Ik ga het dit jaar ook weer proberen! Vandaag maar week 1 inzenden
Anoniem
Geplaatst: 01-01-15 13:41
Poeh, wat een reacties al! Ik doe uiteraard ook weer mee, en ga voor het hele jaar inzenden! Marlies, wat ben jij verdomd snel met je vuurwerkfoto's. Malissa, jij trouwens ook, prachtig!
Snel? Toen ik een topic opende stonden er al 4 ofzo.
Super bedankt voor de feedback!!
Fellow
Geplaatst: 01-01-15 13:48
Ik ga het ook weer proberen. Heb alleen even ruzie met uploaden, flickr geeft een soort rare korrel en bokt-upload is alsof er een soort vage waas overheen zit.
Fellow, ik vind de bovenste van de twee veel mooier van kwaliteit.
Anoniem
Geplaatst: 01-01-15 13:55
Bellatrix schreef:
Snel? Toen ik een topic opende stonden er al 4 ofzo.
Super bedankt voor de feedback!!
Maar op fb staat er ook nog een hele serie, en misschien heeft de rest er maar één gedaan of zo.
Fellow
Geplaatst: 01-01-15 13:56
Agossie schreef:
Fellow, ik vind de bovenste van de twee veel mooier van kwaliteit.
Ja ik ook, maar ik 'schrok' wel een beetje van die rare korrel die opeens over de foto zat, maarja, heeft misschien ook wel weer wat.
glenstorm
Geplaatst: 01-01-15 13:56
Ik wil dit jaar het ook graag proberen. Vorig jaar begonnen met fotograferen en heb het topic wel voorbij zien komen, maar dat vond ik nog te vroeg.
MyHu
Geplaatst: 01-01-15 14:00
Vorig jaar helaas niet kunnen afmaken, maar dit jaar doe ik mijn uiterste best!
Week 1 Week 1 by equestrianmy, on Flickr Ik mis zelf heel veel scherpte, dat is echt heel jammer en eigenlijk doel nummer 1 in mijn foto's, was ook eigenlijk mijn voornemen, maar naja..
Ik ga ook een verzamelplek aanmaken. Iemand suggestie voor makkelijke plek? nu ik toxh al die vuurwrk fotos zie baal ik echt dat ik mijn camera vergeten was..
Ik ga ook weer meedoen dit jaar! Moet nog nadenken over een foto voor deze week Ik hoop dit jaar nog meer vooruit te gaan, en hoop dat ik genoeg tijd ga hebben om er serieus mee bezig te zijn. Ik studeer namelijk dit jaar af
monbyou
Geplaatst: 01-01-15 14:36
Ik doe dit jaar ook weer mee Mijn week 1 ik hoop dit jaar nog meer te leren over foto's maken en bewerken
glenstorm
Geplaatst: 01-01-15 14:42
Edit: Er ging even iets mis met de kleuren. Ik ga het zo opnieuw proberen.
HeavensLove
Geplaatst: 01-01-15 14:45
Carolaaxxxx schreef:
Ik ga ook een verzamelplek aanmaken. Iemand suggestie voor makkelijke plek? nu ik toxh al die vuurwrk fotos zie baal ik echt dat ik mijn camera vergeten was..