Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dreamheart schreef:Budget all in dit ongeveer op 350. Maar dat is dan wel met lens. Is het verschil tussen een 60D en 1100D groot?
Anoniem schreef:Ja maar de 1100D is ook tweedehandsen dat zou ik al helemaal niet aanraden en dan dus nieuw voor een 1200D gaan
horsewiebe schreef:omdat het een beetje veel is om alles te lezen stel ik hierbij mijn vraag;
Ik fotografeer nu ongveer een halfjaar paarden met de Nikon D80 van mijn vader, nu wil ik graag een eigen camera (en ben hier ook al voor aan het sparen) maar weet niet welke nou het geschiktst is en binnen mijn budget valt (350, mag meer maar dan moet ik nog wel langer sparen).
Ik wil geen compacte, en het zou fijn zijn als de camera ook geschikt is voor mooie (proffessionele) actiefoto's.![]()
Alvast bedankt!
_Bitje_ schreef:horsewiebe schreef:omdat het een beetje veel is om alles te lezen stel ik hierbij mijn vraag;
Ik fotografeer nu ongveer een halfjaar paarden met de Nikon D80 van mijn vader, nu wil ik graag een eigen camera (en ben hier ook al voor aan het sparen) maar weet niet welke nou het geschiktst is en binnen mijn budget valt (350, mag meer maar dan moet ik nog wel langer sparen).
Ik wil geen compacte, en het zou fijn zijn als de camera ook geschikt is voor mooie (proffessionele) actiefoto's.![]()
Alvast bedankt!
vooral de lens bepaald hoe succesvol jouw actiefoto's zullen worden.
Ik zou, omdat je dus al wat aan het oefenen bent geweest, doorsparen en gelijk kijken voor een fijne lens.
De D7000 serie is relatief goedkoop voor wat ie presteert en kan best veel schieten in een paar seconden.
Wordt ook veel gebruikt voor vogelfotografie.