Corelli schreef:wauw, geweldige foto's en prachtige bewerkingen in mijn ogen
Op foto 8 zie ik in de lichtvlek een zittend jongetje, heel grappig!
KADUNK val van me stoel, echt ik zie het nu ook
bijna griezelig gezin TS de foto niet bewerkt heeft. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik zie het niet 
Ik stoor me hier en daar aan de wazige onscherpte, maar heel erg is dit niet. Wel zou ik een kleinere selectie maken als ik jou was, lang niet alle foto's zijn even sterk. Ik zou dus de beste eruit pikken, al zet je maar drie foto's neer. Liever een klein aantal sterke foto's dan een groot aantal waar ook veel mindere tussen zitten.
Zonde van de overbelichtheid in het gezicht van het meisje. Ook vind ik je vignettering storend, die lijkt ontzettend ongelijk.
leuk moment ook om vast te leggen. Het halstertouw (neem ik aan) is alleen wel extreem lelijk en duidelijk weggewerkt.
Zonde.
De kleuren vind ik hier erg mooi.Ier_ schreef:Ik vind 't geweldig om je bewerkte foto's te zien, altijd een keisterke uitstraling.. Toch vraag ik me af hoe jouw foto's uit de camera komen, zonder enige bewerking.. Je bent imo vernieuwend maar daarnaast vraag ik me ook af hoe je kwaliteiten zijn als 'gewoon fotograaf' zonder overduidelijke nabewerking..

Loontje_ schreef:Courses schreef:Ik vind het mooie foto's, no offence.
Maar vind ze meer wat voor het bewerk subfora o.i.d.
Bespeur ik daar wat jaloesie?Sorry hoor maar die opmerking vind ik echt kinderachtig, er staat zelfs in de beginpost wat ik aan bewerken heb gedaan. Maja sommige mensen--- en ik wil er ook helemaal geen discussie over maken ofzo, ik vind het gewoon een wat ongepaste opmerking van je
omdat iemand haar mening geeft is ze meteen jaloers? Wat een onzin, iemand mag toch gewoon een mening hebben, natuurlijk is ze dan niet meteen jaloers. Hoe kom je er op. 

niet omdat ik wil weten wat je er allemaal aan gedaan hebt, maar meer omdat ik je bewerking niet op alle foto's iets toe vind voegen en omdat ik me afvraag of je je misschien wat meer los moet maken van deze voor jou inmiddels standaardbewerking, aangezien sommige foto's er waarschijnlijk mooier uitkomen zonder deze bewerkte stijl. Bij sommige foto's vind ik het heel erg mooi, maar bij andere vraag ik me af of ze wel in het rijtje passen en of het echt nodig is. Ier_ schreef:Ik vind 't geweldig om je bewerkte foto's te zien, altijd een keisterke uitstraling.. Toch vraag ik me af hoe jouw foto's uit de camera komen, zonder enige bewerking.. Je bent imo vernieuwend maar daarnaast vraag ik me ook af hoe je kwaliteiten zijn als 'gewoon fotograaf' zonder overduidelijke nabewerking..

... Je oog voor compositie, kleurgebruik, en je kiest de momenten perfect uit.. Geweldig meer kan ik niet zeggen
*buigt diep*