zo, als ik een topic plaats met mijn paard, en daar Snowdon half verdwaald op staat, krijg ik enkel opmerkingen over Snowdon Lachen Verder is ie jong, mannelijk, gek op paarden, en heeft een aparte tinker, dan val je wel op Knipoog

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:09

Maya schreef:
Verder is ie jong, mannelijk, gek op paarden, en heeft een aparte tinker, dan val je wel op Knipoog

Ik hou het even bij de quote... Knipoog Schijnheilig

Ik kan de tekening inmiddels zien, ik vind hem geweldig mooi geworden! Maay... Ik ben 2 maanden geleden ook jarig geweest he Knipoog

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:21

ik wist niet dat je kwaad werd Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:28

Ben niet kwaad, snap alleen niet waarom je dat postte? En waarom specifiek tegenover mij?

Owkey.. nu gaan al mijn vrienden dure cadeaus verwachten

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:38

Als je het maar weet Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:14

En wat gaat Maya dan verwachten als zij jarig is.... Schijnheilig

Buster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:23

Wauw zeg!
Heel erg mooi gedaan !!!
Hij lijkt sprekend; knap hoor!