Deetjeeuh schreef:Lizaa01, heerlijke rustige sfeer brengt deze foto! Jou uitzicht? Heerlijk in ieder geval!
Dankjewel! Dit is helaas niet mijn uitzicht vanuit de tuin maar wel tijdens het wandelen met hondlief

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marit schreef:De samenvatting van week 25 - 2014:
Bumblehorse
Best hele fijne foto! Hij is wel ietsjes uitgebeten, de donkerde delen zijn erg donker en de witte wel erg wit, bloesje is net wat overbelicht. Je had het kunnen voorkomen door iets donkerder te belichten en dan de schaduwen op te lichten. Dat is meestal makkelijker dan hooglichten eruit halen
Marit schreef:De samenvatting van week 25 - 2014:
binky
Lieve foto! Je had misschien nog lager kunnen zitten zodat je meer op ooghoogte komt
Deetjeeuh schreef:Agossie, mooie foto! Liever had ik de achtergrond wat onscherper gezien omdat er toch nog wel wat rommeltjes zijn. Verder had ik óf alleen voor het bovenlijf gekozen óf helemaal. Verder vind ik het een goede foto qua belichting etc.!
Marit schreef:
Agossie schreef:Deetjeeuh schreef:Agossie, mooie foto! Liever had ik de achtergrond wat onscherper gezien omdat er toch nog wel wat rommeltjes zijn. Verder had ik óf alleen voor het bovenlijf gekozen óf helemaal. Verder vind ik het een goede foto qua belichting etc.!
Juist die belichting is bij concerten zo moeilijk. De achtergrond had ik ook graag iets onscherper gezien voor de bokeh, maar helaas stond het iets te dicht op de zanger. Voeten stonden er al niet op, dus dan is de keus om het òf zo te doen, òf bovenlijf, maar dan had de zanger de foto te veel 'gevuld', snap je? Vaak is het zo dat er met meer croppen net een ellenboog of knie of iets dergelijks afgesneden wordt, of je hebt heel veel "niets" aan de bovenkant (compositie). Maar wat ik al zei, het is (zeker) niet de beste foto uit de serie!![]()
Dank je voor je commentaar! Het is zeker welkom en helpt!
Marit schreef:C_estmoi
Jammer dat hij een beetje bewogen is! Je had voor een iets snellere sluitertijd kunnen gaan om de beweging wat meer te bevriezen, en je diafragma had ook nog wat meer open gekund denk ik, zodat het paard en de ruiter mooi loskomen van de achtergrond. Dan springen ze er ook wat meer uit
Deetjeeuh schreef:Mensen, mijn feedback staat trouwens nog op de vorige bladzijde.Zou jammer zijn als jullie het missen terwijl er best veel tijd in is gestoken, ik zeg het maar even. Niet erg als je er anders overheen had gelezen hoor.
Marit schreef:HeavensLove verzamelt hier
Leuk gedaan met die blaadjes ervoor! Alleen had ik het paard meer naar rechts geplaatst, zodat hij meer ruimte heeft om te kijken links in de foto. Nu wordt hij een beetje opgesloten in het kader.
Agossie schreef:De samenvatting van week 25 - 2014:
Agossie verzamelt hier
Mooie foto, fijne kleuren en een goede scherpte. Wie is het als ik vragen mag? Ben geen muziekfan/kenner dus als ik me moet schamen moet je het zeggen
Asselruiter
Mooie scherpe foto, ik vind alleen de ruimte zo leeg. Compositie mag iets beter.
Astor
Petje af, Ik vind hem heel gaaf. Fijne kleuren ook om te zien.
Bellatrix verzamelt hier
Wauw, hele gave foto, heb je dit uit de hand geschoten of met statief?
binky
Super mooie foto!
Bumblehorse
Nette foto, mooi zeg!
calice
Mooie macro, ik vond deze ook de beste van de 2. Geen tips.
C_estmoi
Enige wat jammer is, is dat het dier in de schaduw loopt. In de zon was de foto af geweest. Mooie scherpte, nette foto verder.
CrazyIris
Mooie scherpe foto, heel scherp. Jammer dat het paard een beetje vreemd staat.
Dandy200
Je foto is klein bij mij en onscherp.
Deetjeeuh
Mooi scherp en een goede compositie!
Fenneeee
Wauw, hele mooi foto. Stoere pup![]()
Gub verzamelt hier
Wauw, hele mooie portret foto. Netjes gedaan!![]()
Hanna_94 verzamelt hier
Mooie portret. Vind de kleur wel een beetje overbelicht. Misschien omdat het een wit paard is, maar hij lijkt zo flets.
HeavensLove verzamelt hier
Wauw, hele mooi sfeer heb je gecreëerd. Netjes gedaan. Fijne compositie is het ook.
Irene96 verzamelt hier
Mooi portret, netjes gedaan![]()
ismy
Mooie sfeerplaat. Ik hou van koeien, en zeker als je ze zo gaat vervoeren. Prachtig waar dat nog mogelijk is.
JewEmm verzamelt hier
Goede timing. Jammer, dat de achtergrond wat donker is, maar daar kan je ook niet veel aan doen.
jilinda
Mooie sfeerplaat. Nette foto. Fijne kleuren om naar te kijken.
Jis_
Mooie portret foto. Netjes gedaan!
Joey
Ik vind de kleur bewerking persoonlijk een klein beetje ‘flauw’. Ze hadden van mij ietsie fletser gemogen. Ik weet dat het je stijl is, maar deze lijkt wat dof. Verder wel een goede gezichtuitdrukking vast weten te leggen.
Joeluna
Er mag iets meer contrast in de foto. Goede compositie, maar ik mis wat warmte in de foto.
kani_ejj
Nette foto, probeer de volgende keer iets meer ruimte links te maken.
_Kiki_ verzamelt hier
Hele mooie sfeer, past perfect bij de kleuren van het dier. Gaaf zeg!
kimberley23 verzamelt hier
Netjes! Goed gedaan
Kimmm_1
Netjes, goed scherp gesteld!
Kimmms_
Leuke foto, hij is mooi scherpwat een lief konijntje.
k_m
Wat een schatjeleuke foto
laurajoy15
Wauw! Echt heel gaaf gedaan! Mag ik vragen hoe je dit gedaan hebt? welke instellingen en welke lens? Heb je veel nabewerkt? Super gaaf zeg!
Lipydo
Wat een mooie gezichtsexpressie! Hele mooie foto, fijne kleuren. Top!!
Lizaa01
Mega foto! Vind dit echt een foto voor een tuin blad![]()
manonnevot
Mooie kleuren heb je vast gelegd. Mis wel wat scherpte op de foto.
Marit
Tjaa Marit, wat kan ik nog zeggen. Ik volg je blog en heb veel respect voor je. Wat maak je toch prachtige foto’s.
MarijeR
Ahhh wat een dotje. Leuke foto zeg.
Marjoow verzamelt hier
Heule gave foto. Top gedaan zeg!
Mb_foto
Leuke compositie. Ik vind alleen de kleuren vreemd over komen hier. Beetje overbelicht?
monbyou
Leuke foto, alleen jammer dat z’n billen scherp zijn en z’n hoofdje niet. Goede compositie![]()
MyHu
Ik mis wat scherpte in je foto. Jammer van ’t snotje op z’n oog. Verder wel een lief hondje. Probeer de volgende keer de camera een kwart slag te draaien.![]()
Nefertarie
Wauw, heel gaaf!
NatassJa
Leuke portret foto. Haar arm lijkt een beetje overbelicht. Fijne kleuren om naar te kijken.
ohmydeem
Nette foto. Goede timing en fijne kleuren. Netjes!
Racheel verzamelt hier
Ik mis wat scherpte in de foto. Wel zijn het fijne kleuren om naar te kijken. Avondzon?
Revanches
Emotionele foto. Sterkte. Verder wel een pakkende plaat. Goede foto voor een ziekenhuis blad![]()
Robin_Rikkie verzamelt hier
Goede foto, goed scherp en mooie kleuren.
Sanne_com
Is die auto van jou? Mooie achtergrond heb je er bij gezocht. Gave foto.
showteam
Meesterlijke foto. Super gedaan!
Sodeletuut
Hele mooie foto. Nette sfeer. Daar zal ze blij mee zijn![]()
Suuszels
Nette foto
tesseke verzamelt hier
Nette plaat, erg mooi
Tinky12 verzamelt hier
De horizon lijkt wat scheef te lopen. De compositie is fijn gekozen. Netjes gedaan![]()
XiiaaooNaa
Hele mooi foto. Mooi scherp en top kleurenjammer dat het rotbeesten zijn op je planten :’)
Ylvy
Mooie sfeer heb je vast gelegd, foto had iets scherper gemogen![]()
Van een paar trouwe inzenders heb ik nog geen foto gezien deze week, maar ik ga echt niet langer wachten met het plaatsen van de lijst.![]()
Vanaf nu kunnen de foto's voor week 26! geplaatst worden! We zitten op de helft!!!!