Week 16 Week 16 by equestrianmy, on Flickr Een schattige combinatie op het ponyconcour in Vasse vorig weekend. Ik zie een beetje ruis. ISO: 100 Sluitertijd: 1/400 seconden Diafragma: f/7.1 Focal Length: 155,0 (lens) Canon EOS 1100D
Mijn week 15 en 16 komen morgen! Morgen vrij dus er even lekker op uit om foto's te maken! Heb al wel een idee maar ben benieuwd of ik t durf haha.wil een zwaan op de foto zetten die op z'n nest zit maar ik ben zegmaar nogal bang voor zwanen hahaha.
Pas alsjeblieft goed op met zwanen hoor. Helemaal die op het nest ligt. Ga niet te dichtbij. Als je ziet dat ze onrustig worden, gewoon weglopen. Dan kun je maar beter van een afstandje een foto maken en die later iets uitsnijden dat hij dichterbij lijkt.
Geen risico's nemen.
Jessica_1998
Geplaatst: 19-04-15 20:58
Nee inderdaad! Gewoon van een afstand en dan croppen, ze liggen gelukkig ook niet zo dat je erbij kunt komen, maar ik vind t zo'n mooi gezicht dus zou t graag een keer proberen
Je kan zegmaar bij t fietspad naar beneden, dan is er een heeel stuk met riet en helemaal op t verste puntje ligt ie. Je kan er wel precies doorheen kijken.
Prachtige foto. Het enige wat niet klopt en dat zag ik bij de foto van Marit ook al. De scherptediepte van de wolken is groter dan van de rest de achtergrond. Het "klopt" dus eigenlijk niet bij elkaar.
MarBri
Geplaatst: 19-04-15 21:07
Door omstandigheden helaas 2 weken uit de running geweest. Hoop het nu wel echt weer op te pakken. Mijn week 16 is een zeehondje in Pieterburen. Nu nog even 20 pagina's bijlezen.
Ik wilde nog wat feedback geven op de foto's op deze pagina. Nu was ik begonnen maar merkte ik dat ik alleen maar hetzelfde schreef dus bij deze maar in een keer: Ik vind dat alle foto's een hele mooie sfeer uitstralen. Ook vind ik de foto's mooi qua compositie. Niet zoveel op aan te merken dus.
Calice
Geplaatst: 19-04-15 21:16
Week 16
Geen hoogstandje maar heb deze week het ziekenhuis al 3x van binnen gezien.