Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JW18 schreef:@R_G, ja, de M stand zit ook op beide camera's. Afhankelijk van de fotograaf kun je die foto's maken. Voor verschil tussen de s5600 en de s5700 zie http://www.dpreview.nl
@amsterdame, een extreme III is wat te overdrevn in een H9. De kaart is volgens mij een stuk sneller dan de camera is dus veel schiet je er niet mee op. Ik zou eerder een gewoon kaartje of bijv. een extreme II kopen.
@Samantha_, Het is afhankelijk per model. In de 350d kunnen alleen compactflash kaartjes ( van alle merken). IN de Fuji finepix modelletjes kunnen alleen XD kaartjes. Bij de specificaties van elk toestel staat er meestal wel bij van welk type geheugenkaart ze gebruik maken.
imd schreef:Heeft er iemand ervaring met de Fujifilm Finepox S6500?
(dus niet de S5600)
Revanches schreef:Hoe bevalt ie?
En hoe zijn de functies?
Heb je nog minpuntjes gevonden?En wat zijn je pluspuntjes?
Marleen_ schreef:Revanches schreef:Hoe bevalt ie?
En hoe zijn de functies?
Heb je nog minpuntjes gevonden?En wat zijn je pluspuntjes?
Canon powershot A560 bevalt goed, fijn toestel makkelijk te hanteren, zeker voor iemand zoals ik die totaal geen verstand heeft van foto's te maken.
Minpunt is dat er geen beeldstabilisator opzit maar goed je kan ook niet alles hebben!
Ik vind hem voor de rest zeer uitgebreid met goede functies!
Valentijn schreef:Hallo!
Ik heb een paar vraagjes over de Canon 400D
- Waar kan ik deze het beste kopen
- Wat zit er standaard bij (accu e.d?)
- Ik wil hem graag kopen bij een webshop, waarbij er ook een lens bij zit...iemand nog tips voor bepaalde sites?
- Ik wil hem graag kopen bij een webshop, waarbij er ook een lens bij zit...iemand nog tips voor bepaalde sites?