Eline waar komt de kleding vandaan? koop je die of wordt die gemaakt?
Hele mooie fotos
janouk
Blogger
Geplaatst: 11-02-10 18:45
Ik vind de foto's macaber. Ze zijn goed. Maar ik word er erg onrustig van als ik naar de foto's kijk. Mij te eng, te indringend. Dus zeker goede foto's, maar ze zullen bij mij nooit aan de muur hangen.
Loiz
Geplaatst: 11-02-10 18:50
Gave foto's, aparte composities en vreemde ideeën! Vind het echt vreselijk goede foto's, de een beter dan de ander, maar je durft echt veel 'vreemde' dingen te doen!
Plokkie: ik ben bang van niet Ik werk vaak wel met 'amateurmodellen', maar ik ben vaak heel specifiek op zoek naar een bepaald type mens dat precies in de foto past. Seren: 90% van de kleding die je ziet is van de modellen zelf, soms zelfgemaakt (5, 8, 10 deels) en soms gekocht - maar waar kan ik je niet vertellen. Als ik echt specifiek op zoek ben naar een kledingstuk, koop ik het zelf of laat ik het maken (de bruidsjurk en nachtpon op #1 en #2 heb ik bijvoorbeeld gekocht) Janouk: Dankjewel voor je reactie! Ik kan het me trouwens voorstellen, het macabere is iets wat mij zelf trekt, maar ik weet dat lang niet iedereen het op prijs stelt. en Loiz: Ik houd van vreemd
knolle_krack
Geplaatst: 13-02-10 02:15
Wauw.. wat een plaatjes.. gewoon genieten echt prachtigg!! zulke mooie kleuren echt super mooi!!!
Ik heb ook met open mond zitten kijken. Je hebt echt oog voor aparte, mooie en vooral interessante foto's. Ik vind serieus dat je er iets mee moet gaan doen...je moet wat met je talent doen.
Wow, ik moet zeggen ik ben wel fan van jouw werk! Echt prachtig.. Telkens als ik een topic of bericht van jou zie is het ook even zo van: Hee! dat is Christien.. Wel grappig om haar zo terug te zien..
WolinLotte
Geplaatst: 14-02-10 11:35
Ik heb al eerder in je topic gereageerd, maar toen nog niet doorgelinkt naar je site.. Ik ben toch even wezen neuzen.. en wat jij met je camera kan is ongelooflijk!! Ik vind de foto van de engel en die vleugels zo goed.. niemand die dat durft te bedenken.. of laat staan.. durft uit te beelden. Het is macaber, en daar hou ik van, gaat onze verbeelding soms te boven .. Ik hou van je werk, vind het geweldig!!
Geweldige foto's echt waar. Vooral die van die Lolita serie vind ik heel erg gaaf gedaan! Waar had je die meiden vandaan gelukt als ik vragen mag? Want ik ken namelijk een heel stel dames van een lolitaforum, dus ik ben wel nieuwsgierig hihi
6 en 8 vind ik echt geweldig heel sfeervol en vol fantasie, hou ik van en wouw waar haal je die práchtige kleren allemaal vandaan? *is heel jaloers* (en als je ooit nog een model nodig hebt... )
marleen110
Geplaatst: 25-02-10 15:53
poe wat maak jij mooie foto's!! foto 1 vind ik geweldig! en foto 3 vind ik echt wat hebben, zo duister... echt heel mooi!!