Dag 3: LichtWederom bokt upload, en ruis Als iemand een betere optie heeft voor het uploaden van foto's hoor ik het graag.
Wat ontzettend leuk! Ik ga iig vanaf vandaag mee doen. Even kijken of ik mijn gemiste dagen nog ga inhalen.
PureSG schreef:Dag 3: LichtWederom bokt upload, en ruis Als iemand een betere optie heeft voor het uploaden van foto's hoor ik het graag.[ [url=m/2exsdE.jpg]Afbeelding[/url] ]Uploaden via Flickr. Gave foto trouwens!
Pandameisje schreef:Vealosz schreef:Mag ik nog mee doen?natuurlijk mag je mee doen Ga ik vandaag nog aan de slag.
Nayomie schreef:Uploaden via Flickr. Gave foto trouwens!Dankje! Ga ik het de volgende keer eens via Flickr proberen.
Oooh, ik heb daarnet met licht zitten spelen Hopen dat ze gelukt zijn Dan kan ik ook meteen mijn stamppot foto van gisteren erbij doen
Ik zal de challenge denk ik vooral met telefoon foto's doen Deze is nog van gisteren!Een pannenkoek en er stond nog een pannetje met eieren op het vuur op de achtergrond
3 December : Licht Zit ziek thuis dus de opties zijn wat beperk maar hoop morgen gewoon weer er uit te kunnen en dan gaat de camera alvast mee
Eefsel2109 schreef:Ik zal de challenge denk ik vooral met telefoon foto's doen Deze is nog van gisteren!Een pannenkoek en er stond nog een pannetje met eieren op het vuur op de achtergrond [ [url=m/VHZu7K.jpg]Afbeelding[/url] ]Oh, hier krijg ik spontaan trek van
Dag 3: LichtBeetje aan 't klooien met HDR, waar deze per ongeluk uit kwam. Eigenlijk mislukt, maar ik vond em toch gaver dan de gewone foto
Wat een ontzettend gaaf effect zeg, Annemiek! Goed, ik zit aan huis gekluisterd, kan vrij weinig dus beetje voordehandliggende foto. 3 december; licht