Heb een beetje haast dus doe hem met Bokt - upload.. hopelijk dat hij een beetje scherp blijft! Week 16.
Hoop voor volgende week de feedback ook weer bij te houden. Edit: Hoofdje lijkt helaas niet helemaal scherp... is hij op de laptop zelf wel.
tesseke
Geplaatst: 20-04-15 19:35
Week 16
Bedankt voor alle feedback voor de voorbije weken. Heb een erg drukke vakantie gehad waardoor het er toen ook niet van gekomen is. Hopelijk vind ik er binnenkort toch weer tijd voor.
Foto van vorige week, deze week geen tijd gehad ivm toetsweek.
Week 16
edit; verkeerde foto
Leliex
Geplaatst: 20-04-15 20:16
Week 16
S_imonee
Geplaatst: 20-04-15 20:45
TeSzZz Leuke foto! Niks op aan te merken! it_is_me Mooi! Echt het lentegevoel! Niece Mooie foto! Niks op aan te merken. SternPhoto Leuke foto. Wat een scheetje! Magda_90 Mooie foto! Niks op aan te merken. caaramel Mooie foto! Niks op aan te merken. Suuzels Mooie foto! Niks op aan te merken. k_m Leuke foto! Alleen jammer dat bij het ene meisje het glas voor het gezicht zit. Verder niks op aan te merken. Verosjaak Moooi! catyenbeau Leuke foto! Revanches Mooie foto! SharonPlugge Mooie foto! showteam Inderdaad een keer wat anders. Leuk! Jolijnn Leuke foto! Niks op aan te merken. Bumblehorse Mooie foto! Maaaarije Mooie foto! Beetje onscherp, maar je gaf al aan dat dat door het uploaden komt. tesseke Lieve foto! Niks op aan te merken. Iejoor Leuke foto! LauraBloem Mooi! *Is nu een beetje jaloers, dat die van mij niet zo goed gelukt is *
jilinda
Geplaatst: 20-04-15 20:46
week 16
MZorro
Geplaatst: 20-04-15 20:52
Mijn week 16. Niet heel erg bijzonder denk ik, maar ik vond het zo leuk en dapper de pup achter de kruiwagen aan liep alsof die mee wilde helpen!
zaterdagavond naar een tinkerhengstenshow in Houten geweest! was echt heel leuk en heel veel foto's gemaakt. helaas wel een binnenbak en slecht licht dus veel ruis en donkere foto's... wel weer lekker met de instellingen en lightroom gespeeld en veel geleerd!
Ik ga nu pas beginnen aan de lijst... Hij wordt dus wat later geplaatst vandaag!!
Anoniem
Geplaatst: 20-04-15 21:41
Prachtige foto Wendy!
En gefeliciteerd met je prijs!!! Toen ik de foto zag wist ik al meteen dat ie van jou was haha.
Kanzi
Geplaatst: 20-04-15 21:45
Mijn foto van de week, ik ben nog niet tevreden en ik wil het idee nog wat verder uitwerken. Maar week 16 is om en dit is de beste poging van deze week.