Als er iemand is die plies plies mijn mooie lieve superhaf wil natekenen ??
Dit is Corinne.. ( het kwijl om haar mond mag weggelaten worden

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Mik_beer schreef:Zou je het erg vinden om in fatsoenlijk Nederlands te typen?
love_wiepke schreef:Mik_beer schreef:Zou je het erg vinden om in fatsoenlijk Nederlands te typen?
jah
Sammiej schreef:
Duidelijk nieuw op bokt!
Msntaal is hier verboden laat het even leesbaar oke!
Je bent nieuw en heb dus niks te zeggen
-:(-
kyrkelover schreef:wat is de prijs dan van zo'n schilderij
Mik_beer schreef:Sammiej schreef:
Duidelijk nieuw op bokt!
Msntaal is hier verboden laat het even leesbaar oke!
Je bent nieuw en heb dus niks te zeggen
Oké dat is ietwat overdreven, maar het is wel duidelijk, want als iedereen
z0 ghaAt tYpe, glo0f mY dat t F*ckIngg irRit@nt w0rd.. t duurt o0k No0g eEns VeEll lAnge® duSz wA@r do0e jUh t dA@n v0ooR heJ
Sammiej schreef:Vet gevecht hier.
Houdt het er maar gewoon bij dat het hier niet mag en anders ga je maar ook naar een ander fora waar het wel mag en kan je hier normaal volledig Nederlands praten
@Mik_beer...Sorry ik viel nogal uit, kan nogal boos worden op dat soort dingen![]()
Maar goed.
M'n tekening voor ilovelucky is af!!
Wie biedt zich aan voor pasfoto/hoofdfoto tekening?
Uiterraad van een mens.
Ik wil daar even op gaan oefenen
joyce_123 schreef:het is erg iritant lezen... en vooral voor dislectie mensen... en op dit forum is het nou eenmaal verboden... en overal gelden regels... dus ook hier... en je moet je er aan houden... en als je zo wil typen doe je dat op msn... ik typte in het begin ook zo...maar mensen vonden het iritant en vroegen of ik ermee wou stoppen... en dat heb ik gedaan... in het begin is het ietswat moeite maar daarna gaat het gewoon vanzelf... en afkortingen en hier en daar een typfout is echt niet erg maar zo typen is iritant voor mensen... en het werd in het begin nog aardig gevraagt met eenen gelijk moet jij boos reageren met een
![]()
sorry moest er even uit![]()