Dat heeft pickwick niet gedaan, ik heb een bericht gestuurd waar de foto gebleven was maar ze wisten van niks en wouden graag de foto's zien. Ik heb ze de link gestuurd en ze vonden het super!!
jolandje
Geplaatst: 15-01-13 15:01
jee, wat mooi gemaakt, en het klopt allemaal, heel gaaf, de kopjes in de boom , de sneeuw, het zijn echte sprookjesfoto's
Ik vind jouw foto's altijd prachtig, je hebt een heerlijke eigen stijl! Dat kunnen niet veel mensen zeggen dus wees daar trots op en ga er vooral mee door.
Geweldig idee dit,erg mooi model en de sneeuw maakt het helemaal af vindt ik!
Zou gaaf zijn als ze deze foto's in de reclame van pickwick gaan gebruiken
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-13 17:35
Bedankt voor alle reacties, super!
Marieke_K: Oh wat leuk!!
En....... ik heb een hele coole update! Ik ben namelijk vanmiddag gebeld door Douwe Egberts! (waar Pickwick van is) Helaas kon ik toen niet opnemen en heb ik een paar minuten later terug gebeld maar kreeg de centrale aan de telefoon en die wisten niet wie van het bedrijf naar mij gebeld had. De mevrouw die ik aan de lijn had zei dat ze me terug zouden bellen, dus ik hoop dat ze dat zo snel mogelijk doen! Ben echt heel erg benieuwd
wauw wat gaaf dat je gebeld ben hopelijk bellen ze je snel op...en zien we je terug in b.v een reclame filmpje ofzo wat een werk zal er in deze jurk gezeten hebben hoe heb je dat eigenljk allemaal vast gemaakt??
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-13 17:58
Lijm lijm en nog veel meer lijm Oja en ook tweezijdig plak tape