haha, ja, dat klopt!!! Maar dan is er ook nog Australie, Nieuw Zeeland, Schotland, Ierland, Noorwegen, moet ik nog verder gaan?
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-10 18:54
hahah jaa idd in noorwegen ben ik al eens geweest maar toen had ik nog geen SLR ik wil er dit jaar graag heen! en Nieuw-Zeeland en Australie staan al op de planning en Groot Brittanie ook
Top natuurlijk, om reizen zoals deze van de TS te maken! Maar dat soort dingen kun je bespreken op het forum dat speciaal is bedoeld voor reizen: [BEU]. Graag hier weer ontopic! Alvast bedankt.
*Veegt kwijl van kin* Wow, wat een schitterende foto's zeg!! Die kleuren, jeetje mina, prachtig!! Heb je de kleuren van de foto's bewerkt, of komen ze zo als RAW uit je camera? Ik ben heel benieuwd, want ik wil ook in RAW gaan schieten .
Dankje! Als RAW komen je foto's zeker niet zo uit je camera! ze zijn zelfs nog grauwen en contrastlozer dan als je en Jpeg schiet het handige van RAW is juist dat als je je foto's bewerkt (wat je eigenlijk dus moet doen als je in RAW schiet) je foto's dan dezelfde kwaliteit behouden, als je jpeg gaat bewerken kan de kwaliteit erg achteruit gaan en met RAW is dat niet het geval! RAW heeft zo zijn nadelen ook dat het veel meer ruimte kost op je kaartje maar kwaliteit is vaak toch wel erg belangrijk en daar moet je soms wat voor over hebben!
Mooie foto's, alleen voor mij is die boom in het midden van foto 1 tóch storend. Ik heb er een tijd naar gekeken en ik blijf denken: haal die boom weg.
Klein puntje nog: Traveling through America. Oh en ik had zelf iets minder foto's gepost en wat groter en dan bijv. een paar dagen later weer een topic geopend, ik vind het nu namelijk teveel om overal commentaar op te geven.
Eknowledge
Geplaatst: 05-10-10 19:46
OMG zo mooi zeg!! Ik ga op je website kijken naar de rest! Prachtig gewoon! Vind foto 1 net erg cool door die boom En die vogel! OMG zo cool zeg!
Ik heb tijden naar de eerste foto zitten kijken, Wauw!!!! Het doet mij aan een filmposter van een rampenfilm denken . Lekker onheilspellend sfeertje Prachtig. De rest van de foto's ook helemaal geweldig.
ik alle landschap foto's gewoon gefotografeerd met mijn kitlens 18-55mm
NinetyFour
Geplaatst: 14-10-10 17:26
Wauw! Ze zijn echt prachtig, kan zo snel echt geen commentaar verzinnen
Yasmine
Geplaatst: 14-10-10 17:34
LisaDijk schreef:
Dankje!
ik alle landschap foto's gewoon gefotografeerd met mijn kitlens 18-55mm
Ik heb overigens ook even naar de Exif-gegevens van je foto's gekeken. En ik denk dat dit toch wel het bewijs is van de uitspraak "de fotograaf maakt het beeld" en niet de lenzen die er opzitten. Een dure lens maakt niet per se geweldige foto's, en goedkope(re) lenzen kunnen ook prachtige foto's maken. De foto's die jij uit een 18-55 kitlensje haalt vind ik fenomenaal