[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:46

MarijeR: Ik had zelf géén idee van welk ras het was. Vond het gewoon een leuk lam :)
Hij (Marcel) was normaal ten dode opgeschreven, maar de dierenarts heeft hem naar iemand gebracht waar ze hem met de fles hebben gevoed.

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:52

Weer lekker nippertjes tijd :) Mijn week 16

Ik ga de uitvergrote foto inleveren die ik vorige week ook heb ingestuurd. Deze week verbeterd bewerkt. :)

Ik dacht dat hij niet scherp zou zijn omdat ik te veel had ingezoomd maar ik vind hem toch heel tof. :)

Helaas wel bokt upload omdat ik niet op mijn eigen pc zit. :( Hoop dat hij niet te veel inlevert op kwaliteit.

Afbeelding

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:55

Wegens gedoe even op de valreep dit keer :o

Week 16

Afbeelding

JewEmm

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:56

Week 16
Afbeelding

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:57

Mijn week 16:
Afbeelding
Ik verzamel hier.

Even een foto uit de oude doos, ik realiseer me net dat ik nog een foto moest plaatsen :o.
Dit is een foto van eind december, door glas heen, dus het is niet de beste.

showteam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:01

Bedankt NESCAFE en Simone *D

Mzorro: wat een schattig ding, is die van jou <3 ?

aNoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:02

Ik probeer al een hele tijd mn foto in te leveren maar mn intenet doet de heletijd niet op mn laptop .. :(

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:02

Ik wilde dus een foto maken van een zwaan, alleen toen ik m'n week 16 aan t maken was kwam er een hond grommend en blaffend en al op me af rennen, die liep daarna op de plek waar ik de zwaan wilde fotograferen en ik had geen zin in weer die hond, Dus volgende week beter hoop ik

aNoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:06

Een paar minuutjes te laat *sorry*
Week 16:
Afbeelding

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:26

billionache schreef:
Ahhh SternPhoto <3 is dat een Heidewachtel pup?

Is een Drentse patrijs van 5 jaar haha

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:27

Ohh echt? :oo zag er echt een puppy in haha!
Bovendien hebben patrijzen normaal altijd een bles, vandaar de verwarring!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 22:46

De samenvatting van week 16 - 2015:

Agossie verzamelt hier
Anouska15
Ash_
Asselruiter
Astor verzamelt hier
Bellatrix verzamelt hier
billionache verzamelt hier
binky
Brechtjee verzamelt hier
Bumblehorse
caaramel
calice
cathyenbeau
Cioccolato
crazy_horses
CrazyIris verzamelt hier
Dandy200 verzamelt hier
Deetjeeuh verzamelt hier
Eline91 hier
_Elke
elle108030
EskeGirl
GerdjeHoran verzamelt hier
glenstorm verzamelt hier
goriginal
Gracezellaa
Gub verzamelt hier
Hanna_94 verzamelt hier
HeavensLove verzamelt hier
hilly200 verzamelt hier
horserider22
Iejoorr
Ingvild
IsaCalixa
it_is_me verzamelt hier
ismy
Jespri verzamelt hier
Jessica_1998
JewEmm verzamelt hier
jilinda
joeluna verzamelt hier
Jolijnn
Joysieee
Kanzi verzamelt hier
Killyenn
KimdeGroot94
Kimmetjee04
k_m verzamelt hier
LauraBloem
LinSa
Lipydo
louiisaa
LOVESUSHI verzamelt hier
LoveUggs
Maaaarije
magda_90 verzamelt hier
manonfleur verzamelt hier
MarBri
Mariett verzamelt hier
MarijeR verzamelt hier
Marit
Marjoow verzamelt hier
monbyou
Murthul verzamelt hier
MyHu verzamelt hier
MZorro
NESCAFE verzamelt hier
Niece
_Patriciaa verzamelt hier
ponyaddicted verzamelt hier
PrimaDonna_ verzamelt hier
quartel verzamelt hier
Racheel verzamelt hier
Revanches
Robin_Rikkie verzamelt hier
rosslover verzamelt hier
Sanne_com verzamelt hier
SharonPlugge
showteam
S_imonee verzamelt hier
Sicayes verzamelt hier
Sodeletuut
SternPhoto
Suuszels verzamelt hier
taarss
tesseke
TeSzZz verzamelt hier
Tivara verzamelt hier
Valerie98
verosjaak verzamelt hier
wendy1987 verzamelt hier
WiancaR verzamelt hier
XiiaaooNaa
Ylvy

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 23:09

Mijn week 17.

Afbeelding

In overleg met Agossie plaats ik 2 weken geen foto's ivm vakantie.
Daarna zal ik jullie hopelijk overgooien met thailandplaatjes :=

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 07:31

Gave foto Ylvy!

Nefertarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 07:45

Mijn week 16:

Afbeelding

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 07:49

Week 17

Afbeelding

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 07:50

Dankjewel verosjaak :)

louiisaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:01

kan ik achter mijn naar ook het linkje :) ik verzamel hier :D : louisahoenstokfotografie.jimdo.com

mijn week 17 :)

Afbeelding

ik weet nog niet hoe ik via flickr de link moet pakken.. ? want de scherpte gaat via bokt zo achteruit :( weet iemand welke link ik daar moet pakken? *\o/*

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 09:08

Ik twijfelde tussen Danbo naast het Colosseo en deze :D Hij is gemaakt vanuit een zo een open citybus in Rome.

Week 17
f/2.8, 1/800, iso 100, 50 mm
Afbeelding

louiissaa, je moet op het pijltje 'met de bocht' klikken en dan BBCode, die link moet je dan kopiëren!

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:03

billionache schreef:
Ohh echt? :oo zag er echt een puppy in haha!
Bovendien hebben patrijzen normaal altijd een bles, vandaar de verwarring!

Ja klopt ik schold er ook al uit haha

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:34

Nieuwe week, tijd om mijn feedback af te werken :j

Sicayes Erg leuke foto! Je weet het dier op een heel aansprekende manier vast te leggen :)

crazy_horses Ontzettend leuke foto, heel gaaf effect met die vlinder :D Ik vind het een erg geslaagde double exposure!

binky Leuk gedaan zeg, lekker vrolijke foto :)

Kimmetjee04 Erg interessante foto, heel bijzonder sfeertje zo. Leuk effect met het tegenlicht ook :)

Dandy200 Leuke foto, de compositie lijkt wat krap maar verder is hij erg leuk :)

Marit Erg bijzondere foto, ik vind hem retegaaf! Heerlijk sfeertje, en de nabewerking is erg geslaagd :D

ismy Heerlijke foto zeg, ontzettend leuke sfeer :D De locatie past er perfect bij, je speelt heel leuk met het licht en je compositie is erg sterk. Knap gedaan!

Joysiee Erg leuk effect! Misschien had ik de uitsnede zelf iets anders gemaakt, zodat de 2 grote vlekken aan de rand van het frame liggen en niet er midden in, maar verder vind ik het leuk gedaan :)

Mariett Leuke foto zeg, je weet er veel gevoel in te leggen! Fijne nabewerking ook!

HeavensLove Wat een gaaf effect met die bloemen, erg knap gedaan!

PrimaDonna_ Erg interessante foto! De lucht heeft ook interessante kleurschakeringen waardoor ze een beetje aan water doet denken :)

Gub Waauw, wat een kleuren en lichtinval zeg! :D Heel erg knap gedaan!

Deetjeeuh Wat lief <3 Erg geslaagde foto, knap werk hoor!

Robin_Rikkie Erg gave foto, wat straalt dat hondje energie uit zeg :D

monbyou Wat een leuke foto :) De pony heeft een erg lieve uitstraling!

Hanna_94 Ontzettend gave foto zeg, heel erg knap hoe je de hond hebt vastgelegd :D Hij springt er heel mooi uit door je goeie DoF, en de ogen lijken levensecht. Ik heb het gevoel dat hij zo uit mijn scherm kan springen :)

MyHu Ach, wat een lieve foto :) Leuk gedaan!

Tivara Ik vind je foto opnieuw heel erg geslaagd :j Ik hou echt van dat gave sfeertje, en wat komen de kleuren mooi uit! Knap werk!

Astor Ontzettend gave foto, je geeft de band tussen het meisje en haar paard erg mooi weer! Ik vind je nabewerking ook heel erg geslaagd, hoe heb je dat gedaan?

MarBri Wat een leuke foto zeg, heel erg gaaf hoe je dat zeehondje hebt vastgelegd :D 20 pagina's bijlezen, daar zal je je werk mee hebben hoor! Ik zit al te zuchten omdat ik 2 pagina's achter loop :=

_Patriciaa Leuk katje, heel erg gaaf hoe je die vragende blik hebt vastgelegd :) Ik heb de indruk dat je foto wat onderbelicht is, het wit van het katje ziet er een beetje oranje uit. Je hebt echter wel voldoende detail vastgelegd, dus het is volgens mij eenvoudig een beetje op te lichten in de nabewerking :)

calice Leuk concept, en gaaf uitgevoerd! Hopelijk niks ernstig aan de hand? Veel beterschap in elk geval!

Ash_ Heel erg gave foto, de hond lijkt er echt uit te springen en je legt de gefocuste blik ook heel mooi vast. De hond contrasteert ook heel mooi met de achtergrond, waardoor de aandacht van de kijker er recht naartoe getrokken wordt :) Knap gedaan!

Marjoow Erg leuk gedaan, erg gaaf standpunt voor een foto! Ik had de compositie persoonlijk misschien iets ruimer genomen, maar ik vind de foto in elk geval erg geslaagd :)

KimdeGroot94 Wat gaaf zeg, een fotoshoot met een papegaai! Ik vind je foto heel erg geslaagd, de papagaai contrasteert mooi met de bloesems en lijkt er echt uit te springen :) De rest van de foto's zijn trouwens ook erg gaaf :j

TeSsZz Erg leuke foto, wat apart met die omheining :D Het licht in de ogen valt best mee hoor, het ziet er heel natuurlijk uit.

it_is_me Wat leuk zeg, de kleuren van de bloemen en de blaadjes contrasteren heel mooi met elkaar en door je perspectief creëer je erg veel diepte in je foto :)

Niece Klote van je feedback! :/ Volgende keer regelmatig opslaan! Ik vind je foto erg gaaf, maar de nabewerking is naar mijn gevoel inderdaad iets te heftig :)

SternPhoto Heel erg leuk hoe je dat hondje hebt vastgelegd! Ik vind je kleuren wel wat 'flets' ogen, je foto lijkt iets overbelicht. Verder wel erg netjes gedaan! :)

magda_90 Wat een gave foto Magda! Erg fijne DoF en kleuren, de vlinder lijkt er echt uit te springen :D Ik heb het gevoel dat ze zo van mijn scherm kan opvliegen, erg knap gedaan!

caaramel Leuk concept zeg, erg gaaf uitgevoerd :o

Suuszels Erg gave foto, de uitsnede is niet zo mijn ding maar verder is hij erg geslaagd ;)

k_m Wat een leuke en lieve foto zeg, ik vind hem heel erg geslaagd :j De kleuren van de kledij contrasteren heel mooi tegen de achtergrond, de kinderen hebben een erg spontane blik en je weet er een zacht en aangenaam geheel van te maken :)

Verosjaak Ik ben toch benieuwd naar je pup hoor! Erg gave foto trouwens, leuk effect met die reflectie van dat brugje in het water :)

cathyenbeau Leuke foto :) De kip/kalkoen lijkt iets onderbelicht ten opzichte van de achtergrond, maar dat komt doordat het licht erg hard is. Misschien was een invulflitsje wel aangewezen hier?

Revanches Enorm fijne foto, het meisje heeft een heel spontane blik en je weet een heel zacht en aangenaam geheel te creëren waar alle aandacht naar haar getrokken wordt. De witte accessoires zijn ook goed gekozen hier, erg knap gedaan!

SharonPlugge Erg leuke foto, gave zonsondergang!

showteam Anders maar zeker niet verkeerd :) Gaaf gedaan!

Jolijnn Hmm, ik vind de foto wat onrustig ogen. Je hebt erg harde schaduwen in het lichaam van het paard, waardoor je hem niet op de meest voordelige manier op foto hebt. Ik weet niet of zwart-wit wel de juiste keuze was voor deze foto, heb je het origineel in kleur nog?

Bumblehorse Erg leuke foto, je creëert echt diepte met die steentjes op de voorgrond :)

Maaarije Leuk gedaan, maar jammer van de donkere vlek rechtsboven :) Hij lijkt me ook niet superscherp maar dat kan aan de upload liggen...

tesseke Erg leuke foto, het lammetje springt er echt heel mooi uit en de achtergrond is rustgevend :) Knap werk!

Iejoorr Ik vind de compositie niet zo geslaagd, er is heel erg weinig ruimte rond het paard en het lijkt of hij met zijn hoofd tegen de rand van de foto gaat lopen :/ Had je hem zo genomen of heb je hem gecropt?

LauraBloem Leuke foto, erg netjes gedaan :)

Jilinda Ontzettend gave foto zeg, mijn aandacht wordt echt naar de bloemetjes getrokken en de kleuren komen heel mooi uit :)

MZorro Leuk hondje, wat grappig dat hij wou helpen := Jammer dat het hoofd en de kruiwagen er niet volledig op staan!

GerdjeHoran Leuke foto, gaaf actiemoment :) Netjes gedaan voor een slecht verlichte binnenbak! Jammer dat de benen er niet volledig op staan :o

Lipydo Ontzettend intrigerend portret, ik kan er blijven naar kijken! Erg gaaf gedaan! De kleuren komen erg mooi uit en het model heeft een heel interessante blik, de belichting is ook erg interessant :) Heb je de ogen nog nabewerkt of heb je die met je belichting zo mooi gekregen?

MarijeR Leuke foto zeg, ik krijg er echt een lentegevoel van :)

Jessica_1998 In je week 15 komt je onderwerp er niet zo mooi uit doordat je weinig contrast hebt, jammer dat het water zo donker is. Week 16 vind ik erg leuk, maar ik had hem persoonlijk iets meer gecropt zodat de takjes en andere blaadjes bovenaan en rechts er niet op staan.

Kanzi Wat een ontzettend gaaf concept zeg! :D Erg leuk gedaan!

_Elke Ik vind deze versie zeker leuker dan de vorige :j Gaaf gedaan!

quartel Wat een romantische foto, erg leuk :D Ik weet niet of het zwart-wit mijn eerste keuze zou geweest zijn, maar verder vind ik hem heel geslaagd! Knap werk!

JewEmm Erg gave foto, heel fijne compositie en de kleuren komen erg mooi uit :)

manonfleur Wat een leuke foto zeg, erg gaaf :D

ponyaddicted Leuke foto, maar jammer van de schaduw op het gezicht van de ruiter :) Een beetje jammmer ook van de jury-auto :=

Week 17

Ylvy Wat een ontzettend gave foto! :D Het onderwerp springt er erg mooi uit, de foto lijkt echt kracht en energie uit te stralen. Erg knap gedaan :j

Nefertarie Iets te laat, oeps := Wel een fijne foto!

quartel Heel erg leuke foto, ik krijg er spontaan een lentegevoel van :D

louiisaa Wat een fijne foto zeg! Erg leuk gedaan!

LOVESUSHI Waauw, je foto is echt enorm gaaf! :D Heel erg intrigerend beeld, de kijker wordt er echt in gezogen en uitgenodigd om het verhaal achter dit beeld zelf aan te vullen. Heel erg knap gedaan! :j

-------------------------

Reacties

S_imonee Bedankt voor de feedback :)

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:44

Oh helaas, gisteren vergeten in te sturen. Ik haak even af en kom weer meedoen wanneer ik meer tijd heb :)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 10:46

Bedankt voor de leuke feedback allemaal weer!

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:21

Bedankt Eline91 :) !

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 11:56

Eline91 schreef:
Lipydo Ontzettend intrigerend portret, ik kan er blijven naar kijken! Erg gaaf gedaan! De kleuren komen erg mooi uit en het model heeft een heel interessante blik, de belichting is ook erg interessant :) Heb je de ogen nog nabewerkt of heb je die met je belichting zo mooi gekregen?

Dankjewel voor je feedback! Ik heb niets gedaan met de ogen van het model, de zon stond al laag en daardoor kleuren ze mooi op. Ook haar kleur is van haarzelf :)