[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimberley23

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 18:53

Mijn week 25:
Afbeelding

Pfff eindelijk klaar met mijn tentamens dus 'vakantie'! :D Binnenkort ga ik weer feedback geven :)

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 19:24

*pieeeep* Mijn bericht is is blijkbaar niet verzonden afgelopen vrijdag :(
Dat wordt dus geen foto voor deze week EN geen foto voor volgende week.
Ik baal er echt heel erg van..
Ik heb dus nu al niet officieel het het hele jaar volgehouden alleen door mijn stomme internet :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 19:55

Vervelend Fennee! :(
Ik moet ook nog even snel een foto uitkiezen. :Y)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-06-14 20:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 19:59

Mijn foto voor weel 25.
Doe inmiddels ook wat meer opdrachten, tijd om het wat officiëler te maken, dus ook een nieuw logo.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden! Enne, je mag best kritisch zijn hoor! ;)
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:00

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:01

Ik hoop dat je de lijst morgen pas plaatst Agossie _O- Heb nu geen tijd, vanavond pas

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:01

Iemand die goed is in logo's maken? :+

Gub

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:04

Dankjewel Deetjeeuh, ik kan het logo elke keer groter en kleiner maken, dus het aan de foto aanpassen.

Ik vind foto 1 het mooist, je ziet goed de details. Mooi scherp! Zou het nog mooier vinden als hij iets uit het midden gehaald is. Dus bijv aan de linker kans nog een stukje wegsnijden. Denk dat dat net wat fijner kijkt.

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:21

ohmydeem schreef:
Iemand die goed is in logo's maken? :+

ik wil morgen wel wat voor je proberen, al ben ik zelf wel van de extreem simpele logo's
wat zoek je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 20:31

Gub schreef:
Dankjewel Deetjeeuh, ik kan het logo elke keer groter en kleiner maken, dus het aan de foto aanpassen.

Ik vind foto 1 het mooist, je ziet goed de details. Mooi scherp! Zou het nog mooier vinden als hij iets uit het midden gehaald is. Dus bijv aan de linker kans nog een stukje wegsnijden. Denk dat dat net wat fijner kijkt.

Dat is waar! Bedankt voor de tip, dan ga ik er nog even mee aan de slag en lever hem dan in. :)

Mijn week 25;
Afbeelding

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-14 21:58

Week 25 van Nefertarie
Afbeelding

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:01

OUDE DOOS :n Helaas!

Afbeelding

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:06

Komt de lijst morgen?? Dan hoef ik me niet te haasten namelijk!

Al zal het deze keer weer een oude doos worden, ben al 2 weken non-stop aan het werk, dus geen tijd voor fotografie gehad -O-

Al heb ik nu lekker een weekje vakantie :D

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:06

Week 25 :)

Afbeelding

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:44

Week 25

Afbeelding
(kwaliteitsverlies door het uploaden)

Al anderhalf jaar zonder onderbrekingen bezig *\o/*

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 23:03

Week 25. Helaas nog niet geslaagd, moet nog even 2 maandjes door. Meh.

Afbeelding

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 00:42

Ongeveer 10 minuten een camera in de hand gehad deze week, toch een snel kiekje...
Mijn week #25:
Afbeelding

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 07:19

Geen tijd gehad gisteren,
nu snel even uitgezocht want ik moet werken.

week 25
Afbeelding

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:40

Oh balen Wendy......wel hele gave foto!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 11:13

De samenvatting van week 25 - 2014:

Agossie verzamelt hier
Asselruiter
Astor
Bellatrix verzamelt hier
binky
Bumblehorse
calice
C_estmoi
CrazyIris
Dandy200
Deetjeeuh
Fenneeee
Gub verzamelt hier
Hanna_94 verzamelt hier
HeavensLove verzamelt hier
Irene96 verzamelt hier
ismy
JewEmm verzamelt hier
jilinda
Jis_
Joey
Joeluna
Jolandaa_
kani_ejj
_Kiki_ verzamelt hier
kimberley23 verzamelt hier
Kimmm_1
Kimmms_
k_m
laurajoy15
Lipydo
Lizaa01
manonnevot
Marit
MarijeR
Marjoow verzamelt hier
Mb_foto
monbyou
MyHu
Nefertarie
NatassJa
ohmydeem
Racheel verzamelt hier
Revanches
Robin_Rikkie verzamelt hier
Sanne_com
showteam
Sodeletuut
Suuszels
tesseke verzamelt hier
Tinky12 verzamelt hier
XiiaaooNaa
Ylvy

Van een paar trouwe inzenders heb ik nog geen foto gezien deze week, maar ik ga echt niet langer wachten met het plaatsen van de lijst. -O-
Vanaf nu kunnen de foto's voor week 26! geplaatst worden! We zitten op de helft!!!! *\o/*
Laatst bijgewerkt door Agossie op 24-06-14 11:41, in het totaal 1 keer bewerkt

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:14

Pff, de helft al weer!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:15

Nou, ik ga me maar even aan feedback wagen dan }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:15

Pfoe, gaat hard dit! :D Maarree, ik ga toch maar een poging doen tot commentaar geven. Ondanks dat ik in de proefwerkweek zit. :P
Yeah Marit!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 11:18

Marit schreef:
Nou, ik ga me maar even aan feedback wagen dan }>

U-oh!! :D

Ik zou het ook weer eens moeten doen, maar ben nog niet door alle foto's van het concert... := Ik zal eens kijken of ik tussendoor wat kan doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 11:46

Agossie, mooie foto! Liever had ik de achtergrond wat onscherper gezien omdat er toch nog wel wat rommeltjes zijn. Verder had ik óf alleen voor het bovenlijf gekozen óf helemaal. Verder vind ik het een goede foto qua belichting etc.!
Asselruiter, lastig he, in de dierentuin fotograferen? :+ Ik vind het een goede foto. Toch had het diertje de foto wat meer mogen opvullen. Nu is het heel veel achtergrond, en dat vind ik jammer.
Astor, wát een gave foto! Ik vind hem echt prachtig, de kleuren, de compositie. Alles klopt! Misschien had het wit iets meer wit mogen zijn, maar ik vind het wel een leuk sfeertje hebben. Jammer dat je aan de linkerkant de rand van haar bh ziet, maar daar kan je natuurlijk niets aan doen.
Bellatrix, wauw Marlies, dit is ook een hele gave foto! Echt prachtige kleuren en ene prachtig landschap.
Binky, hij had links en rechts misschien wat meer ruimte mogen hebben omdat in het midden water is en links en rechts opgevuld. Verder lijkt het alsof de zwanen de foto uitzwemmen. Maar wát een lieve baby zwaantjes!
Bumblehorse, best een mooi moment! In tegenstelling tot normaal (sommige andere rijfoto's) vind ik deze foto best fijn ogen.
C_estmoi, volgens mij is deze foto niet helemaal scherp? Jammer! Het moment is verder wel goed.
Crazy_Iris, wat een leuke foto! Mooie kleuren. Voor de volgende keer zou je haar misschien het touw op de grond kunnen laten leggen, zodat je dat eventueel weg kan werken. Of je laat haar maar een deel in haar handen houden. Nu heeft ze namelijk zo'n 'bos' touw in haar handen.
Dandy_200, ik kan het niet echt zien omdat het een kleine foto is. Moment is goed, maar je kwaliteit kan véél beter.
Deetjeeuh, ben ik zelf haha.
Fenneeeee, wat een schattig ding! <3 Mooie kleuren en een heel leuk hondje!
Gub, schattig meisje! Liever had ik gezien dat je haar meer in het midden had geplaatst en minder achtergrond. Verder wel een leuke foto!
Hanna_94, leuke foto, mooi moment! Maar ook hier, laat de eigenaren niet zo'n bos touw in de handen hebben, dat is zó jammer van de foto. Verder is de kwaliteit niet helemaal top.
Heavenslove, wát een prachtig paard en prachtige kleuren! Inderdaad zoals je zelf al aangaf had hij wat meer naar rechts gemogen (het paard) maar dat is zo het enige min puntje dat ik zie.
Irene96, mooie en toch ook best wel sprekende foto. Toch mis ik wat scherpte bij haar ogen, ik weet niet helemaal wat het is, maar iets stoort me daar.
Ismy, weer zo'n mooie sprekende foto. Wauw!
JewEmm, ik weet niet goed wat ik hierien moet zien. Een beest, maar zijn staart is duidelijkder dan zijn kop. Jammer.
Jilinda, een sfeervolle foto. Maar ik weet niet helemaal of ik hem qua detail geslaagd vind of niet. Het is wel eens wat anders, leuk!
Jis_ mooie foto! Hij had van mij wel iets helderder gemogen en ik stoor me aan de blaadjes rechts.
Joey, mooie sfeervolle foto! Jammer dat haar armen er niet helemaal opstaan, maar heel erg stoort het niet.
Joeluna, hier had wat minder scherptediepte gemogen (dus meer onscherpte). Mis toch wel een beetje een sfeer en een focuspuntje. Vind hem qua kwaliteit ook niet helemaal top ogen.
Jolandaaa_ Leuke foto zo met dat water! Wel had ik liever een echt focuspunt. Of het paard rechtsonder, of een ander deel van het standbeeld. Nu vind ik het een beetje rommelig ogen in dit perspectief. Die trouwens wel origineel is.
kani_ejj, mooie kat! Sprekende ogen ook. Jammer dat de snorharen er net niet helemaal opstaan en van het stofje onderaan.
_Kiki_, mooie actiefoto! Alleen zo jammer dat haar cap overloopt in de lucht. Verder niets op aan te merken. Die blik van het paard is heerlijk!
Kimberley23, mooie foto met die details zo! Mis nog een beetje een paars/helder sfeertje. Maar toch erg geslaagd.
Kimmm_1, wat kijkt de hond leuk!
Kimmms_ schattig! Misschien was het mooier geweest als je verder had ingezoomd, dat de foto vooral uit hoofd staat. De omgeving is namelijk niet helemaal geslaagd en dat is jammer.
k_m eindelijk zien we een foto van je schattige kittens! Jammer van de zwarte vlek rechts en dat de pootjes + hoofdje er net niet opstaan. Verder super lief! Om van te smelten! <3
Laurajoy15, prachtige foto! Gewoon echt wauw. Heerlijke sfeer zit erin! Hoe heb je deze foto zo gemaakt?
Nu ik een blaadje links zie bij de tak stoor ik me er een beetje aan, maar dat kan persoonlijk zijn.
Lipydo, gáve foto! Wel een beetje paars, dat is jammer. Maar waarschijnlijk niets aan te doen.
Lizaa01, heerlijke rustige sfeer brengt deze foto! Jou uitzicht? Heerlijk in ieder geval!
manonnevot, ik vind dit helaas niet zo'n mooie zonsondergang. (of opgang?) ik mis de heldere kleuren aan de lucht.
Marit, wat zijn jou foto's en de sfeer heerlijk om naar te kijken! Wauw, ik vind het echt een heerlijke foto. :D
MarijeR, lieve foto! Misschien had je nog iets lager kunnen gaan, maar dat is een klein puntje.
Marjoow, gave steigerfoto! Had de foto misschien liever iets helderder gezien, ook omdat het hoofd van het paard nog best donker is. Maar dat is het wel denk ik.
Mb_foto, ik vind deze wat minder. Het haar zit voor het oog van het paard en dat maakt hem ook al minder. Verder is de achterkant op deze manier niet heel bijzonder.
Monbyou, leuke foto! Toch had ik hem liever iets lager gezien en minder planten linksboven. Al is dat natuurlijk lastig in de dierentuin!
Myhu, ook hier had ik hem liever wat lager gezien.
Nefertarie, wat een gave en sfeervolle foto zeg! Wauw! Misschien was het iets mooier geweest als je wat meer rechts achter de billen zou staan zodat de rest van de neus er ook nog op staat, maar ik vind hem zeker geslaagd!
ohmydeem, goed moment gekozen! Wel jammer van de drukke achtergrond.
Racheel, ik mis hier een heleboel kwaliteit! Vind hem verder qua kleuren en achtergrond ook niet echt geslaagd.
Revanches, wát een betekenisvolle foto zeg! Wauw, het doet je echt wat.
Robin_Rikkie, leuke foto. Had iets helderder mogen zijn en wellicht iets verder van het paardje af.
Sanne_com, prachtige foto! Je hebt Engeland en prachtig vastgelegd. Super sfeervol!
showteam, mooie foto met mooie kleuren! Jammer van de grasspriet maar kan je niets aan doen.
Sodeletuut, wat een mooi moment heb je vastgelegd! Prachtig! Er had misschien net iets meer contrast in gemogen, maar dat is het.
Suuszels, ik vind het een wat minder geslaagde detailfoto door de nog redelijk veel ruimte en de kleuren + contrast.
tesseke, volgens mij mis ik hier wat scherpte? In ieder geval bij het oog! Het kijkt helaas niet zo lekker, jammer! Verder is het wel een mooi moment met goede kleuren. Al komt zijn nekje helaas niet zo mooi uit.
Tinky12, Jammer van de achtergrond. Qua compositie vind ik de foto ook niet helemaal geweldig.
Xiaona, wauw, hijs echt gaaf! Mooie kleuren Xi!
Yvly, lief moment! Verder vind ik hem niet heel fantastisch, waar het aan ligt kan ik zo 1,2,3 even niet bedenken.

Hoop dat jullie er wat aan hebben! Gebruik het of niet, maar dit is zoals ik naar de foto's kijk. :)