Het aan foto's komen is natuurlijk niet het probleem waar Mireille op doelt. +) Het gaat er volgens mij meer om dat er vaak niet zoveel bewerkingen worden geplaatst, of zo weinig dat het de moeite van dit specifieke topic vaak niet waard is. Toen dit topic niet begon (ik word oud
), werden er soms wel ruim 20 bewerkingen geplaatst van één foto! Het leuke was toen dat je kon zien hoe iedereen zo'n foto creatief benaderde, dat zie ik tegenwoordig nauwelijks meer. Dit topic heeft daarom voor mij weinig meerwaarde boven het gewone aanvraag- en resultatentopic voor beeldbewerking.
Ik wijt het gebrek aan belangstelling toch voor een groot deel aan de foto's die worden geplaatst. Dat mag van mij echt véél selectiever. Jammer dan dat niet iedereen aan de beurt komt die geen mooie foto's heeft, maar dat ik ook niet waar dit topic om draait. Als je zo graag een bewerking wilt kun je je foto beter in het gewone aanvraagtopic zetten.
Neem dit topic: paard met een deken en beenbeschermig, dan haak ik al af en haal ik wel wat leuks uit het gewone aanvraagtopic.