Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fellow schreef:Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar ik zelf sta er niet zo om te springen als hier mensen telefoonkwaliteit foto's gaan plaatsen. Want het is toch de bedoeling dat je je gaat ontwikkelen op het gebied van fotografie en dat je leuke tips kunt geven en krijgen enzo? Ik denk niet dat dat gaat werken als je fotografeert met je mobiel..
magda_90 schreef:De vingers jeuken wel hoor, ik moet nu echt afkicken van het idee dat ik wekelijks 2 foto's moet inzenden voor de projecten.
Maar goed, realistisch gezien kan ik de eerste 4 weken voor foto's zorgen en daarna wordt het stukken gecompliceerder helaas.
In plaats daarvan wordt ik maar een meelezer en beoordelaar goed?
Agossie schreef:Fellow schreef:Ik weet niet wat jullie hiervan vinden, maar ik zelf sta er niet zo om te springen als hier mensen telefoonkwaliteit foto's gaan plaatsen. Want het is toch de bedoeling dat je je gaat ontwikkelen op het gebied van fotografie en dat je leuke tips kunt geven en krijgen enzo? Ik denk niet dat dat gaat werken als je fotografeert met je mobiel..
Ik snap je punt, Fellow, maar ik vind het wel eerlijk om mensen die geen camera kunnen veroorloven ook een kans te geven. Ik weet uit ervaring dat er met iPhones geweldige foto's gemaakt kunnen worden. Als ze er beter van leert kijken naar foto's en betere foto's wil maken (composities), dan is één van de doelen van dit topic toch alweer bereikt.
Bellatrix schreef:Maar het is eigenlijk meer een manipulatie toch? Of iig een extreme bewerking?