Hij (Marcel) was normaal ten dode opgeschreven, maar de dierenarts heeft hem naar iemand gebracht waar ze hem met de fles hebben gevoed.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn week 16

Hoop dat hij niet te veel inlevert op kwaliteit.

.

Ik vind het een erg geslaagde double exposure!

De locatie past er perfect bij, je speelt heel leuk met het licht en je compositie is erg sterk. Knap gedaan!

Heel erg knap gedaan!
Erg geslaagde foto, knap werk hoor!
De pony heeft een erg lieve uitstraling!
Hij springt er heel mooi uit door je goeie DoF, en de ogen lijken levensecht. Ik heb het gevoel dat hij zo uit mijn scherm kan springen 
Leuk gedaan!
Ik hou echt van dat gave sfeertje, en wat komen de kleuren mooi uit! Knap werk!
20 pagina's bijlezen, daar zal je je werk mee hebben hoor! Ik zit al te zuchten omdat ik 2 pagina's achter loop 
Ik heb de indruk dat je foto wat onderbelicht is, het wit van het katje ziet er een beetje oranje uit. Je hebt echter wel voldoende detail vastgelegd, dus het is volgens mij eenvoudig een beetje op te lichten in de nabewerking 
Knap gedaan!
De rest van de foto's zijn trouwens ook erg gaaf
Het licht in de ogen valt best mee hoor, het ziet er heel natuurlijk uit.

Ik heb het gevoel dat ze zo van mijn scherm kan opvliegen, erg knap gedaan!
De kleuren van de kledij contrasteren heel mooi tegen de achtergrond, de kinderen hebben een erg spontane blik en je weet er een zacht en aangenaam geheel van te maken

De kip/kalkoen lijkt iets onderbelicht ten opzichte van de achtergrond, maar dat komt doordat het licht erg hard is. Misschien was een invulflitsje wel aangewezen hier?
Gaaf gedaan!
Hij lijkt me ook niet superscherp maar dat kan aan de upload liggen...
Knap werk!

Jammer dat het hoofd en de kruiwagen er niet volledig op staan!
Netjes gedaan voor een slecht verlichte binnenbak! Jammer dat de benen er niet volledig op staan
Heb je de ogen nog nabewerkt of heb je die met je belichting zo mooi gekregen?
Erg leuk gedaan!
Gaaf gedaan!
Ik weet niet of het zwart-wit mijn eerste keuze zou geweest zijn, maar verder vind ik hem heel geslaagd! Knap werk!
Een beetje jammmer ook van de jury-auto 
Het onderwerp springt er erg mooi uit, de foto lijkt echt kracht en energie uit te stralen. Erg knap gedaan 
Wel een fijne foto!
Heel erg intrigerend beeld, de kijker wordt er echt in gezogen en uitgenodigd om het verhaal achter dit beeld zelf aan te vullen. Heel erg knap gedaan!
! Eline91 schreef:Lipydo Ontzettend intrigerend portret, ik kan er blijven naar kijken! Erg gaaf gedaan! De kleuren komen erg mooi uit en het model heeft een heel interessante blik, de belichting is ook erg interessantHeb je de ogen nog nabewerkt of heb je die met je belichting zo mooi gekregen?