Mitchall schreef:Even iets heel anders: Is het dan ook niet zo dat de TS vaak de bokkers die zij (goed) kent eruit
kiest, of met wie zij kan carpoolen? Dat er dus met vriendjespolitiek wordt gespeeld? (gewoon pure
nieuwsgierigheid)
DIT viel mij regelmatig ook op..
Goof schreef:Citaat:Dus bedacht ik, om het voor modellen aantrekkelijk te maken te komen, laat ik ook niet jan en alleman komen fotograferen. Nikki(WildWings) is echt een van de betere fotografen van bokt, en meldde zich lastminute nog aan. Stel je voor dat ze onderaan de reservelijst kwam, en iemand met een standaard kitlensje wel mee had gemogen; niet echt motiverend voor modellen natuurlijk
Ik krijg dus echt jeuk van zo'n opmerking in alle eerlijkheid.
As wildwings (in dit geval) (te) laat is om zich aan te melden heeft ze toch gewoon pech net als alle andere die (te) laat zijn? Maar omdat zij goed is moet zij maar mee terwijl iemand met een 'kitlensje' dan maar een pb ontvangt met "nee sorry, je hebt 'maar' een kitlens. Jou willen we niet".....![]()
MOdellen moeten blij zijn dat ze op deze manier gratis foto's kunnen ontvangen en vaak nog hele mooie ook.
Maar een meeting moet voor iedereen toegankelijk zijn.
Ook mee eens.