Ik heb nu een 2-, 6- en 10-stops ND filter die ik kan mix&matchen. Dan kan ik dus 2, 6, 8, 10, 12 en 16 stops creëren, omdat ik 2 sleuven heb in mijn filterhouder.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Verzendkosten vielen ook reuze mee. De uitdaging bij LEE zit hem er ook in dat er op sommige items een levertijd kan zitten van een paar weken als het niet op voorraad is in Nederlandse winkel.
 Verzendkosten vielen ook reuze mee. De uitdaging bij LEE zit hem er ook in dat er op sommige items een levertijd kan zitten van een paar weken als het niet op voorraad is in Nederlandse winkel. 

Zo goedkoop is het nou ook weer niet.
 Zo goedkoop is het nou ook weer niet.  Ik neem aan dat met de kleurzweem van de ND-filters nog wel mee weg valt te komen in de nabewerking? Met een GND-filter wordt dat al een stuk lastiger...
 Ik neem aan dat met de kleurzweem van de ND-filters nog wel mee weg valt te komen in de nabewerking? Met een GND-filter wordt dat al een stuk lastiger...

, maar mijn babyCanon met 18-55mm gaat mee als backupbody.
, maar mijn babyCanon met 18-55mm gaat mee als backupbody.

Ga ik ook zeker een keer mee experimenteren als ik er ook eentje heb.
 Ga ik ook zeker een keer mee experimenteren als ik er ook eentje heb. Hebben ze er allemaal last van of alleen als je ze gaat stapelen?
 Hebben ze er allemaal last van of alleen als je ze gaat stapelen?  

Ik heb ook nog even geprobeerd met mijn .6 Hard GND. Dat werd niets, want de wolken waren al best donker en heb dus zonder GND filter gefotografeerd.
 Ik heb ook nog even geprobeerd met mijn .6 Hard GND. Dat werd niets, want de wolken waren al best donker en heb dus zonder GND filter gefotografeerd.