ze zullen zo wel pogen om jou de mond te snoeren.Overigens is het niet heel gek dat het bedrijf van dit topic weet, de bedrijfsnaam is ergens genoemd toch? Via Google alert ben je zo getipt. Of misschien lezen ze wel standaard mee op bokt.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ze zullen zo wel pogen om jou de mond te snoeren.
Plien91 schreef:Dat bedrijf schijt denk ik 7 kleuren stront dat jij alsnog een rekening stuurtze zullen zo wel pogen om jou de mond te snoeren.
Overigens is het niet heel gek dat het bedrijf van dit topic weet, de bedrijfsnaam is ergens genoemd toch? Via Google alert ben je zo getipt. Of misschien lezen ze wel standaard mee op bokt.

Peerke_ schreef:Dus, jij geeft je vriendin toestemming om de foto naar dat bedrijf te emailen ?
Dan kun je toch verwachten dat het bedrijf deze foto zal gebruiken ?
bumblebijtje schreef:Euhm niet banketstaaf maar lees de regels van facebook over hun gebruik vsn fotos die je op facebook plaatst...... mensen mogen die fotos gebruiken hellaas.
Sammie schreef:Overigens als ze toch meelezen.. Het verwijderen van de foto ontslaat het bedrijf niet meteen van hun vergoedingsplicht voor de periode waarin de foto wél is gebruikt.
Aangezien ik nog steeds geen flauw benul heb om welk bedrijf het precies gaat (en ik hoef het op dit moment ook niet te weten ook) snap ik hun reactie over dat punt totaal niet!
Sammie schreef:bumblebijtje schreef:Euhm niet banketstaaf maar lees de regels van facebook over hun gebruik vsn fotos die je op facebook plaatst...... mensen mogen die fotos gebruiken hellaas.
En dat is dus helemaal niet zo. Een hardnekkig broodje Aap.
Ik had zelf gekozen om zelf met een voorstel je komen en niet de bal in hun handen te leggen. Dus ofwel zelf een bedrag ofwel een item uit hun webwinkel. (en je hebt ook niet aangekaart of je wil dat die foto verwijderd wordt of dat ze hem voor x bedrag mogen gebruiken.)
Citaat:Wanneer je inhoud of informatie publiceert met de instelling Openbaar, betekent dit dat je iedereen, inclusief mensen buiten Facebook, toestemming geeft om die informatie te bekijken en te gebruiken en deze aan jou te koppelen (d.w.z. je naam en profielfoto).
romyloverrr schreef:Dat gaat dus om je profielfoto en achtergrond, die heb je op openbaar staan en kan dus iedereen ook zien.
(Wat logisch is eigenlijk)
Ik vermoed dat dat hierover gaat.
Peerke_ schreef:Dan lees de voorwaarden nog maar eens goed door, 2.4
https://www.facebook.com/legal/termsCitaat:Wanneer je inhoud of informatie publiceert met de instelling Openbaar, betekent dit dat je iedereen, inclusief mensen buiten Facebook, toestemming geeft om die informatie te bekijken en te gebruiken en deze aan jou te koppelen (d.w.z. je naam en profielfoto).

Peerke_ schreef:Dus, jij geeft je vriendin toestemming om de foto naar dat bedrijf te emailen ?
Dan kun je toch verwachten dat het bedrijf deze foto zal gebruiken ?